Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

AZ kvíz Chemické opakování
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
O stvoření světa a člověka
AZ-Kvíz Listnaté dřeviny
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
MINISTRANTI NAPAJEDLA
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_18 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
Elektrický obvod a jeho části
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
EKO KVÍZ.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
VY_32_INOVACE_M.1.07-Numerace v číselném oboru prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník –
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
AZ KVÍZ NÁZVOSLOVÍ OXIDŮ Hra Návod.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
HRAJEME SI S ČÍSLY SČÍTÁNÍ DESÍTEK A JEDNOTEK VY_32_INOVACE_16 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
PYRAMIDA Práce a energie
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako doplněk k výuce regionální geografie. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny, přičemž.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Soutěž pro dvě družstva

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Úkoly nejen pro holky.
HRAJEME SI S ČÍSLY ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 20 VY_32_INOVACE_19 Vypracovala: Klumparová Zuzana ZŠ a MŠ OLŠOVEC, přísp. org.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
PYRAMIDA Celá čísla.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AZ KVÍZ Les Hra Návod Zdroje obrázků.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_36_NJ7_AZ kviz,E.0-1, Teil 1 TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU: OPVK.
AZ KVÍZ Dělitelnost Spustit hru Pravidla hry
AZ KVÍZ Převody jednotek
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_04_01_07.
AZ KVÍZ Houby, lišejníky, řasy
Vznik a vývoj života na Zemi
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_5B_O9_JAZZ Dějiny hudby 8. ročník
Metodický pokyn Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň.
AZ KVÍZ Geologické děje
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_09
Téma (název prezentace)
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Metodický pokyn Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň.
Transkript prezentace:

Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace) Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Živá a neživá příroda Téma (název prezentace) AZ Kvíz - 3.-5. ročník Autor Gabriela Hrubešová Metodický popis (anotace) Opakování nabytých poznatků hravou formou – 3.- 5.ročník ZŠ Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající písmeno správné odpovědi. Po kliknutí na tlačítko „odpověď“ se zobrazí správná odpověď. Kliknutím na domeček se vrátíte zpět k základnímu trojúhelníku. Po návratu zpět se tlačítko automaticky zbarví šedě. Při špatné odpovědi necháváme políčko šedé. Při správné odpovědi klikneme opět na políčko – jednou nebo dvakrát – podle požadované barvy. Družstvo si může vybrat i šedé políčko - při výběru šedého políčka zadává vyučující náhradní otázku. Cílem hry je spojit 3 strany trojúhelníku.

Metodický pokyn Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající písmeno správné odpovědi. Po kliknutí na tlačítko „odpověď“ se zobrazí správná odpověď. Kliknutím na domeček se vrátíte zpět k základnímu trojúhelníku. Po návratu zpět se tlačítko automaticky zbarví šedě. Při špatné odpovědi necháváme políčko šedé. Při správné odpovědi klikneme opět na políčko – jednou nebo dvakrát – podle požadované barvy /jedno kliknutí barva červená, dvě kliknutí barva modrá/ Družstvo si může vybrat i šedé políčko - při výběru šedého políčka zadává vyučující náhradní otázku. Cílem hry je spojit 3 strany trojúhelníku.

1 1 1 1 1 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 4 4 4 4 4 5 5 5 5 5 6 6 6 6 6 7 7 7 7 7 8 8 8 8 8 9 9 9 9 9 10 10 10 10 10 11 11 11 11 11 12 12 12 12 12 13 13 13 13 13 14 14 14 14 14 15 15 15 15 15 16 16 16 16 16 17 17 17 17 17 18 18 18 18 18 19 19 19 19 19 20 20 20 20 20 21 21 21 21 21

Živá příroda se dělí na živočichy, bakterie, houby a? 1 R Živá příroda se dělí na živočichy, bakterie, houby a? rostliny

Jak se říká potravním vazbám mezi živými organismy? 2 P Ř Jak se říká potravním vazbám mezi živými organismy? potravní řetězec

Člověk dýchá ze vzduchu? 3 K Člověk dýchá ze vzduchu? kyslík

Živá příroda se dělí na rostliny, houby, bakterie a? 4 Ž Živá příroda se dělí na rostliny, houby, bakterie a? živočichy

Která skupina má ve svém těle zeleň listovou? 5 R Která skupina má ve svém těle zeleň listovou? rostliny

Která skupina živých organismů se pohybuje z místa na místo? 6 Ž Která skupina živých organismů se pohybuje z místa na místo? živočichové

Jak se jinak nazývá zeleň listová? 7 Ch Jak se jinak nazývá zeleň listová? chlorofyl

Která skupina živých organismů se živí vodou a oxidem uhličitým? 8 R Která skupina živých organismů se živí vodou a oxidem uhličitým? rostliny

Kterou skupinu živých organismů vidíme pouze pod mikroskopem? 9 B Kterou skupinu živých organismů vidíme pouze pod mikroskopem? bakterie

Která skupina živých organismů se živí ze zbytků v půdě? 10 H Která skupina živých organismů se živí ze zbytků v půdě? houby

Živé organismy dělíme na živočichy, rostliny, bakterie a? 11 H Živé organismy dělíme na živočichy, rostliny, bakterie a? houby

Základní skupiny neživé přírody jsou půda, vzduch, nerosty, horniny a? 12 V Základní skupiny neživé přírody jsou půda, vzduch, nerosty, horniny a? voda

Jak velkou část povrchu Země tvoří voda? 13 T Č Jak velkou část povrchu Země tvoří voda? 3/4

Co tvoří obal kolem planety Země? 14 V Co tvoří obal kolem planety Země? vzduch

15 P Která skupina neživé přírody je tvořena humusem a rozpadlými horninami? půda

Jaké dva druhy vody existují? 16 S S Jaké dva druhy vody existují? slaná a sladká

Neživá příroda se skládá z půdy, hornin, nerostů, vody a? 17 V Neživá příroda se skládá z půdy, hornin, nerostů, vody a? vzduchu

Co za skupinu neživé přírody je diamant? 18 N Co za skupinu neživé přírody je diamant? nerost

Jakou hlavní složku obsahuje vzduch? 19 K Jakou hlavní složku obsahuje vzduch? kyslík

Neživá příroda se skládá z nerostů, půdy, vody, vzduchu a? 20 H Neživá příroda se skládá z nerostů, půdy, vody, vzduchu a? hornin

Co tvoří téměř ¾ povrchu Země? 21 V Co tvoří téměř ¾ povrchu Země? voda

Použité zdroje: Všechny obrázky čerpány : http://office.Microsoft.Com