Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3590 Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, 252 64 Velké.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Advertisements

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Bohutín – škola porozumění a bezpečí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_02.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Matematika a její aplikace
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Základní škola Bohutín, okres Příbram, Bohutín 37, VY_32_INOVACE_11M20_Už umím počítat do 10, do 20 Už umím počítat do 10, do 20 Autor materiálu:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Vzdělávací obor: Matematika
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Obojživelníci- vývoj žáby
Název příjemce Základní škola, Bojanov, okres Chrudim Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Škola nás baví Výukový materiál.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
OPAKOVÁNÍ – jednotky délky, hmotnosti, obsahu a času
POMĚR Prezentace je zaměřená na výklad a procvičení slovních úloh na poměr. Autor: Mgr. Věra Benáková, 2. ZŠ Dobříš 7 : 4 1 : : :
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – přímá úměrnost 2 VY_42_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – sčítání zlomků VY_42_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Zkvalitnění kompetencí pedagogů ISŠ Rakovník IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Integrovaná.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projekt Smart logistik - moderní výuka logistiky, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Příjemce: Střední odborná škola logistická a střední.
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Transkript prezentace:

Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké Přílepy Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Autor materiálu: Název materiálu: Sada: Předmět: Zařazení materiálu: Šablona: Číslo DUM: Ověření materiálu ve výuce: Datum ověření: Třída: Ověřující učitel: Zlomky Mgr. Pavlína Ben Saidová Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT (III/2) Matematika, 7. ročník 32_01 32_01_16 Mgr. Pavlína Ben Saidová VII

Metodické pokyny / anotace: Výukový materiál slouží k procvičování slovních úloh se zlomky. Na barevném listě je vždy uvedeno zadání úlohy, kterou žáci sami počítají. Pro kontrolu, popř. jako pomoc při neúspěchu, slouží následující list. Zde je uveden zápis slovní úlohy, výpočet i slovní odpověď. Klíčová slova: slovní úlohy, zlomky, zápis, výpočet, odpověď

ZLOMKY

Zahrada tvaru obdélníku má rozměry m a m. Jak dlouhý je její plot?

Zahrada tvaru obdélníku má rozměry 114/3 m a 105/5 m. Jak dlouhý je její plot? o = 2. (a + b) a = 114/3 m b = 105/5 m o = 2. (114/ /5) o = 2. ( )/15 o = /15 o = 1770/15 o = 118 m Zahrada má plot dlouhý 118 m.

Kolik hodin představuje čtvrtina z pěti dvanáctin dne?

1 den ………. 24 hodin 1/4. 5/ = 120/48 = 2,5 Čtvrtina z pěti dvanáctin dne představuje 2,5 hodiny.

Na letním táboře je 90 dětí. 1/9 tvoří děti do 8 let, 2/5 děti do 10 let, 1/6 děti do 12 let a 1/3 tvoří děti do 14 let. Je takové označení počtu jednotlivých skupin dětí správné?

Na letním táboře je 90 dětí. 1/9 tvoří děti do 8 let, 2/5 děti do 10 let, 1/6 děti do 12 let a 1/3 tvoří děti do 14 let. Je takové označení počtu jednotlivých skupin dětí správné? celkem na táboře ….. 90 dětí 1/9 ………… 1/9. 90 = 10 dětí 2/5 ………… 2/5. 90 = 36 dětí 1/6 ………… 1/6. 90 = 15 dětí 1/3 ………… 1/3. 90 = 30 dětí počet dětí ve všech skupinách: = 91 dětí Počet dětí v jednotlivých skupinách nelze vyjádřit výše uvedenými zlomky.

Anička měla Kč. Nakupovala dárky k Vánocům. Za maminku utratila 3/8 částky, za tatínka 1/4, za babičku 4/20 a za dědečka 1/10 částky. Kolik peněz jí zbylo?

Anička měla Kč. Nakupovala dárky k Vánocům. Za maminku utratila 3/8 částky, za tatínka 1/4, za babičku 4/20 a za dědečka 1/10 částky. Kolik peněz jí zbylo? celkem …… Kč za maminku ……. 3/8 částky 3/ = 750 Kč za tatínka ……….. 1/4 částky 1/ = 500 Kč za babičku ……. 4/20 částky 4/ = 400 Kč za dědečka …... 1/10 částky 1/ = 200 Kč utratila: = Kč zůstalo: – = 150 Kč Aničce zbylo 150 Kč.

Z provázku Renata postupně odstřihla dvě pětiny, jednu čtvrtinu a jednu šestinu. Zbylo jí 33 cm. Jak byl provázek původně dlouhý?

Z provázku Renata postupně odstřihla dvě pětiny, jednu čtvrtinu a jednu šestinu. Zbylo jí 33 cm. Jak byl provázek původně dlouhý? zbytek ………………… 33 cm odstřiženo ……………. x cm původní délka ………. y cm x = 2/5 + 1/4 + 1/6 = ( )/60 = 49/60 zbytek: 33 cm = 11/60 y = 60/60 11/60 = 33 cm 1/60 = 3 cm 60/60 = 180 cm Provázek byl původně dlouhý 180 cm.

Seznam použité literatury a pramenů: bytu.cz/bmz_cache/f/f75ae2afe6ba5cb aec82473a.image.243x350.jpg tabor-deti-chata.jpg shop.cz/cms/fiskars/products/kreativni- potreby/nuzky-fiskars/univerzalni-nuzky-s- potiskem-fiskars.jpg