Člověk moudrý Homo sapiens. what_did_the_immediate_ancesto.php

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

VÝPRAVA DO VESMÍRU Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
OBYVATELSTVO ASIE 7. třída Mgr. Jakub Karásek
SKLADOVÁNÍ A POUŽÍVÁNÍ CHEMIKÁLIÍ Chemie 8. ročník
Č l o v ě k (výklad učiva) Počet hodin: 1 5. ročník
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
*18.července bojovník proti apartheidu (ofic. státní pol. JAR 48-90) -Apolitický politik.
Rostliny a živočichové DUM 12/1
Hadronyche modesta chřestýš trpasličí parazitická forma vlka kalašnikov.
Organická architektura
Informační systémy a technologie
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
Světové obyvatelstvo.
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radek Horský. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
OBYVATELSTVO ČR 9. třída Mgr. Jakub Karásek
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_26-02 Světová populace
NÁMOŘNÍ DOPRAVA.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
Historie a současnost ochrany přírody v České republice
Demografický vývoj obyvatelstva
HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE - opakování
Předmět OBČANSKÝ A SPOLEČENSKOVĚDNÍ ZÁKLAD Ročník a obor 3. ROČNÍK ZDRAVOTNICKÝ ASISTENT, 4.ROČNÍK K OPAKOVÁNÍ Kód sady OSVZ/ZA/03+04/01 Kód DUM OSVZ/ZA/03+04/01.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_90.
STŘEDNÍ EVROPA 8. třída Mgr. Jakub Karásek
Rozptyl světla Vojta Brázdil, IX. A © 2015.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Litva, Lotyšsko a Estonsko
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_564 _Sámova říše AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková ROČNÍK, DATUM:
Portréty literárních osobností světové literatury.
Rumunsko a Bulharsko Z_132_Evropa_Rumunsko a Bulharsko
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu: VY_32_INOVACE_86.
Chráněná území v České republice
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:4.
Škola: Mendelovo gymnázium, Opava, příspěvková organizace Jméno autora: RNDr. Rostislav Herrmann Datum: 26. září 2012 Ročník: čtvrtý Vzdělávací oblast:
GLOBÁLNÍ PROBLÉMY SVĚTA ZNEČIŠTĚNÍ HYDROSFÉRY
the British Commonwealth
Sociokulturní struktura populace ČR
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Obyvatelstvo České republiky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_463.
-rozmístění obyvatelstva – faktory -struktura obyvatelstva – národnostní, náboženská, zaměstnanostní -demografické charakteristiky populace -územní pohyb.
Démokritos z Abdér Strejčková Barbora, C4A.
VÝVOJ POČTU OBYVATEL.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.01 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 01 Název materiálu:Colours Autor:Mgr. Marcela Jarošová Vzdělávací obor:Anglický.
Pythagoras Michaela Hloušková, c4b
STRUKTURA OBYVATEL NA ZEMI podle pohlaví a věku (uč
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: duben 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ JIŽNÍ AMERIKA ARGENTINA A BRAZÍLIE.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 01 Číslo.
OBYVATELSTVO ČR.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
“You didn't try to express anything; you just wanted to have fun, and somewhere back in your head you knew that you are bugging these idiots, you know,
Vnímáme barvy všichni stejně?
Widening - Rozšíření
VY_32_INOVACE_01-01 Jolana Fialová SOU Domažlice KOSMETIKA.
Botswana Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Lidské rasy 1 Název školy
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
COLOURS (doplňovačky a zkoušení)
Transkript prezentace:

Člověk moudrý Homo sapiens

what_did_the_immediate_ancesto.php

Stringer CB, Andrews P (1988) Genetic and fossil evidence for the origin of modern humans. Science 239: 1263–1268

Světová populace

Světová populace

Střední délka života muži ženy

Věková struktura SOUZA, Luciene Guimarães de; SANTOS, Ricardo Ventura and COIMBRA JR., Carlos Everaldo Alvares. Estrutura etária, natalidade e mortalidade do povo indígena Xavante de Mato Grosso, Amazônia, Brasil. Ciênc. saúde coletiva [online]. 2010, vol.15, suppl.1, pp ISSN

kojenecká úmrtnost „přírodní“ versus „klinický“ porod – viz např. Chithtalath SA, Earth B, 2001: From the forest to the clinic: Changing birth practice among the Katang, Lao. REPRODUCTIVE HEALTH MATTERS 9(18):

Hadronyche modesta chřestýš trpasličí parazitická forma vlka kalašnikov

preference barvy kdo má rád modrou? kdo má oblíbenou červenou (růžovou)?

co máme společného? co většina lidí preferuje je evolučně podmíněno –strach z hadů a pavouků –oblíbenost mláďat –červená/žlutá a černá = nebezpečí –oblíbenost sladkých a tučných jídel –různá preference barev žen a mužů –…..