Manažerská grafika Prezentace pro cvičení č.7 Cvičení č.10.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkové procesory (MS Excel)
Advertisements

Vzdělávací oblast: Informatika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
Identifikátor materiálu: EU
Základní škola a mateřská škola Bzenec
X EXEL.
Kontingenční tabulky a grafy 2013 O. Kánský. Zpracovávaná tabulka Chceme sledovat celkovou cenu Do tabulky chceme zahrnout: období – sloupec měsíc prodejce.
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
Manažerská grafika Prezentace pro cvičení č.7 Cvičení č.10.
Informační technologie 2 Informační technologie Jarní semestr 2005.
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Výpočetní technika Akademický rok 2011/2012 Letní semestr Novák Petr
Výpočetní technika Akademický rok 2009/2010 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Tabulkový procesor MS EXCEL I. ÚVOD Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu.
Funkce v Excelu.
Excel – editace ( formát ) buněk
Základní zásady pro výpočty v buňce 1)Každý vzorec musí začínat znakem „rovná se“ =. 2)Pokud znak nenapíšeme, program nic nespočítá. 3)Zápis vzorce nesmí.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_17.
Buňka Základem tabulky je buňka (cell).
Tabulkové kalkulátory
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Studijní obor: Sociální činnost Ročník: 2 Vzorce.
TEXTOVÝ EDITOR.
VY_32_INOVACE_F3-16 WORD AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ŘÍJEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: POPIS PROGRAMU MICROSOFT WORD Časová náročnost: cca 30 minut.
Vytvořil Institut biostatistiky a analýz, Masarykova univerzita J. Jarkovský, L. Dušek, M. Cvanová II. Vzorce v Excelu Tipy pro práci s Wordem.
TRANSPOZICE TABULEK Zadání úkolu: Převeďte řádky buněk v tabulce na sloupce a naopak, tzn. otočte tabulku o 90 stupňů.
Autor:Jiří Gregor Předmět/vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Obsah: Výpočty Vzorce, Funkce
Psaní do buňky Klikneme na buňku → označí se → → můžeme začít do buňky psát.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.05 Téma: Excel Číslo projektu:
EXCEL 2010 Odstranění řádků a sloupců. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_15.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Podmíněné příkazy jednoduché bVbVbVbVytvořené jednoduché tabulky bJbJbJbJednoduché opravy údajů bPbPbPbPodmíněné zadávání údajů.
Grafy funkcí Podešva Petr.
Grafy funkcí Podešva Petr. Obsah Zadání Tvorba tabulky Tvorba grafu Vzhled grafu Závěr.
Tabulkový procesor MS EXCEL III. TVORBA GRAFŮ, SEZNAMY, FILTROVÁNÍ DAT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Vzorce v tabulkovém procesoru Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař - číšník.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Tabulkový kalkulátor Radek Pinc
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
POPR Počítačová podpora řízení Základní, rozšířené a pokročilé znalosti v Excelu.
 produkt od firmy Microsoft  je součástí kancelářského balíku Microsoft Office.  slouží k psaní textových dokumentů  funkce: -pořízení textu -pokročilá.
Funkce v Excelu.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
POPR Počítačová podpora řízení Základní, rozšířené a pokročilé znalosti v Excelu.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Citlivostní.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_06 Informatika - MS Excel – Matematické operace.
Název školy:Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:VY_32_INOVACE_NAV2-4.
 Program pro tvorbu tabulek.  Síť buněk, do kterých můžeme vkládat libovolné údaje  Podstatou jsou vzorce, pomocí kterých provádíme v buňce operace.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Práce s listy.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Absolutní adresa.
Název: Word, textový editor DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_03
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ24 Excel – funkce Randbetween Předmět 
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace MS Excel - Buňka Název : VY_32_inovace_03 Informatika - MS Excel.
Vkládání a úprava textů v prezentaci
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_15_20 Vložení III.   Najdi záložku „vložení“. Vlož tabulku – 3 sloupce, 4 řádky. První řádek označ modrou barvou. Vlož.
Relativní a absolutní odkazy
Co se všechno naučíme??? Sčítání buněk SČÍTÁNÍ BUNĚK Funkce SUMA
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
MS Excel – Relativní odkaz
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
POPR Počítačová podpora řízení
Transkript prezentace:

Manažerská grafika Prezentace pro cvičení č.7 Cvičení č.10

Cvičení č.7 bylo změřeno na Adresace buněk Vzorce a funkce Tvorba grafu

Adresace buněk Vybereme oblast buněk, které vyplníme požadovanými čísly Pojmenujeme oblasti, pro snadnější použití vzorců

Vyplnění oblastí buněk Vybereme buňky, které chceme vyplnit čísly Příkazem Úpravy – Vyplnit – Řady naformátujeme žádaná čísla ( sloupce, velikost kroku 5, konečná hodnota 700)

Pojmenování oblasti buněk Vybereme oblast dat, které chceme pojmenovat a pomocí označovacího řádku vlevo nahoře jej přejmenujeme na stupně

Vzorce a funkce Vybereme oblast dat, do které budeme chtít aplikovat funkci nebo vzorec =B6*(PI()/180)

Vzorce a funkce Klikneme na odkaz funkce, vybereme funkci (sin, cos nebo tg ) a vyplníme požádaná data pro chod funkce a ukončíme klávesami CTRL+SHIFT+ENTER – aplikace pro celé pole

Tvorba grafu Vybereme oblast dat z kterých bude graf tvořen, klikneme na odkaz grafu

Tvorba grafu Klikneme na odkaz grafu a pomocí průvodce tvorby grafu jej naformátujeme a dokončíme

Tvorba grafu Dále přidáme další řádek pro vykreslení dvou grafů do jednoho

Dokončení grafu

Děkuji za pozornost Možná se to někdy naučím