S U D O K U aneb Vývoj & Přehled.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Čas Karel Kovář.
Advertisements

Zlomky Sčítání zlomků..
Výpočet zásoby porostu na zkusných plochách při požadované přesnosti
Vlastní skript může být umístěn: v hlavičce stránky v těle stránky
… aneb dobrodružství pro všechny majitele GPS Martin Grulich, Petr Vespalec
Přečerpávací elektrárna
Databáze.
Lao-c' Eliška Lindnerová, C4B.
Doporučená literatura: *HUŠEK, R., LAUBER, J.: Simulační modely.. SNTL/Alfa Praha,1987. * NEUSCH L, S. A KOLEKTIV: Modelovanie a simulacia.. SNTL Praha,
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Tomáš Kuča Prezentace pro paní Cahelovou
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Analýza dat Jiří Slabý Nástroje pro analýzu dat SQL SERVER - součást Small Business serveruSQL SERVER - součást Small Business serveru Kontingenční tabulkyKontingenční.
VENNOVY DIAGRAMY Kristýna Zemková, Václav Zemek
Řadicí algoritmy autor: Tadeáš Berkman.
Matematické zajímavosti
D ATOVÉ MODELY Ing. Jiří Šilhán. D ATABÁZOVÉ SYSTÉMY Patří vedle textových editorů a tabulkových kalkulátorů k nejrozšířenějším představitelům programového.
Vývoj politické mapy světa
Hlavolamy Jan Sollich V.A..
VENNOVY DIAGRAMY.
Nikola Burdová, C1B Gymnázium Jiřího Ortena
ČÍSLO NULA.
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I - Funkce Vytvořte funkci ZK_HR_ODDELENI (p_oddeleni_id NUMBER). Funkce vrátí řetězec, obsahující.
…se zaměřením na herní aplikace Vypracoval: Vladimír Geršl
Data s diskrétním rozdělením
Databázové systémy 2 Zkouška – 08:00. Příklad I – Funkce – 4 body Vytvořte funkci F_ZK1(p_id_zamestnance NUMBER) RETURN VARCHAR2. Daná funkce.
MĚKKÝŠI Základní škola a mateřská škola, Tupesy, Hlavonožci
Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Tangram Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Radek Pilař ( – ) autor: Kateřina Marková.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Jitka Smejkalová Název materiálu: Úprava tabulek Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PUK.OA2.903.
Databázové systémy 2 Zkouška – 08:00. Příklad I – Procedura – 5 bodů Vytvořte proceduru P_ZK3(p_oddeleni_id_from NUMBER, p_oddeleni_id_to NUMBER,
Radion Drozdov.  První hry se objevují v roce  Thomas Goldsmith si nechal patentovat tento nápad a vymyslel tak první hru.  Hra se odehrávala.
Sudoku Dominik Hrbáč V.B.
Databázové systémy 2 Zkouška – 8:00. Příklad I - Procedura Vytvořte proceduru PROCEDURE ZK_ZAM_HISTOGRAM(P_ROK_OD IN NUMBER, P_ROK_DO IN NUMBER)
Aneb proč to dělat složitě, když to jde jednoduše S Datronem proti proudu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Název J. D. Salinger: Kdo chytá v žitě Předmět, ročník
Algoritmus a jeho vlastnosti
Přímá a nepřímá úměrnost - opakování
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
MS OFFICE - WORD VYTVOŘENÍ TABULKY Ing. Petr Hanáček
Karnaughova mapa.
Nonogram, kódovaný obrázek
Průměr Maximum Minimum
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Autorka: Zuzana Němečková
DATABÁZE N á zev š kolyZ á kladn í š kola a Mateřsk á š kola Tatenice Č í slo projektuCZ N á zev š ablony kl í čov é aktivity Inovace a zkvalitněn.
Autor: Ing.Petr Kvíz. Geocaching je hra na pomezí sportu a turistiky, která spočívá v použití navigačního systému GPS při hledání skryté schránky nazývané.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
2. Hra v normálním tvaru, hra s konstantním součtem Martin Dlouhý VŠE v Praze.
PENTOMINO - HLAVOLAM NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V., Mnichovická 62 AUTOR: Ing. Martina Šťastná NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_M8_PENTOMINO TEMA: PENTOMINO - HLAVOLAM.
Matematizace textu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Mocniny s racionálním exponentem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková Kombinatorické hry.
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
Test k ověření znalostí z HV
Logické úlohy Matematika 4. ročník Lenka Blažková 2013.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
Zlomky Sčítání zlomků..
LINKIN PARK SLIPKNOT STRÁNKY O LINKIN PARK STRÁNKY O SLIPKNOT VIDEO:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
Transkript prezentace:

S U D O K U aneb Vývoj & Přehled

Obsah Co to vlastně je sudoku? Něco o názvu Rozdělení Příklady Návod

Co je vlastně SUDOKU? Sudoku je logická hra, při níž se do tabulky vepisují čísla podle určité zákonitosti. Tuto hru vymyslel ve Spojených státech Howard Garnes, kde ji v roce 1979 vydal pod názvem „Numer Place“ v časopise o hlavolamech, vycházející v New Yorku. Po sedmi letech začala být hra oblíbená v Japonsku, zejména díky své jednoduchosti, kde dostala jméno Sudoku. V Evropě byla hra známá pouze jako jeden z mnoha hlavolamů, až do roku 2005, kdy se začala vydávat v mnoha denících

Jak vznikl název..? Název vznikl z japonského "Súdži wa dokušin ni kagiru," ale její původ není japonský. Hra byla známa v osmdesátých letech 20.století pod názvem "Number Place" ("Umísti číslice") v americkém magazínu o hlavolamech. Japonci si ji rychle oblíbili a až nedávno začali doceňovat její krásu a zdánlivou jednoduchost lidé ze západní civilizace

Rozdělení sudoku Obtížnost hry Sudoku není dána počtem skrytých políček, ale jejich vzájemnými vazbami, které mohou být dost složité. Těžká sudoku mohou průměrně zkušenému luštiteli zabrat kolem 15 – 60 minut. Zpravidla je obtížností pět: Velmi snadné Snadné Středně těžké Těžké Velmi těžké

Příklady Snadné Středně obtížné Obtížné

Zpátky na Příklady Snadné Zadání Řešení

Zpátky na Příklady Středně těžké Zadání Řešení

Zpátky na Příklady Obtížné Zadání Řešení

Návod Návod je jednoduchý – do čtvercové sítě vepisujte čísla 1 až 9 tak, aby se v žádném řádku ani sloupci nevyskytla dvě stejná čísla. A aby v každém zvýrazněném čtverci obsahující devět čísel nebyla dvě stejná. Podrobnější návod naleznete na http://sudoku.wz.cz/navod.phtml

Závěrečné shrnutí Sudoku není těžká hra, je jen majinko obtížné ji pochopit, ale z vlastní tzkušenosti vím, že když se jednou pochopí princip,tak pak už to jde tzv. „jako po másle“... Přeji vám mnoho úspěchů při řešení…

Odkazy & Zdroje http://sudoku.wz.cz/ http://www.sudoku.unas.cz/help/whatisit/ http://sudoku.site.cz/sudoku_tabulky.html http://cs.wikipedia.org/wiki/Sudoku