Interim project - SSME Research varianta 2009 -2010.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů.
… najdu tam, co neznám !.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Autoři: Jan Makovec Jana Vichrová Tomáš Zika Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu 2009/2010.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Optimalizace online prezentací v závislosti na vlastnostech produktů David Novák.
Závěrečná zpráva projektu Stanislav Filipčík Asistent projektového manažera © 2010 IBA CZ, s.r.o.
Koncepce rozvoje a řízení vědy a výzkumu
Personální řízení a jeho úloha v podniku
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Název: Access - vytvoření tabulky Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie - (Obchodní.
Název: Access – relace mezi tabulkami Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie -
Tvorba webových aplikací
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Ročníková práce Školní rok 2012/2013
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
© Ing. V. Šebek, CSc. Plánování a řízení projektů IS SW podpora pro řízení projektů  Základní funkcionalita  MS Project.
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Návrh a tvorba WWW Přednáška 1
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Volební kampaň podzim Podporovatelé TOP podporovatelů samolepek na auto plakátů A2 250 velkoplošných plachet a billboardů.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Pojmové vymezení. Proč pojmové vymezení? Spousta firem deklaruje svou projektovou orientaci Ve skutečnosti pouze používají několik metodik pro podporu.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Microsoft Office Project 2007 Představení aplikace.
WEBOVÝ PORTÁL ŽIVOT ONLINE.CZ. OBSAH Komu je portál určen Spolupráce Obsah portálu Návrh grafické podoby Účel.
Webová prezentace základní školy
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
M ATEMATIKA A BYZNYS I NFORMAČNÍ MANAGEMENT VE FIRMĚ Eva Turnerová Západočeská univerzita
… najdu tam, co neznám !. … najdu tam, co neznám ! Historie vývoje Leden 2009 první kroky k vývoji nového systému Duben 2009.
„ Rozšíření možností vizualizace geodat
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
WEBOVÝ PORTÁL O POČÍTAČOVÝCH HRÁCH ROMAN POSPĚCH.
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Martin Krčál Brno, FF MU,
Kurz pro studenty oboru Informační studia a knihovnictví Úvodní hodina Tereza Balabánová Martin Krčál Brno, FF MU,
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz
Operační systém (OS) Základní funkce operačního systému: – Zajištění komunikace s okolím. – Řízení a zpracování programů. – Údržba informací na externích.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
Tribuna českého obchodu TZB
Základy online marketingu pro startupy
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Jednotný vizuální styl firmy Popiš to
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Webová prezentace kavárny
AVT – semestrální projekt
Webová prezentace zájmového sdružení
Clever Farmer Clever Swagfactory.
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
, Brno Autor práce: Bc. Tomáš Vencálek
Propagace nové hry Epic Game
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
II. Setkání se starosty obcí
III. Setkání se starosty obcí
Transkript prezentace:

Interim project - SSME Research varianta

Osnova KDO jsem PRO KOHO pracuju CO dělám KDE pracuju JAK jsem spokojená

KDO JSEM

PRO KOHO pracuju

10 letá historie Informační server, DB vysokých škol… 10 členný mladý tým Projektové řízení Iterace

CO dělám

Vizitky, PF, newsletter klasik, newsletter SPECIAL, wireframy webu, grafické návrhy titulky a podstránek webu, převod do HTML, CSS, bannery, propagace na Facebooku, návrh optimalizace pro vyhledávače, Gaudeamus ová kampaň, heuristiky použitelnosti původního webu… Dokončení grafického zpracování webu, redesign přidružených webů, testy použitelnosti, PPC propagace – AdWords, SKLIK, Facebook propagace, zajišťování reklamy na spřátelených webech… DLOUHODOBÁ SPOLUPRÁCE

KDE pracuju

JAK jsem spokojená

+ Práce z domu + Volná pracovní doba (20h/týden) + Zkušenost s prací v týmu + Projektové řízení – vedení vlatních projektů + Rozšíření portfolia + Formalizace mé práce - Problémy při rozjezdu - Komunikace

Powered by Nikol Kokešová –