DOŠKOLENÍ TRENÉRŮ 13. ZÁŘÍ 2011, PRAHA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Sportovní trénink 6 Taktika František Langer FTK UP Olomouc.
KONTROLY ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ prováděné orgány Celní správy ČR
Š ternberk BRANKÁŘ – 15 – ULMON LIBOR C – 10 – NOVÁK JINDŘICH - 2 – MAZAL JAKUB - 2 – MAZAL JAKUB CHARVÁT VÍT CHARVÁT VÍT - 13 – NEUMAN.
Denmark 2011.
FLORBAL pro trenéry navazuje na seminář „Florbal pro pedagogické pracovníky“ Lektor: Tomáš Hradil.
FC Waterpipe SP tým Historie 14. Května 2005 Klub založen.
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
Lov černých skládek Týniště nad Orlicí a blízké okolí.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Podstata ofenzivního pojetí herního výkonu
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
Elektronická učebnice - I
PŘEDZÁVODNÍ OBDOBÍ KATEGORIE ML. DOROST, ST. DOROST A JUNIOŘI 2011
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Téma: „TYPOLOGIE OSOBNOSTI V PRAXI“
Herní systémy Zásadní způsoby vedení hry celého družstva v útoku a v obraně, s předem vymezenými úkoly jednotlivcům, skupinám hráčů i celému družstvu po.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Předmět: Teorie sportovních her (KUT/SHT)
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
JITKA KLIMKOVÁ UEFA KONFERENCE NYON 2009 CÍLE: 1.TECHNICKÁ ZPRÁVA FINSKO TRENDY ŽENSKÉHO FOTBALU 3.UEFA SOUTĚŽE PRO ŽEN 4.POZVÁNKA MS.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Doškolení UEFA profilicence a UEFA A-licence – Olomouc/Praha Jakub Dovalil.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Disciplína: M4x zDavid Jirka zTomáš Karas zPetr Buzrla zMilan Doleček zPetr Vitásek zPetr Melichar Zodpovědný trenér: Veikko Sinisalo Jménonej.05I.06III.06XI.06I.
Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B
F.R.F mit Vocet - Profesoři Branka Del Petra z Líbejprdelnic na 1:0 Vysvětlivky: Pohyb hráče F.R.F Pohyb hráče Profesorů Pohyb hráče F.R.F s míčem Pohyb.
Taktická příprava Michal Lehnert.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Fyzika 2 – ZS_4 OPTIKA.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
Kopaná – průběh hry hry se účastní dva týmy po 11 hráčích na hřišti obdélníkového tvaru na jehož kratších stranách jsou branky hru řídí hlavní rozhodčí,
FUTURO III – Athens, GREECE Pia Sundhage (Švédsko) April Heinrichs (USA)
Liverpool.
Disciplína: LM2x zJan Vetešník zOndřej Vetešník Zodpovědný trenér: Rudolf Kopřiva.
Systematika fotbalu.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Šestá lekce – přihrávání a uvolňování bez míče (základy součinnosti v útoku) (90 minut – interpretace.
Vznik volejbalu * Springfild, stát Massachusetts (USA) * Kanada, Indie, Jižní a Strední Amerika * Japonsko (pan Ohmori) * Čína. V Asii v 16,12,9 hráčích,
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Druhá lekce – základy součinnosti v útoku a v obraně (90 minut – interpretace učiva, praxe) Tento.
Lední hokej Doc. PaedDr. Jan Štumbauer, CSc. Projekt: Cizí jazyky v kinantropologii, reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
HERNÍ VÝKON V BASKETBALE
Transkript prezentace:

DOŠKOLENÍ TRENÉRŮ 13. ZÁŘÍ 2011, PRAHA

Program doškolení 9,00 – 9,50 Pozorování a hodnocení ME U21 v Dánsku 2011 (Fitzel) 9,55 – 10,50 Zhodnocení účasti našeho týmu na ME (Dovalil) 11,00 – 12,00 Konstruktivní odebírání míčů a přechody do útoku se zaměřením na řešení kritických mikro situací (Lička) 12,00 – 13,00 Přestávka 13,10 – 14,00 Podstata ofenzivního pojetí herního výkonu (Buzek) 14,05 - 14,45 Hodnocení ME a MS U17 (Csaplár) 15,00 Vydávání průkazů

Analýza ME U21 - Proč? Každý šampionát má co nabídnout Srovnání my a soupeři Důležité být přitom Zkušenosti Poučení Trendy

Týmy ME - pořadí Španělsko Švýcarsko Bělorusko Česká republika Island Dánsko Anglie Ukrajina

ME U21 Technická skupina UEFA Andy Roxburgh Peter Rudbaek György Mezey Jerzy Engel Dušan Fitzel

Technická skupiny UEFA úkoly Pozorování Vyhodnocení Muž zápasu Vypozorované trendy Statistické informace Taktické záměry Pozitivní výstup

BĚLORUSKO 4-4-1-1 a nebo 4-1-4-1 Hluboký kompaktní defenzivní blok s minimem prostoru Přechodová fáze jen jednoduchá přihrávka na osamocený hrot Celá hra založená na rychlé brejky Bránění jim nevadí Velice dobře organizovaný, disciplinovaný a výborné silové a rychlostní schopnosti

DÁNSKO 4-2-3-1 a také 4-1-3-2 Zakládaní útoků zezadu s velkou aktivitou krajních obránců Zaměření na rychlý návrat po ztrátě míče než na pressing Velice kvalitní a vyvážení středoví záložníci Důraz na křídelní hráče – hrající přes nohu Velice kreativní podhrotový hráč 10

ANGLIE 4-4-2 nebo 4-1-4-1 Kvalitní kombinační schopnosti s přímým přechodem přes hrotové hráče Výborný v situacích 1 v 1 jak def tak i v ofenzívě Velký důraz na krajní hráče, obránce a křídla Přenášení hry diagonálou Náročný a silový fotbal

ISLAND 4-1-4-1 nebo 4-1-3-2 Výborná organizace v obraně i útoku Střední záložník a hrot klíčoví hráči Důraz kladen na rychlý přechod s velkou podporou zálohy Preferují vysunutý pressing, než návrat, ale nemají problém s defenzívou Velice dobří na stranách v útočné fázi

ŠPANĚLSKO 4-3-3 Hra založená na držení míče s krátkými přihrávkami Vyvážení a výborní středoví hráči s vynikající technikou Po ztrátě míče okamžitý pressing Výborný hrot s velkou podporou rotujících záložníků a křídel Přenášení hry jak diagonálou tak rychlou kombinací Vynikající v průnikové přihrávky

UKRAJINA 4-2-3-1 Kvalitní kombinace krátkých přihrávek s rotací hráčů Velice silný defenzivní blok 6 hráčů Důraz na rychlý přechod do útoku s podporou zálohy Přenášení hry s nabíháním krajních obránců do otevřených prostorů křídly Disciplinovaný a vysoce motivovaný tým

ŠVÝCARSKO 4-2-3-1 Útočná mentalita a zakládaní útoků ze zadu Rychlí tvořiví křídelní hráči hrající přes nohu Preferují dominantní kombinační fotbal s rychlým přechodem do útoku Disciplinovaný, dobře organizovaný tým Výborní hrotoví a podhrotoví hráči

Statistiky - Góly Akce Popis Počet gólů % Kolmé přihrávky Průnikové přihrávky po zemi/ lob přes obranu 12 33 Centry Centry z křídelního prostoru 9 25 Střela z dálky Přímá střela nebo tečovaná 5 14 Penalta Přímo, nebo dorážka 4 11 Rohový kop Přímo z rohu, nebo následná akce 1 3 Přímý volný kop Přímá střela Autové vhazování Akce po autovém vhazování Kombinace Narážečka/ přihrávka na 3 hráče Zpětná přihrávka Po zpětné přihrávce z brankové čáry Vedení míče Dribling a střela/dribling a přihrávka Nepřímý volný kop Následná akce Diagonála Křížná přihrávka do pokutového území Obranná chyba Zpětná přihrávka/chyba brankáře Vlastní gól   Celkem 36 100%

Statistiky - Góly Minuty Počet gólů % 76 - 90 10 28 46 - 60 6 17 1 - 15 4 11 16 - 30 31 - 45 90+ 3 8 61 - 75 2 5,5 106 - 120 91 - 105 1

Statistiky – Držení míče Španělsko v ENG v CZE v UKR v BLR v SUI 63% 1 - 1 2 - 0 3 - 0 3 - 1 59% 66% 64% 73% 54% Švýcarsko v DEN v ISL v ESP 55% 1 - 0 0 - 2 58% 46% Dánsko   52% 0 - 1 2 - 1 1 - 3 57% Anglie 51% 0 - 0 1 - 2 41% 48% Ukrajina 0 - 3 56% 36% Island 47% 53% 42% Česká Republika 44% 34% 37% Bělorusko 43% 27%

Statistiky - Střelba Týmy Počet střel celkem Průměr na zápas Střely na branku Průměr na zápas Počet branek Úspěšnost v % Španělsko 63 12,6 22 5,4 11 50 Bělorusko 36 7,2 12 2,4 5 42 Švýcarsko 60 12,0 20 4,0 7 35 Island 43 13,3 9 3,0 3 33 Česká Republika 52 10,4 13 2,6 4 31 Anglie 34 11,3 4,3 2 15 Dánsko 51 17,0 26 8,7 Ukrajina 10,3 10 3,3 1

Statistiky – Rohové kopy Týmy Rohové kopy Průměr Švýcarsko 29 5,8 Španělsko 24 4,8 Dánsko 14 4,7 Česká Republika 21 4,2 Anglie 12 4,0 Bělorusko 19 3,8 Island 11 3,7 Ukrajina 10 3,3

Statistiky – Rohové kopy ME U21 2011 1 : 140 ME 2008 1 : 64 CHL 2010 1 : 46

ME U21 – Top týmy zvládají Zakládaní a vedení postupného útoku Využití křídelních prostorů pro křídla či krajní obránce Rychlou vířivou kombinace krátkých přihrávek s rotaci hráčů Průnikové přihrávky Rychlé přechodové fáze Situace 1 v 1 jak v ofenzivě, tak i v defenzívě Kompaktní defenzívní blok Pressing + repressing

Umění kombinovat Pohyb bez míče – nabídka Kvalita a tvrdost přihrávek 1. dotek – zpracování Rotace hráčů Krátké rychlé přihrávky Narážečky Přihrávka na 3. hráče Dlouhé diagonály Využívaní meziprostorů

Hráčské posty VYPOZOROVANÉ TRENDY Brankáři s výbornou kopací technikou Tvořiví stopeři Útoční krajní obránci Herní a tvořiví střední záložníci (štít) Průnikoví hráči Křídelní hráči hrající přes nohu Jeden hrotový útočník

Vyhráli ME 2008 MS 2010 Sezonu 2010 - 11 ME U21 a ME U19 Španělská cesta Vyhráli ME 2008 MS 2010 Sezonu 2010 - 11 ME U21 a ME U19 FERNANDO HIERRO GINÉS MELÉNDEZ

Cesta, která nás dovedla až na vrchol Základní cíle - Trénink - Herní styl Pracovní skupiny - Audiovizuální hodnoc. - I.T. aplikace - Výkon a rozvoj Naše cesta Snaha o sjednocení cílů přes SCM REPRE TRENÉŘI Videotechnik, DVD, tréninky, utkání I.T. v plánu Rozvoj společně s klubovými trenéry

Základní cíle Vychovávat a vzdělávat hráče - pro A národní tým Vybírat hráče s vysokou kvalitou A Kvalita TE-TA - Dovedností - Rychlost (běžecká + myšlení) B Charakter hráče - Soutěživý duch - Chtít se prosadit - Psychická stabilita Naše cesta Stejná strategie JAK SE SJEDNOTIT ????? Rozdílné názory na nároky a kvalitu hráčů

Základní cíle Monitorovat vývoj hráčů Naše cesta Analyzovat Vyhodnocovat Programovat Rozvíjet Skupinový management Soudržnost Přístup Přátelství Pokora Přirozenost Naše cesta Analyzujeme Vyhodnocujeme Programujeme Rozvíjíme????

ME U21 Technická skupina FAČR Verner Lička Mario Buzek Jaroslav Hřebík Jakub Dovalil Dušan Fitzel

Dnes vyslovené otázky - apely Co udělat proto abychom nezaostávali v pohybové kultuře? Jak zlepšit individuální dovednosti ve kterých zaostáváme? Nutíme hráče v tréninku zdokonalovat své nedostatky? Jaký fotbal a fotbalisty chceme produkovat? Aktivní – Pasivní Konstruktivní – Destruktivní Ofenzivní – Defenzivní Dominantní – Vyčkávací