Příloha č. 2 ZD Digitální strategie 6.4.2017.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
PŘEVODOVÁ ÚSTROJÍ
CHARAKTERISTIKY SPALOVACÍCH MOTORU Charakteristika spalovacího motoru je grafické znázornění vzájemné závislosti vybraných provozních.
Evropská jazyková cena Socrates LABEL 2007 PORTFOLIO A FILMOVÉ PLÁTNO Portfolio et l´écran Gymnázium Boženy Němcové Hradec Králové
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Prezentační techniky RaVŠ - Zdeněk Jelínek.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Měření dielektrických parametrů ztrátových materiálů
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Informační systémy podnikové systémy CRM
HORECA manažment – 31. január 2007, Hotel Kaskády, Sliač - Sielnica Roman Vacho © RV Hotel & Restaurant Consulting.
Ústav zemědělské ekonomiky a informací Praha Jsme státní příspěvkovou organizací zřízenou Ministerstvem zemědělství. Hlavní činnosti ÚZEI: - základní a.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Představujeme službu Samepage
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Nové funkce v novém Skliku
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Mediální plán.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Sopop.cz Městská knihovna a komunitní plánování Web SOciální POmoci Písecka.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Tribuna českého obchodu TZB
25 / 1 / 2011.
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Atraktivní zaměstnavatel
Informační systémy podnikové systémy CRM
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Příloha č. 2 ZD Digitální strategie 6.4.2017

Social media strategie Časový harmonogram kampaně Obsah Strategický úvod Východiska strategie Cíl kampaně Strategické uchopení Mediální strategie Social media strategie Časový harmonogram kampaně 6.4.2017

Strategický úvod 6.4.2017

Jaká funkce pomáhá při výběru a plánování? INSIGHTS Jaká funkce pomáhá při výběru a plánování? - 59 % fotky (destinace a ubytování) - 58 % user reviews Jaké zdroje informací turisté používají pro plánování dovolené? - - 49 % Google 6.4.2017

INSIGHTS Search Social - 71 % cestovatelů považuje vyhledávání jako důležitou součást plánování a objednávání Social - 82 % preferuje reviews před vlastními informacemi o hotelech 6.4.2017

Obsah je král! Zajímavý, relevantní a aktuální obsah... Engaging, relevantní k jednotlivcům a personalizovaný, kdykoli je to jen možné. 6.4.2017

Zaměření na nativní reklamu 1. krok – vytváření & získávání obsahu 2. krok – šíření obsahu mezi cílovou skupinou 6.4.2017

CÍL KAMPANĚ 6.4.2017

PŘEDSTAVIT ČR JAKO ATRAKTIVNÍ MÍSTO PRO NÁVŠTĚVU CÍL KAMPANĚ PŘEDSTAVIT ČR JAKO ATRAKTIVNÍ MÍSTO PRO NÁVŠTĚVU VYBUDOVAT AWARENESS ZÍSKAT TRAFFIC NA WEB ZÍSKAT POZITIVNÍ REVIEWS 6.4.2017

STRATEGICKÉ UCHOPENÍ 6.4.2017

STRATEGICKÉ UCHOPENÍ VYBUDOVAT AWARENESS 1. Fáze online vizibilita (media formáty) 2. Fáze kreativní podpora (taktické kampaně) 6.4.2017

STRATEGICKÉ UCHOPENÍ ZÍSKAT TRAFFIC NA WEB 1. Fáze komunikace (implementace komunikační strategie) 2. Fáze efektivní mediální strategie (afinitní portály, retargeting, PR) 3. Fáze kreativní podpora (taktické kampaně) 6.4.2017

STRATEGICKÉ UCHOPENÍ ZÍSKAT POZITIVNÍ REVIEWS 1. Fáze kvalitní social media strategie 2. Fáze interní podpora + mediálni podpora 3. Fáze kreativní podpora (taktické kampaně) 6.4.2017

KOMUNIKAČNÍ EKOSYSTÉM 6.4.2017

PLACENÁ MÉDIA ZÍSKANÁ MÉDIA SOCIÁLNÍ PLATFORMY CONTENT AUTENTICKÉ ZÁŽITKY FOTKY VIDEA REVIEWS PLACENÁ MÉDIA ZÍSKANÁ MÉDIA SOCIÁLNÍ PLATFORMY VLASTNĚNÁ MÉDIA REKLAMA BANNEROVÁ KAMPAŇ KONTINUÁLNÍ PODPORA SM PR PODPORA DIGITAL WEB SM FACEBOOK (LOKALIZACE OBSAHU) TWITTER PINTEREST FLICKER YouTube MEDIA RELATIONS A SM ATRAKTIVITA KREATIVNÍHO KONCEPTU 6.4.2017

MEDIÁLNÍ STRATEGIE 6.4.2017

AWARENESS KAMPAŇ PERFORMANCE KAMPAŇ KONTINUÁLNÍ PODPORA MEDIÁLNÍ STRATEGIE AWARENESS KAMPAŇ PERFORMANCE KAMPAŇ KONTINUÁLNÍ PODPORA 6.4.2017

MEDIÁLNÍ STRATEGIE AWARENESS KAMPAŇ FORMÁTY - BANNERY (možnost využití engagementových formátů – Google Engagemnt Ads) - VIDEO FORMÁTY - PR ČLÁNKY 6.4.2017

MEDIÁLNÍ STRATEGIE AWARENESS KAMPAŇ UMÍSTĚNÍ - PORTÁLY S VELKÝM ZÁSAHEM - AFINITNÍ MÉDIA - VIDEOPORTÁLY 6.4.2017

PERFORMANCE KAMPAŇ FORMÁTY - PPC - REMARKETING MEDIÁLNÍ STRATEGIE PERFORMANCE KAMPAŇ FORMÁTY - PPC - REMARKETING 6.4.2017

MEDIÁLNÍ STRATEGIE REMARKETING 6.4.2017

MEDIÁLNÍ STRATEGIE KONTINUÁLNÍ PODPORA - SOCIÁLNÍ SÍTĚ - PR (používání key words s ohledem na SEO, důležité zpětné linkování na web) - VYHLEDÁVAČE (kontextová reklama) 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Kampaň Czech Republic - Land of Stories světu ukázala příběh této úžasné krajiny. Imageová kampaň komunikovala příběh jednostranně: ČR → svět Strategická příležitost: Náš fokus musí cílit více na reálné lidi: Vyzveme je, aby nám řekli, jaké příběhy v ČR zažili oni! Dopovězení / pokračování Land of Stories – ČR vám už svůj příběh řekla. Přijďte sem a zažijte svůj český příběh i vy. Pochlubte se jím! 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE „I was in Prague and it was amazing!“ „Yo estaba en Praga y aquí es incredíble!“ "Я був у Празі і тут чудова!“ 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE NASTAVENÍ PROCESŮ SM KLIENT – databáza SPRÁVA AGENTURA – KAMPAŇ + KONTROLA 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Strategické úlohy: 1. Podnět a zisk autentického a unikátního obsahu. 2. Sjednocení příběhů, které lidé zažívají při návštěvě ČR. Získaný obsah nám slouží jako platforma pro celkovou komunikaci (web, social media) = Nativní reklama 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE DŮKAZEM, ŽE TO FUNGUJE, JE KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE LONDÝNA: http://instagram.com/london 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE CONTENT STRATEGIE TÉMATA -Značka Představujeme značku společně s jejími benefity a premisami. Cílem komunikace je zvýšení znalostí o značce a jejích atributech. Způsob, kterým je ukazujeme, je očima a prostřednictvím reálných návštevníků. Ne fotkami z fotobanky. -KAMPAŇ Cílem komunikace je seznámení se s poselstvím kampaně a odkomunikovat její části 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Použití a úloha kanálů soc. médií v komunikaci CUSTOMER CARE ✔ GAINING CONTENT ENGAGEMENT 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE CUSTOMER CARE - Aktivní správa účtů - Řízení diskuse - Zodpovídání dotazů od uživatelů - Snaha pomoci a poradit 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE ZÍSKÁVÁNÍ OBSAHU - Sledování tematických vláken obsahu, souvisejícího s ČR - turismem, památkami, zážitky, apod. - Zisk souhlasu pro publikování obsahu na vlastních kanálech 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE ZÍSKÁVÁNÍ OBSAHU Sledování tematických vláken obsahu Publikování na vlastních kanálech Atributy: VÝSTUP Užitečný Engaging Dohledatelný a přístupný Sdílitelný DIGITÁLNÍ VÝSTUP Buduje autoritu a kredibilitu. 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Engagement -Tvorba edičních plánů -Publikování obsahu (vlastního i získaného) -Interakce s uživateli -Linkování na obsah webu a aplikace -Cíl vést dialog 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Engagement TÉMATA -Značka Představujeme značku spolu s jejími benefity a premisami. Cílem komunikace je zvýšení znalostí o značce a jejích atributů. Způsob, kterým je ukazujeme, je očima a prostřednictvím reálných návštevníků. Ne fotkami z fotobanky. -KAMPAŇ Cílem komunikace je seznámení se s poselstvím kampaně a odkomunikovat její části. 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Engagement OSTATNÍ TÉMATA -Jedinečnost a specifika komunikujeme tradici ČR -Edukace a praktické info zákazníkům pomáháme dostat se do ČR 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Engagement DOPORUČENÉ ZVEŘEJŇOVÁNÍ POSTŮ: ENGAGMENT POSTY: MIN. 2X TÝDNĚ ULR POSTY: 1X TÝDNĚ CÍLEM JE ZÍSKÁVAT TRAFFIC NA WEB A VYTVOŘIT PLATFORMU PRO SDÍLENÍ ZÁŽITKŮ 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Engagement KONTINUÁLNÍ PODPORA POSTŮ: KAŽDÝ PUBLIKOVANÝ POST (12 POSTŮ/ MĚSÍC) PODPOŘÍME MINIMÁLNÍ ČÁSTKOU (FORMÁT PROMOTED POST) CÍLEM JE ZÍSKAT DOSTATEČNÝ REACH MEZI STÁVAJÍCÍMI FANOUŠKY. 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Engagement YouTube – HUB pro video obsah MAXIMALIZACIE PŘEHLEDNOSTI ŘAZENÍ VIDEÍ POMOCÍ YOUTUBE CUSTOM GADGET. CÍLEM JE NÁRŮST ENGAGEMENTU A KONVERZE PROHLÉDNUTÝCH VIDEÍ. Reference: http://www.youtube.com/user/visitbrasil 6.4.2017

Explikace workflow 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE ZÍSKÁVÁNÍ OBSAHU 1. Sledování tematických vláken obsahu - např. sledování vlákna #praguecastle na portálech http://statigr.am/ - identifikace vhodného obsahu: 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE ZÍSKÁVÁNÍ OBSAHU 2. Získání souhlasu pro použití - formou komentáře z oficiálního účtu: „Hey @loganburdick what a great Pic. We hope we enjoyed Prague. Would you mind we can repost it?“ 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE ZÍSKÁVÁNÍ OBSAHU 3. Publikování na vlastních kanálech „Lovely winter day at prague castle. Picture taken by@loganburdick. Do you have similar one? Share it with us by using #myczech story 6.4.2017

Web 6.4.2017

Úloha webu Úloha webu v komunikačním mixu VZHLEDEM KE STRATEGII NA SOCIÁLNÍCH MÉDIÍCH VZNIKNE BĚHEM MARKETINGOVÝCH AKTIVIT VELKÉ MNOŽSTVÍ OBSAHU. Úloha webu bude proto tzv. komunikační hub – místo, kde se bude umísťovat obsah pro dlouhodobé použití, šíření a vyhladatelnost (SEO). 6.4.2017

Marketing Funnel 6.4.2017

AKTIVITA TG NAŠE ÚLOHA KOMUNIKAČNÍ KANÁLY Nevědomost o ČR Příprava a tvorba přehledu Plánování Zkušenost/Návštěva „Po návštěvě“ NAŠE ÚLOHA Vybudování a zvýšení znalostí o ČR Tvorba a optimalizace obsahu. Autentický, důvěryhodný obsah. Motivace k šíření. Sjednocení digitální stopy, Zachycení obsahu Sdílení obsahu. Opětovná návštěva ČR. Placená média: - Bannerová kampaň - Kontinuální podpora správy SM Vlastní média Získaná média KOMUNIKAČNÍ KANÁLY 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE- KREATIVA 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Explikace mechaniky 1: Akviziční soutěže – lokalizované na klíčové trhy Umístění na FB/podstránka na webu Idea: Vyhrajte pobyt pro 2 lidi v ČR a zažjite svůj český příběh i vy! Nice to have: Ambasadorský program s podmínkou tvorby obsahu – blog, fotky, videa : Různí lidé, z různých částí světa na stejném místě v ČR – jak to prožívají, jaké jsou jejich reakce? 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Explikace mechaniky 2: Retenční aktivita – univerzální pro všechny trhy Insight: Turisti jsou při návštěvě aktivní na všech typech SM – tweetují, postují statusy, uploadují fotky, checkují se, .... Idea: Vyzveme je k tomu, aby při aktivitách používali sjednocující prvek #MyCzechStory Výzva na taktických místech – letiště, hlavní nádraží, katalogy v mezistátních vlacích, taxíky na letištích. Kanály: Printy, Digital - Foursquare tipy, atd. Výsledkem bude sjednocení a dohledání digitální stopy a obsahu. 6.4.2017

SOCIAL MEDIA STRATEGIE Explikace mechaniky 3: Retenční aktivita – lokalizování na klíčové trhy Umístění na FB/podstránka na webu Idea: Byli jste na návštěvě v ČR? Zapojte se do soutěže – sdílejte s námi svůj příběh (text, foto, video), my vám vaši letenku proplatíme! Nice to have: Vstupem do soutěže může být publikace obsahu na SM s použitím #MyCzechStory, čímž bude koncept dostupnejší. 6.4.2017

PLÁN AKTIVIT 6.4.2017

Kontinuální podpora - FB PLÁN AKTIVÍT Duben Květen Červen Červenec Srpen Září Říjen Listopad Prosinec Správa SM kanálů Kontinuální podpora - FB Akviziční kampaň Akviziční kampaň Retenční kampaň Bannerová kampaň Bannerová kampaň 6.4.2017

KPI 6.4.2017

Typ podpory: DISPLAY KAMPAŇ KPI: Imprese (počet impresí, cena za impresi) Proklik (počet kliků, cena za klik) 6.4.2017

Typ podpory: SEARCH KAMPAŇ KPI: Proklik (počet kliků, cena za klik) Imprese (počet impresí, cena za impresi) Aktivita na stránce 6.4.2017

Typ podpory: Kontinuální podpora (Facebook) KPI: Poměr investice 10% z mediálního objemu pro danou krajinu (Brazílie, Jižní Korea, Švédsko, USA) vrámci sítě Facebook Engagement rate – dle aktuálních benchmarků pro danou krajinu podle Socialbakers: http://www.socialbakers.com/reports/ 6.4.2017

Typ podpory: Kreativní kampaň KPI: Počet návštěv 12- 15 % návštěv, které ukončily aktivitu = počet soutěžících 6.4.2017

www.czechtourism.cz