UNIČOVSKÝ PARK.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznáte co roste v naší přírodě?
Advertisements

LES – LESNÍ PATRA Patro mechové Patro bylinné
STROMY A KEŘE II. LISTNATÉ STROMY
Kvetoucí rostliny Michaela Běhůnková.
Život v lese na podzim Mgr. Iveta Honzejková.
Dvouděložné rostliny.
Stromy.
M1: LESNICKÁ BOTANIKA ÚVOD DO DENDROLOGIE
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
HERBÁŘ DŘEVIN V AREÁLU ZÁKLADNÍ ŠKOLY V TEREZÍNĚ
Byliny a dřeviny.
Další listnaté dřeviny
Poznávání přírodnin.
Les.
ZŠ ŠKOLNÍ VRCHLABÍ Vyrobeno v rámci programu MŠMT : EU – OP VK 2010.
Rostliny rybníka a jeho okolí
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Dřeviny – listnaté stromy
BUKOVITÉ - Fabaceae Stromy s jednoduchými listy – celistvými nebo laločnatými Většinou mohutné, dlouhověké Květy jednopohlavní – jednodomé rostliny Plod.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Krytosemenné rostliny
R O S T L I N Y K R Y T O S E M E N N É
Památné stromy.
Lesy jako zdroj včelí pastvy
Lesy mírného pásu Jan Dušek.
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY Rozmnožují se pohlavně - semeny, ta jsou holá bez oplodí, oplození není závislé na vodě jako u výtrusných rostlin,rostliny mají pouze.
PŘÍRODOVĚDA.
LISTNATÉ LESY MÍRNÉHO PÁSU
Přírodopis  Prezentace zaměřená pro přípravu na závěrečný poznávací test z přírodopisu druhého pololetí 6. ročníku základní školy!
Společenstvo les – test
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
ZDROJE PYLOVÉ PASTVY.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
LISTNATÉ STROMY A KEŘE V OKOLÍ ŠKOLY
POZNÁVAČKA ROSTLIN A HUB.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
ZEk 1.část Úvod a dendrologie
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Určování rostlin (les)
Trénink krytosemenných dřevin
ROSTLINY V LÉTĚ Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
OCHRANA PŘÍRODY NA ÚZEMÍ HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
STROMY LISTNANTÉ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/ Vypracovala: Soňa Koukalová ZŠ a MŠ Mladoňovice
VY_32_INOVACE_24_Listnaté stromy Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Mgr. Žaneta Fiebigerová.
 přírodní památka  rozloha - 7,12 ha  nachází se na pravém břehu řeky Labe, na území města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav  nadmořská výška - od.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Eliška Jurčicová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ KOLEM NÁS. TÉMA: LESNÍ ROSTLINY.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA JEVÍČKO, U ZÁMEČKU 784, JEVÍČKO ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_21_Risk krytosemenné rostliny.
OKOLÍ BYSTŘICE PROJEKT NAŠÍM ÚKOLEM BYLO: Ekologicky zhodnotit území od Doubravy po silnici na Jeníkov - Stávající situace - Proč je Bystřice.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_PRVOUKA.
Přírodní společenstva v České republice Martin Chlumský Dis. 3. ročník BI-TV Pedagogická fakulta UK Kateřina Vaněčková PdF UK Praha Helena Jedličková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_17_Listnaté stromy TEMA: Listnaté.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského v Novém Strašecí Komenského nám. 209, Nové Strašecí tel , ,
Důležitou část přírody tvoří stromy a keře. Strom má tyto části:
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Přírodní společenstva v České republice
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
VETŘELCI versus VODNÍCI
Dřeviny, nauka o dřevinách
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
VY_52_INOVACE_02_ Ekosystém park - rostliny
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Transkript prezentace:

UNIČOVSKÝ PARK

OBECNÁ CHARAKTERISTIKA poloha: S část Hornomoravského úvalu – podcelek Uničovská plošina; 235 m.n.m. celková rozloha parku: 15,62 ha celková rozloha rybníků: 3,867 ha domácí i cizokrajné dřeviny roku 2003 zaregistrován MěÚ Uničov jako významný krajinný prvek → ochrana roku 2006 celková regenerace parku (VI. etapa)

NAUČNÁ STEZKA PARK zřizovatel: Město Uničov délka: 1 km počet zastavení: 11

DOMÁCÍ DŘEVINY lípa velkolistá jasan ztepilý javor mléčný dub zimní, dub letní bříza bělokorá buk lesní

EXOTICKÉ DŘEVINY liliovník tulipánokvětý (lyrovník) borovice černá krymská jírovec maďal (,,kaštan koňský“) moruše bílá metasekvoje čínská třešeň pilovitá (sakura) katalpa trubačovitá

Liliovník tulipánokvětý zástupce severoamerické flóry náročný strom, hluboko kořenující výskyt: původně - východní oblasti S Ameriky střední Evropa – parkový strom překrásné, tulipánu podobné květy (oboupohlavné) žlutozelené barvy s oranžovou kresbou listy ve tvaru lyry

ROSTLINY Černohlávek obecný Kakost luční Řebříček obecný Netýkavka žlaznatá Orsej jarní Sasanka hajní

REKONSTRUKCE RYBNÍKŮ celkové náklady: 4 066 319 kč od března do listopadu roku 2009 zahrnuje odbahnění, stabilizaci břehů, opravu technických prvků + výsadbu původních druhů rostlin a keřů rozhodnuto 21.10. 2008 dotace : Operační program Životního prostředí opravuje olomoucká firma EVoSP, s. r. o.

STAVEBNÍ OBJEKTY SO 01 - Retenční nádrž SO 02 – Pařezák SO 03 - Zemní sádka SO 04 – Rasovna SO 05 – Komora SO 06 - Rybník v městském parku + část F - vegetační úpravy, zvýšení ekologické stability (SO 01, 02 a 06)