Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kanály nebo relevance O Řízení KAMPANÍ
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Podnikání na Internetu letní semestr 2005 Jana Holá VII.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
… najdu tam, co neznám !.
Mobilní display kampaně
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Autor: Ondřej Šimčík. OBSAH  Televizory Televizory  Počítače Počítače  Mobilní Telefony Mobilní Telefony.
O čem to (ne)bude? O čem to nebude:
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Technologie a možnosti rozvoje mobilních sítí Jiří Peterka.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
METROPOLITNÍ PŘENOSOVÝ SYSTÉM
Znalosti prodávají. FINTV – nezávislá internetová finanční televize FinTV je internetovou platformou určenou pro finanční poradce, kteří věří, že vždy.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Vznik JČP obchodní, s.r.o. Řešitel: Václav Pech Školitel: Prof. Ing. Jan Váchal, Csc. Bachelor of Bussines Studies 2004/2005 Institute of Technology, Sligo.
Mediální komunikace ČD
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Jan Křečan ISSS 2006 Profesionální řešení komunikace pro státní správu a samosprávu.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
OBSAH PREZENTACE Elegantní autentizace = Digipass GO 1 Snadné ovládání
, ShopRoku surfování na internetu web aplikace lokalizační služby cloud premium SMS IVR USSD i-banking NFC karty.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Jak přenést svět na display
Rozvoj nehlasových služeb Současnost a budoucnost mobilních sítí
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Nové funkce v novém Skliku
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Mobilní komunikace ve státní správě a samosprávě Možnosti využití mobilních sítí pro komunikaci s občany a a správními orgány.
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Možnosti využití mobilní komunikace při krizových situacích
T-Mobile Moje Info Možnosti využití SMS v komunikaci s občany.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
Vytvořili: jaroslav Šindler a Tereza Žitníková I.B.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
REKLAMA A MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE
Transkript prezentace:

Mobilní marketing

 Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V průběhu kampaně změna kreativy: 1. – 2. týden - červený banner 3. týden - zelený banner Změny v nasazení banerů: 1. týden - Homepage 2. týden - Hudba, film a TV; Lidé a komunikace; Magazíny a Lifestyle 3. týden - Homepage; Zprávy a sport; Hudba, film a TV; Na cesty; Nákupy a inzeráty Případová studie – FORD Fiesta

 Bannery na portálu O2 Mobil: Zobrazení celkem: Počet unikátů: Zobrazení mobilní prezentace: = 1,83%  Statistiky jednotlivých týdnů : 23. týden 1.6. – 7.6., sekce: Homepage Zobrazení banneru – Zobrazení prezentace – = 1,85% 24. týden 8.6. – 14.6., sekce: Hudba, film a TV; Lidé a komunikace; Magazíny a Lifestyle Zobrazení banneru – Zobrazení mobilní prezentace – = 3,57% 25. týden – 21.6., sekce: Homepage; Zprávy a sport; Hudba, film a TV; Na cesty; Nákupy a inzeráty – ZMĚNA BAREVNOSTI BANNERU Zobrazení banneru – Zobrazení mobilní prezentace – = 1.51% Výsledky

Shrnuto a (ne)podtrženo Marketingová řešení, která využívají pro komunikaci s koncovým zákazníkem mobil  Mobil je velmi osobní médium - najde uživatele kdekoli a kdykoli  Potencionální zásah přes 13,66m SIM karet v ČR  Kvalita DTB operátorů - nutnost udržování aktuálních dat pro vlastní produkty (billing, developement)  Minimální komunikační slepota - průměrné CTR na mobilním internetu 3%, omezení zasílání reklamních sdělení na jednoho člověka ve formě SMS a MMS  Využití efektu „words of mouth“ - šíření sdělení v rámci své sociální sítě  Kombinace výhod direct marketingu s internetem - cílená komunikace x velké nároky na znalost cílové skupiny  Interaktivita - možnost okamžité reakce na sdělení

Prostě zkoušejte. Hodně stěstí