Mobilní marketing
Cíl: Představení nového modelu Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page Timing: 3 týdny V průběhu kampaně změna kreativy: 1. – 2. týden - červený banner 3. týden - zelený banner Změny v nasazení banerů: 1. týden - Homepage 2. týden - Hudba, film a TV; Lidé a komunikace; Magazíny a Lifestyle 3. týden - Homepage; Zprávy a sport; Hudba, film a TV; Na cesty; Nákupy a inzeráty Případová studie – FORD Fiesta
Bannery na portálu O2 Mobil: Zobrazení celkem: Počet unikátů: Zobrazení mobilní prezentace: = 1,83% Statistiky jednotlivých týdnů : 23. týden 1.6. – 7.6., sekce: Homepage Zobrazení banneru – Zobrazení prezentace – = 1,85% 24. týden 8.6. – 14.6., sekce: Hudba, film a TV; Lidé a komunikace; Magazíny a Lifestyle Zobrazení banneru – Zobrazení mobilní prezentace – = 3,57% 25. týden – 21.6., sekce: Homepage; Zprávy a sport; Hudba, film a TV; Na cesty; Nákupy a inzeráty – ZMĚNA BAREVNOSTI BANNERU Zobrazení banneru – Zobrazení mobilní prezentace – = 1.51% Výsledky
Shrnuto a (ne)podtrženo Marketingová řešení, která využívají pro komunikaci s koncovým zákazníkem mobil Mobil je velmi osobní médium - najde uživatele kdekoli a kdykoli Potencionální zásah přes 13,66m SIM karet v ČR Kvalita DTB operátorů - nutnost udržování aktuálních dat pro vlastní produkty (billing, developement) Minimální komunikační slepota - průměrné CTR na mobilním internetu 3%, omezení zasílání reklamních sdělení na jednoho člověka ve formě SMS a MMS Využití efektu „words of mouth“ - šíření sdělení v rámci své sociální sítě Kombinace výhod direct marketingu s internetem - cílená komunikace x velké nároky na znalost cílové skupiny Interaktivita - možnost okamžité reakce na sdělení
Prostě zkoušejte. Hodně stěstí