Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, 702 00, telfax : 596 121 295, Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Léčba křečových žil metodou ASVAL
B.Procházka Poděbrady 16. –
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
DOBROVOLNICTVÍ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Co vědí české ženy o tucích a mastných kyselinách
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Gymnázium Moravský Krumlov Sexta.  Zadluženost vládního sektoru ČR se v rámci zemí EU zlepšuje  Česko se s podílem deficitu rozpočtu dostalo  na HDP.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
Městská policie – CALL BACK červenec – srpen 2010 Tisková konference 1. náměstka primátora hl. m. Prahy Rudolfa Blažka ředitele Městské policie hl.m.Prahy.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Interkulturní a intrakulturní komunikace sluchově postižených studentů středních škol Mgr. Filipcová Věra.
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Jak měřit transparentnost NNO?
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
SmartPhone start - Apple iPhone
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Společný dělitel, největší společný dělitel (D)
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Dotazníkové šet ř ení Mapa školy Ú č ast v projektu: 140 základních škol Celkový po č et respondent ů : Po č ty respondent ů : ž áci (89%), rodi.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Metodika výzkumu užívání návykových látek mezi mládeží v sociálně vyloučených lokalitách – pilotní ověření SocioFactor s.r.o. Chopinova 523/ Ostrava.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?
Matematické úlohy
Cíle Metody a techniky Testování obalu. Cílem výzkumu obalu je zjistit: Aspekty užívání Vnímání obalu (identifika č ní síla) Nápadnost (rozlišovací síla)
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Standard Eurobarometer 67 / Spring 2007 – TNS Opinion & Social Standard Eurobarometer EUROBAROMETR 67.2 VEŘEJNÉ MÍNĚNÍ V EVROPSKÉ UNII Jaro 2007 ZVEŘEJNĚNÍ.
Venkov: podmínky rozvoje, společenský život Tomáš Havlíček Miroslav Marada Příspěvek vznikl za podpory projektů WD Regionální diferenciace venkovského.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Čtenáři a čtení v ČR v roce 2007 Výzkum dospělé populace nad 15 let Vít Richter Národní knihovna ČR Brno
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
ADVAITA, o. s. MUDr. David Adameček.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal na Slovensku

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Metodika výzkumu Zadavatel : Walmark, a.s. Realizátor : Respond & Co, s.r.o. Respondent : členové klubu KZW na Slovensku, kteří si v minulosti zakoupili Prostenal Metoda sběru dat : internetový dotazník Počet respondentů : 318 Termín sběru dat : II.kvartál 2007

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : ,

Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Závěry agentury Respond & Co 1. Spokojenost – plných 98,1% uživatelů výrobku Prostenal s Perfect Compexem tvrdí, že bylo s tímto výrobkem spokojeno, zbytek respondentů tvrdí opak. Velmi spokojeno je 16,7% uživatelů, prostou spokojenost pociťuje 59,1% uživatelů a spíše spokojeno se cítí 22,3% uživatelů. 2. Cena – cena se zdá být více než dvěma třetinám uživatelů jako přiměřená, jako vysokou pak vnímá cenu Prostenalu 30,2% uživatelů. 3. Užívání výrobku – většina respondentů užívala jednu tabletu denně (83,3%), dvě tablety pak 16,4% uživatelů (0,3% neodpovědělo). Největší část uživatelů pak užívala Prostenal za poslední rok jedenkrát po dobu delší než 1 měsíc – 37,1%. Mezi uživateli je však i například 7,2% uživatelů, kteří Prostenal užívali za poslední rok 3x a po delší dobu než 1 měsíc. 4. Účinek – více než polovina uživatelů chodí po užívání Prostenalu méně často močit (50,6%) a skoro třetina uživatelů dokonce méně často vstává kvůli močení v noci (31,1%). Ale i další účinky jsou patrné a to u 10-20% uživatelů. 5. Doporučení – reklama byla rozhodujícím impulsem pro nákup u 42,5% uživatelů, zajímavý je údaj o ovlivnění manželkou (22%). Následují lékárník (15,7%) a kamarád (14,5%). 6. Opakovaný nákup – 62,6% uživatelů potvrdilo připravenost k opětovnému nákupu výrobku Prostenal. 35,5 % uživatelů prozatím neví, 1,6% uživatelů odmítá další koupi Prostenalu. 7. Reklama – jak bylo zmíněno v bodě 5 – nejdůležitější faktor výběru. TV reklamu na rostenal zaznamenalo 84,6% uživatelů a více než třem čtvrtinám z nich se reklama líbila.Tiskovou reklamu zaznamenalo 55,3% uživatelů.