Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_75 NázevCountable and uncountable nouns Téma hodinyJídlo – rozšíření slovní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Jídlo e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí a opakují výrazy týkající se jídla. Výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci. Vzdělávací oblast:
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
2.1 School Practise „have got“
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vyjádření množství How many apples? Kolik jablek? Počítatelná podst. jm. How much milk? Kolik mléka? Nepočítatelná podst. jm.
Škola1. ZŠ TGM Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_66 NázevPrepositions of places Téma hodinyPopis bytu, pokojíku PředmětAnglický jazyk.
Abba – poslech, práce s textem.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_61 NázevSloveso být – to be Téma hodinyKladné a záporné tvary slovesa to.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_80 NázevPast continuous Téma hodinyMinulé časy PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
POČITATELNOST PODSTATNÝCH JMEN
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Eating at the Restaurant VY_22_INOVACE_12 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, prosinec 2013.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora AnotaceŽákům je spuštěna prezentace k výkladu. AutorMgr. Ludmila Hrušková PředmětAnglický jazyk Očekávaný výstupProcvičuje.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
COUNTABLE and UNCOUNTABLE NOUNS Markéta Zakouřilová VY_32_INOVACE_107 ZŠ Jenišovice.
Počitatelné – nepočitatelné Některá podstatná jména můžeme počítat:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Martin Krčmař. Střední škola hotelnictví a služeb a Vyšší odborná škola, Opava, příspěvková.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Countable and Uncountable Nouns, some, any, a/ an
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Syrovátková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zdravotnický asistent, třetí a čtvrtý ročník Food and cooking Autoři: Mgr. Přemysl Kozmík, Mgr. Jitka Skopalová SZŠ a VOŠZ Zlín Zdravotnický asistent,
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
15.1 Countability of nouns, food and drink
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
23.1 Expressions of quantity, Food (Vyjadřování množství, Jídlo) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Množné číslo podstatných jména Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Tereza Svobodová. Dostupné z Metodického portálu
FOOD – 6.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_ANJ36 Název školy SPŠ a.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_12 TÉMA:
Název školy:Základní škola Městec Králové Autor:Mgr. Marcela Kloučková Název:VY_32_INOVACE_14_Aj6 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Téma:Podstatná.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 11 TEMA: ANGLIČTINA ČÍSLO PROJEKTU:
Anotace – Food and drinks
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
Quantifiers.
FOOD AND MEALS - GEOGRAPHY
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu)
HOW MUCH CHEESE HAVE YOU GOT?
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_17Množství.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_42_uncountable and countable nouns Číslo projektu:
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Meal AND DRINKS Stay healthy!.
Vloženo: much_many.ppt Začátek. Vloženo: much_many.ppt Začátek.
Creamy Cheese Vegetable Pasta Red Lentil & Tomato & Herb Pasta
Transkript prezentace:

Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_75 NázevCountable and uncountable nouns Téma hodinyJídlo – rozšíření slovní zásoby PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6. ročník (možno využít pro opakování v jiných ročnících) AnotaceCvičení, tabulky a rozdělení slovní zásoby na počitatelná a nepočitatelná podstatná jména v angličtině. Procvičování slovní zásoby na téma „jídlo“. Očekávaný výstupŽáci ovládají základní slovní zásobu na téma „jídlo“. Vědí, co znamená počitatelné a nepočitatelné podstatné jméno. Druh učebního materiáluPrezentace

 Countable nouns  a car two cars  one house four houses  a man three men  We´ve got a new car. My neighbour has got two cars.

 Uncountable nouns  Water, fruit, salt, milk  I´ve got some salt and fruit.  There isn´t much salt in the box.  X - we can say:  a glass of ………….. a bottle of ………………..  a tin of …………….. a bar of ……………………..  a cup of ……………. a packet of ………………..  a loaf of …………… a piece of …………………. have only one form

 1) a bar 2) a loaf 3) a tin 4) a glass 5) a cup 6) a bottle 7) a packet 8) a piece

1) a bar of chocolate 2) a loaf of bread 3) a tin of fish 4) a glass of water 5) a cup of coffee 6) a bottle of milk 7) a packet of crisps 8) a piece of cheese

 beans, chicken, coffee, rice, tomatoes, cheese, apples, water, lemonade, beef, sandwiches, grapes, eggs, pasta, tea Countable nounsUncountable nouns

Countable nounsUncountable nouns beans tomatoes apples sandwiches grapes eggs chicken coffee pasta rice cheese water lemonade beef tea

 MUCH uncountable noun  much food, much coffee, much snow  MANY countable noun  many people, many friends, many cars  A LOT OF all types of noun

 How much coffee do you drink?  How many people are there?  How much cola? X How many bottles of cola? Kolik? uncountable noun countable noun

How much?How many? lemons, water, books, salt, tea, oranges, orange juice,mushrooms, cheese, sugar, potatoes, butter, milk, carrots, sausages, wine, beef

How much?How many? waterlemons saltbooks teaoranges orange juicemushrooms cheesepotatoes sugarcarrots buttersausages milk wine beef

1. We don´t eat ________ fish. 2. She always eats ______ vegetables. 3. How ________ water is there? 4. How ________ sandwiches did you eat? 5. He´s got ________friends. 6. Do you drink ________ tea? 7. There aren´t _______students. 8. How _______ people are there ? 9. Did you buy _______ bread? 10. How ______ slices of bread have you got?

1. much 2. many 3. much 4. many 5. many 6. much 7. many 8. many 9. much 10. many