PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
Advertisements

Věra Šístková Občanská poradna Liberec Projekt je financován Evropským společenstvím z prostředků Transition Facility1 Komplexní systém dluhového.
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Projekt rozvoje sítě měst v regionu Weinviertel – jižní Morava Projekt zur Entwicklung eines Städtenetzwerkes Weinviertel - Südmähren MĚSTA ZAPOJENÁ DO.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Stacionární terénní práce ve Věznici Jiřice Občanské sdružení Semiramis.
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Koncept veletrhu pro rok VELETRH PRAGOALARM/PRAGOSEC 2012 zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy.
Seminář Mediální archiv. Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty  Cílem prezentace je seznámení s.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Workshop - internetové poradenství. Vzdělávání v oblasti IP Nová oblast Nová oblast  Pro nás  Obecně Do současné doby se kurzům IP věnovaly zejména.
Odborný seminář „APLIKACE STRATEGICKÉHO HODNOTÍCÍHO RÁMCE PRO STRATEGIE MÍSTNÍHO ROZVOJE V ČR“ Odborný seminář Praha 20. září 2010.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Mediální komunikace ČD
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
Mgr. František Bublan Formy a perspektivy dobrovolnické služby z pohledu neziskové organizace.
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
Terénní výměnné programy ve Zlínském kraji
Partnerství a spolupráce v oblasti bydlení PCRBF.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Novinář. Ten, kdo pracuje v médiích Ten, kdo v médiích „vytváří mediální obsahy“ Vlastnosti: - Bystrost - Rychlé rozhodování - Dobré vyjadřování - Sebejistota.
ÚSTAV ÚZEMNÍHO ROZVOJE Robert Veselý Seminář „Jsou možné inovace v mikroregionech?“ Brno, 28. listopadu 2011 Monitoring mikroregionů a další výstupy činnosti.
Tisková konference Knihovny v pavučině spolupráce Jindřichův Hradec Informace a spolupráce jako nutná součást rozvoje regionu DEMA, a.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Jaký byl Březen měsíc internetu 2005? 20. dubna 2005 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Národní knihovna ČR Tel: ,
Konference Brno - město pro rodiny Poradní sbor Rady města Brna pro rodinu Shrnutí realizovaných pro-rodinných činností Mgr. Ing. Pavel Šmýd,
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Rozvoj technického vzdělávání Strategie a hlavní cíle týmu 81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Brno, 4. dubna 2013 Předkládá: Řídící tým.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Účel a cíle zřízení TPS z pohledu MZe Praha Ing. Pavel Sekáč, Ministerstvo zemědělství Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje.
Expertní panel pro GS JPD Propagace rovnosti šancí mužů a žen prostřednictvím médií - prezentace - Šance pro společnost, občanské sdružení.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Vnější a vnitřní komunikace AutoSAP “ ve složení: Ing. Jahn Martin,
Sekce veřejných knihoven SKIP Částečně úplná zpráva o činnosti sekce v roce 2013 Gabriela Jarkulišová.
Když je 50 % víc než 100 %. Základní informace Cíl: Zhodnocení mediálního pokrytí a obrazu organizace Fórum 50 % v období Metoda:
„ WORKSHOP „Terénní sociální práce v sociálně vyloučených lokalitách Moravskoslezského kraje – práce se závislými klienty“ Vyhodnocení a shrnutí výstupů.
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
PaedDr. Eva Schneiderová NIDV. * Články * Aktuality aktuálních zpráv Aktuality * O nadání a nadaných – 12 článků O nadání a nadaných * Představujeme.
MIC Akcelerátor Michal Hrabí
1 Projekt Brno-Zdravé město. 2 Cíl zlepšení zdraví a kvality života obyvatel podpora udržitelného rozvoje Projekt Zdravé město Zásady mezioborová spolupráce.
Terénní sociální práce s uživateli drog v sociálně vyloučených lokalitách JAKUB ČERNÝ ROMAN HLOUŠEK.
ZAŘÍZENÍ NZDM V ČR ČESKÁ ASOCIACE STREETWORK sdružující nízkoprahové sociální služby NZDM a terénní prace s mládež: formy možné spolupráce s drogovými.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010 červen 2010.
Projekt společenské odpovědnosti („PSO“) Mgr. Pavel Olšovský, KÚ MSK květen 2010.
Síť podpory nadání – propagace a společné projekty Vojtěch Tutr NIDV.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Výroční zprávy Rady vlády pro udržitelný rozvoj 7. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území RVUR 31. březen 2010.
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Mezioborová síť spolupráce pro policy development v oblasti udržitelného rozvoje Evaluace projektu Martin Zahradník.
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Náhradní rodinná péče v Moravskoslezském kraji
Zkušenosti měst v prevenci kriminality
Transkript prezentace:

PR ve Sdružení Podané Ruce 2010/2011 Roman Hloušek Terénní programy Brno

Osnova prezentace Proč PR? Proč PR specialista? „Co“ funguje „Co“ nefunguje Konkrétní náplň práce PR Efektivita Zpracováno na základě konzultace s PR pracovnicí Sdružení Podané ruce, o. s. LENKOU FIŠEROVOU (0,4 úvazku)

Proč PR? V dnešní době nezbytnost (i pro malé organizace). Ve vztahu k veřejnosti – dokáže si Vás spojit s určitou problematikou (např. se připravuje anketa v místní TV „Co se Vám vybaví, když se řekne Podané ruce? – 20 let od založení) Ve vztahu k donátorům. Zprostředkovaně (někdy i přímo) jde i o jejich propagaci (např. „Díky podpoře jihomoravského kraje se nám podařilo …). Ideálně i jako tmelící prvek dovnitř organizace (ve velké firmě nebo organizaci spíše odpovídá práci HR oddělení, pozn. RbR) Umí vytipovat lidi schopné za sdružení mluvit do médií – jasně, stručně, ne příliš odborně ale ani laicky.

Proč vlastní PR specialista? Ví „co“ funguje a „co“ nefunguje Má kontakty (konkrétní žurnalisty – ti kteří jsou ochotni spolupracovat + záruka nezkresleně podaných informací) Praktické zkušenosti s psaním tiskových zpráv, pořádáním tisk. konferencí, vystupováním v médiích. Externí služby jsou drahé (přátelská např. cena cca 35t./měsíc za monitoring médií)

„Co“ funguje Kontroverzní, šokující, zastrašující témata (krev, „morový rány“,…) Roční bilance – shrnutí (hlavně v regionálních periodikách/přílohách) Regionální témata v regionálních vydáních (nejsou tak zahlcena jako celostátní) Oslovení konkrétních novinářů věnující se tématice (ČTK je ale pořád zásadní), i v bulváru Najít mediálně známou tvář zaštiťující program/organizaci V Brně to jsou „paradoxně“ témata spojená s terénem, loni hlavně testování na inf. choroby.

„Co“ nefunguje Zprávy s pozitivním poselstvím – např. literární soutěž, vyhlášení pracovníka roku, různé ceny, atp. (Na druhou stranu se domnívám, že ČASu tohle funguje, viz Časovaná bota)?

Konkrétní náplň Psaní tisk. zpráv respektive filtrace nápadů a podnětů (popř. jejich úprava) z jednotlivých center a jejich timeing Monitoring tisku (newton, drogy-info, google) Web a jeho aktualizace Komunikace dovnitř sdružení – ocenění pracovníků, slevy do divadel, … (viz. kolize s pracovní náplní HR managera)

Efektivita Směrem k získávání financí od donorů je takřka nezjistitelná. Skeptický pohled na její měření i při provázání s fundraisingem. (častý jev v NNO) Nejdůležitější je počet mediálních výstupů (často efekt akumulace) - na grafu je zaznamenán pokles mediálních výstupů v roce 2009, kdy ve sdružení nebyl zaměstnán pracovník/ce PR

Děkuji za pozornost