PROBLÉMY A JEJICH ŘEŠENÍ ECTS a IS/STAG na UP. Úplnost dat v IS STAG Na základě předběžné kontroly úplnosti dat v IS STAG a analýzy jejích výsledků jsme.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Přijímací řízení.
Města ČR – orientace na mapě
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Kvalita elektrické energie z pohledu distributora
Informace pro studenty
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kdo chce být milionářem ?
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 24. března 2014.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
KONTROLA A MĚŘENÍ Měření součástí ve 3D
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
1 6 Predikce potřeby Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc. Technická fakulta ČZU v Praze Katedra jakosti a spolehlivosti strojů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Transkript prezentace:

PROBLÉMY A JEJICH ŘEŠENÍ ECTS a IS/STAG na UP

Úplnost dat v IS STAG Na základě předběžné kontroly úplnosti dat v IS STAG a analýzy jejích výsledků jsme u řady předmětů zjistili některý z následujících problémů  neúplnost dat = nevyplněné některé údaje  chybné či nevhodné vyplnění = některá pole neobsahují jim příslušný obsah (nebo je obsah nedostatečný)  nepřípustně generalizované a schematizované vyplnění některých polí (např. Obsah předmětu odpovídá cílům, Získané kompetence odpovídají obsahu předmětu)  chybějící, chybný nebo nedostatečný obsah anglických mutací jednotlivých polí  chybějící překlady obecných číselníků (např. Hodnotících metod apod.)  u řady programů/oborů chybí řádně vyplněné (v češtině i angličtině) klíčová pole pro ECTS

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. II. CMTF 1 xxxxxxx 2 xxxxxxx 3 0x0xxxx 4 000x0xx xx 6 x0xx0xx 7 x0xxxxx 8 x0xxxxx 9 xxxxxxx 10 x0xx0xx 11 x0xxxxx 12 x0xxxxx 13 x0xxxxx 14 x0xxxxx 15 x0xxxxx 16 x0xxxxx 17 x0xxxxx 18 x0xxxxx 19 xxxxxxx 20 x00xxxx 21 x0xxxxx 22 x0xxxxx 23 x0x00xx x000xxx 26 x00xxxx 27 xxxxxxx 28 x0xxxxx 29 x0x0x00 30 x0xxxxx počet chybějících údajů celkem % 13%80%23%17%20%7%

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. VII. LF 1 xxxxxxx 2 xxxxxxx 3 xxxxxxx 4 xxxxxxx 5 xxxxxxx 6 xxxxxxx 7 xxxxxxx 8 xxxxxxx 9 xxxxxxx 10 xxxxxxx 11 xxxxxxx 12 xxxxxxx 13 xxxxxxx 14 xxxxxxx 15 xxxxxxx 16 xxxxxxx 17 xxxxxxx 18 xxxxxxx 19 xxxxxxx 20 xxxxxxx 21 xxxxxxx 22 xxxxxxx 23 xxxxxxx 24 xxxxxxx 25 xxxxxxx 26 xxxxxxx 27 xxxxxxx 28 xxxxxxx 29 xxxxxxx 30 xxxxxxx počet chybějících údajů celkem % 0%

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. III. FF 1 xxxxxxx 2 xxxxxxx 3 xxx0xxx 4 xxxxxxx 5 0xxx0xx 6 x00x0xx 7 xxxxxxx 8 xxxxxxx xxxxxxx 11 xxxxxxx 12 xxxxxxx 13 xxxxxxx xxxxxxx 16 xxxxxxx 17 00x00xx 18 00xxxxx 19 xxx0xxx 20 xxxxxxx 21 xx0xxxx 22 xxxxxxx 23 xx00xxx xx xxxxxxx 27 xxxxxxx 28 xxxxxxx 29 xxxxxxx 30 xx0xxxx počet chybějících údajů celkem % 23% 27% 23%10%

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. VIII. PřF 1 x00xxxx 2 x00xxxx 3 x0xxxxx 4 x0xx0xx 5 x0xxxxx 6 00x00xx 7 x0xxxxx 8 x0xxxxx 9 xxxxxxx x00xx00 12 x0xxxxx x x0xxx00 15 x0xxxxx 16 x0xx0xx 17 x0xx0xx x x0xxxxx 20 x00xx00 21 x0xxxxx 22 xxxxxxx 23 0xxx0xx 24 xxxxxxx 25 0xxx0xx 26 xxxxxxx 27 x0xxxxx 28 x0xxxxx 29 x0xxxxx 30 x0xxxxx počet chybějících údajů celkem % 20%80%23%7%30%20%

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. VI. PF 1 x00xx00 2 xx00xxx 3 xxxxxxx 4 xxxxxxx 5 x00xxxx 6 xxxxxxx 7 xx00xxx 8 xxxxxxx 9 xxxxxxx 10 xxxxxxx 11 xxxxxxx 12 xxxxxxx 13 xxxxxxx 14 xx0xxxx 15 xxxxxxx 16 xxxxxxx 17 xxxxxxx 18 xxxxxxx 19 xxx00xx 20 xxxxxxx xxxxxxx 23 xx0xxxx 24 xxxxxxx 25 xxxxxxx 26 xxxxxxx xxxxxxx 29 xxxxxxx 30 xxxxxxx počet chybějících údajů celkem % 7%13%27%17%10%

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. I. PDF 1xxxxxxx 20xxxxxx 3xxxxxxx 4000xxxx 5xx0xxxx 6x00xxxx x00x0xx xxxxxx 12x00x0xx 13x00xxxx 14x000xxx xxx 16x000xxx xxx 180x0xxxx 19xx00xxx 200xx0xxx 21xxxxxxx 22xxxxxxx xxxxxxx 25x0xx0xx 26000xxxx 27xxxxxxx 280x0xxxx 290x0xxxx počet chybějících údajů celkem % 50% 67%37%27%17%

Výsledky kontroly na fakultách IV. FTK 1 xxxxxxx x xxxxxxx 5 xxxxxxx 6 xx0xxxx 7 xxxxxxx 8 xxxxxxx xxxxxxx 11 00xxx00 12 xxxxxxx 13 xxxxxxx 14 xxxxxxx 15 xxxxxxx 16 x00xx00 17 x xxxxxxx 19 xxxxxxx 20 xxxxxxx 21 xxxxxxx 22 x x x x xxxxxxx 27 xxxxxxx 28 xxxxxxx 29 xxxxxxx počet chybějících údajů celkem % 13%37% 30% 37%

Výsledky kontroly na fakultách poř. č. f.fakultaPCílePředp.Způsob.ObsahPožad.MetodyLiterat. V. FZV 1 x0xxxxx 2 x0xxxxx 3 x0xxxxx 4 x0xxxxx 5 x0xxxxx 6 x0xxxxx 7 x0xxxxx 8 x0xxxxx 9 x0xxxxx 10 x0xxxxx 11 xxxxxxx 12 x0xxxxx 13 x000x x0xxxxx 17 x0xxxxx 18 xxxxxxx 19 xxxxxxx 20 x0xxxxx 21 x0xxxxx 22 x0xxxxx 23 x0xxxxx 24 x0xxxxx 25 x0xxxxx 26 x0xxxxx 27 x0xxxxx 28 x0xxxxx 29 x0xxxxx 30 x0xxxxx počet chybějících údajů celkem % 7%90%10% 7%10%

Postup řešení do konce roku 2013 Pro vyřešení problémů s chybějícími či chybnými záznamy byl rektorem UP schválen následující postup:  do konce roku 2013 je třeba v souladu s dlouhodobým záměrem UP připravit přihlášku k ECTS label včetně odpovídajících obsahů v IS STAG  aby byl tento úkol při rozvětvenosti oborů na UP vůbec realizovatelný, rozhodl pan rektor o vytvoření nabídky zobrazované v ECTS Course Catalogue (dále „CC“) podle následujících kriterií  zobrazovat budeme pouze prezenční formy studia  zobrazovat budeme pouze aktuální (tj. v plném či téměř plném rozsahu vyučované) studijní plány oborů  omezí se zobrazení výběhových studijních plánů  v CC budou zobrazované a vyhledatelné pouze ty předměty, které jsou součástí zobrazovaných oborů a jejich studijních plánů  výběr studijních plánů k zobrazení v CC je v kompetenci jednotlivých fakult, nicméně zobrazení a nabízení klíčových oborů je nezbytné

Postup řešení do konce roku 2013 V souvislosti s kontrolou a nápravou obsahů v IS STAG je třeba nastavit harmonogram prací takto:  do 10. července 2013 nastaví fakulty u svých programů a studijních plánů oborů příznak „Zobrazovat v ECTS“ tak, aby odpovídal kriteriím uvedeným výše; do téhož data fakulty obdrží vypracovaný návod s ukázkami, jak mají obsahy jednotlivých polí vypadat a jak budou zobrazeny v CC  do konce srpna 2013 budou probíhat systematické kontroly obsahů příslušných datových polí oborů a předmětů  protokoly o výsledcích kontrol za fakultu obdrží proděkani pro studium, kteří odpovídají za úplnost dat v IS STAG  do září 2013 bude k dispozici nový CC zobrazující aktuální úpravy a data z varianty pro akademický rok 2014/2015; z tohoto katalogu bude možné vygenerovat seznam předmětů pro konkrétní učitele, které je třeba aktualizovat

Postup řešení do konce roku 2013 V souvislosti s kontrolou a nápravou obsahů v IS STAG je třeba nastavit harmonogram prací takto:  do 15. září bude nezbytné vytvořit v IS STAG kopie předmětů a studijních plánů na rok 2014/2015 (referenční rok pro ECTS CC)!  stejně jako každý rok nebude po změně akademického roku na 2013/2014 (září) již možné (z důvodu nemožnosti zasahovat do dat aktuálního roku) editovat záznamy pro rok 2013/2014!  veškeré úpravy je proto třeba provádět ve variantě pro rok 2014/2015  od 15. září do 15. prosince 2013 bude plynout lhůta pro úpravy chybných dat v IS STAG ve variantě roku 2014/2015.  za aktualizaci a opravy údajů předmětů jsou odpovědní jejich garanti.  na fakultách a pracovištích zodpovídají za průběh aktualizací a oprav ECTS koordinátoři jednotlivých pracovišť, ECTS koordinátor fakulty a příslušní proděkani.  ze strany RUP bude probíhat systematický, metodický i jazykový dohled a kontrola plnění příslušných úprav.