Perfektní Pár Perfect Couple Není to tak dávno co si dva různé páry řekly své ano. Navzájem se neznali a přesto měli tolik společného.... Not long ago,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
Advertisements

1 Další materiály: o Časopisy – Team, Bridge, Friendship o Online zdroje – audio, video, aktuální a autentické materiály Další materiály: o Časopisy –
NEPŘÍMÁ ŘEČ Vypracovala: Mgr.Silvie Reitharová
Linking Words and phrases
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Life´s what you make it! Lekce 11 Present Perfect Continuous Tense review Birth, marriage, and death Good news, bad news.
Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.
Used to/ would, be/ get used to Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
Že jsem se na to krasobruslení vůbec dívala. I wish I hadn't watched the figure skating.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Past simple and Present Perfect in Contrast
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Past simple action in the past taking place once, never or several times (He visited his parents every weekend.) actions in the past taking place one after.
Present perfect X past simple
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Indefinite pronouns Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Past simple / present simple / present perfect
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
Passive tenses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Nepravidelná slovesa v přítomném a minulém čase Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Mgr. M. Hašková Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas - 8. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_18  Téma: Grammar game 
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Present Perfect Tense and Past Simple Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Time Expressions Used with Present Perfect Tense Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Slovesa v minulém čase 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Past simple x present perfect VY_32_INOVACE_02-60 Ro č ník: 8. Vzd ě lávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzd ě lávací obor: Anglický jazyk Tematický.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 03 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_13_London (13) Téma: 4C_Aj 7.tř.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 20 – Past simple 7. tř. TEMA: Anglický.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Medková Blanka Název: VY_32_INOVACE_4C_8_London (8) Téma: 4C_Aj 7.tř.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Write a story Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba a gramatika Datum vytvoření17. 8.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_My_weekend.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Téma hodiny: Zvyky v minulosti Předmět: English language
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ANOTACE: Anotace: Didaktický učební materiál je určen žákům středních škol k zopakování učiva. Prezentace se skládá z přehledu daného učiva a ze cvičení.
VY_32_Inovace_ Sloveso „to be“- opakování
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý a průběhový.
I haven´t seen your ID card.
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_09
Autor: Mgr. Kateřina Suková
LONDON´S BURNING - práce s textem
Present Perfect VY_22_INOVACE_01_35
Transkript prezentace:

Perfektní Pár Perfect Couple

Není to tak dávno co si dva různé páry řekly své ano. Navzájem se neznali a přesto měli tolik společného.... Not long ago, two different couples got married. Even though they didn´t know each other, they had a lot in common....

Blanka a Antonín, rodiče Petra Blanka and Antonín, Peter´s parents

Libuše a Alois, rodiče Magdy Libuše and Alois, Magda´s parents

A už tenkrát se začaly odehrávat dva neuvěřitelně podobné příběhy.... From that time on, two unbelieveable stories began to unfold…

Blanka a Antonín byli oddáni na Staroměstské Radnici v Praze. Blanka and Antonín got married at the Old Town Hall in Prague.

Jen o pár dní později a na stejném místě, Libuše a Alois. Only few days later and at the same place, Libuše and Alois did too.

A pak přišlo to nejlepší: And then came the best:

Petr

Magda

Už od prvních let měli tolik společného! From their first years, they had so much in common! Už od

Začalo to účesy... It began with hairstyles... Petr Magda

Když se Petr staral o mladšího bratra, While Peter was looking after his younger brother,

Magda dělala totéž. so was Magda.

Když měla Magda čokoládový dort, When Magda had her chocolate cake,

…měl ho i Petr. …so did Peter.

Když Petr dělal první řidičák, When Peter was getting his first drivers license,

Magda už dávno brázdila pražskými ulicemi. Magda was already cruising Prague´s streets.

Nakonec Petr zůstal u volantu In the end, Peter stayed behind the steering wheel

…a Magda začíná s babskými drby. …and Magda started girl talk.

Podobnost na základní škole Později na základní škole... Byla podobnost opravdu náhodná??? Later at primary school... Was the resemblance really random???

V ledním hokeji mohli být i soupeři They could have been rivals in ice hockey Magda

ale tenkrát se ještě nepotkali. but at that time they hadn´t yet met.

Doopravdy to dopadlo až o pár let později. Brzy zjistili, že jeden bez druhého to nejde a pustili se do všeho společně. It actually happened a few years later. Soon, they found they couldn´t live without each other and their lives became fused together.

Petr propadá lyžování... Peter became addicted to skiing...

pod přísným dohledem instruktorky Magdy. under the strict supervision of instructor Magda. Magda

Zato Magda se teprve učí krájet chleba... On the other hand, Magda just started to learn how to cut bread...

když Petr už dávno šéfuje v kuchyni. Petr while Peter was an accomplished chef.

Společně létají nad skotskými jezery. Now they fly above the Scottish lochs.

Zjišťují, že ne vždy to půjde v bačkůrkách They will learn, it won´t always be easy…

a ne vždy budou ve své kůži… and sometimes, they won´t be themselves…

hory budou ale vždy číslem 1, but mountains will always be no.1,

ať už lezou ve skotských highlands, whether they climb in Scottish highlands,

nebo hnízdí ve švýcarských alpách. …or are nesting in the Swiss alps.

Nakonec i v horách došlo do tuhého a Alpy to slyšely první In the end, it was in the mountains where they decided to tie the knot, and the Alps heard it first.

A žili spokojeně a šťastně navěky! And they lived happily ever after!

KONEC THE END