OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Přírodopis 6. ročník Hmyz Mgr. Helena Roubalová.
Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová
VY_32_INOVACE_34_ Prvouka 3.ročník Živočichové 1.
Prvouka 3. ročník Gabriela Mikulková 2012
Živá a neživá příroda 3. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
SAVCI Savci mají kostru. Řadíme je mezi obratlovce.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: ČLOVĚK
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Životní projevy rostlinné buňky Mgr. Helena Roubalová
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ŽIVOČICHOVÉ.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Podmínky života na Zemi 5.ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
LES ŘASY.
Člověk a jeho svět 4. ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ ŽIVOČICHOVÉ Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Prvouka Člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Renata Bachtíková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Znáš se? Hráč nebo skupina si vyberou oblast a odpoví na otázku. Za správnou odpověď si body připočítají, pokud odpoví špatně, mají šanci další. Vyhrává.
Člověk Korunování krále v Edinburgu ve Skotsku. Homo sapiens - člověk moudrý pohybuje se vzpřímeně dorozumívá se řečí charakteristická je rozumová inteligence.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Jarmila Kolářová Název: VY_32_INOVACE_1A_04_Dělení živočichů Téma: Člověk a jeho svět Datum tvorby:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Živočichové – stavba těla, potravní vazby a druhy
Znaky života člověka Průběh lidského života
I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování učiva v přírodovědě ve 4. ročníku.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ČLOVĚK LIDSKÉ TĚLO VY_32_INOVACE_II-C-06.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Podmínky života na Zemi
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Rostliny - význam a jejich dělení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Živočichové.
Živé organismy.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Podmínky života na Zemi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída

VYPRACUJ PODTRHNI : ŽIVÁ PŘÍRODA – červeně NEŽIVÁ PŘÍRODA – modře VZDUCH - ROSTLINY - NEROSTY A HORNINY - VODA - ŽIVOČICHOVÉ - PŮDA - ČLOVĚK - SVĚTLO A TEPLO(SLUNCE)

Zakroužkuj správnou odpověď Živočichy dělíme na : a) obratlovce a plazy b) obratlovce a bezobratlé c) obratlovce a člověka Jak dýchají živočichové ? potřebují kyslík,vydechují oxid uhličitý potřebují oxid uhličitý, vydechují kyslík potřebují kyslík, vydechují páru

Doplň Do skupiny obratlovců patří: ___________________ například_______________ ____________________ například_______________ e) ____________________ například_______________

Vypracuj Zakroužkuj „ hmyz“. VČELA - MRAVENEC - NETOPÝR - PRASE - VOSA - KRTEK - MOUCHA - KOMÁR - MOTÝL - KOČKA Nakresli „hmyz“ – jednoho zástupce

Vypracuj Jak se vyvíjí člověk? Očísluj pořadí. ___kojenec ___ starý člověk ___školák ___ novorozenec ___ předškolák ___ batole ___ dospělý ___ dospívající ČLOVĚK - čím se odlišuje od ostatních živočichů a) _________________________________________ b) _________________________________________ c) _________________________________________

Dopiš Hrudní koš chrání 2 důležité orgány. _______________a__________________ Nejdůležitějším orgánem, který řídí činnost celého těla je ____________________ Který orgán nám zajišťuje dýchání? ___________________________ Který orgán zpracovává potravu? ____________________________ Zajišťují oběh krve v našem těle : ____________________________a ___________________________ Oporou lidského těla je ____________________________________

Doplň Vypiš lidské smysly: ________________________________________________ Jakým smyslem vnímáme : bolest _____________________________________ vůně ______________________________________ sladké _____________________________________ pohyb ______________________________________ zvuky _______________________________________