V I N C E N T VAN GOGH (1853-1890) Music: Vincent (Acoustic) Composed & Performed by Don Mclean Enjoy the pictures with the music and lyrics. Slides will.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KAM TY JDEŠ, JÁ JDU Where you go, I'll go KDE TY SEŠ JÁ JSEM, Where you stay, I'll stay KAM SE HNEŠ, SE HNU When you move, I'll move ZA TEBOU PŮJDU… I.
Advertisements

Present Simple and Continuous
Kdo to udělal? Who did it?. Proč to udělal? Why did he do it?
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Kdy se to stalo? When did it happen?. Jak dlouho už tady je? How long has he been here?
Budoucí čas „to be going to“
CHVÁLÍM DEN, KDY JSI PŘIŠEL K NÁM, Greatest day in history, PORAZIL SMRT, ZACHRÁNIL JSI NÁS, Death is beaten, You have rescued me, V RADOSTI TEĎ ŽIJEM.
Lada Leszkowová, Gymnázium K.V. Raise Hlinsko, 2014 leden
AS A MAN THINKETH an interactive listen, read and repeat book for learning American English A NEW EDITION OF JAMES ALLEN’S CLASSIC edited by Robert Silber.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_20.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
Písně - poslech, práce s textem. Anotace: Žáci si v prezentaci procvičí poslech a čtení, což je podpořeno vizuálně a sluchově. Žáci také pracují s textem.
Adele – poslech, práce s textem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Candle in the wind (England's rose)
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Halloween 2 1. slovní zásoba Halloween – opak., kontrola podle obr. (PPT) 2. tvoření věty oznamovací a otázky s danými slovy 3. říkanka Jack-O-Lantern,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Sloveso "to BE".
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Abba – poslech, práce s textem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
HEJ, HEJ, MY VÍRU MÁME Say, Say, Say you believe it ZPÍVEJ, ŽE SVĚTU JI DÁME Sing for, The whole world to hear it VÍME A VYZNÁVÁME We know and we declare.
Elektronická učebnice - II
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_80 NázevPast continuous Téma hodinyMinulé časy PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
Musím to udělat? Do I have to do this?. Proč tam musíme jít? Why do we have to go there?
Modal Verbs = způsobová slovesa.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
Čím pojedete na dovolenou ? Co takhle autíčkem ?.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Budoucí čas prostý autor: Petr Baťa.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
USED TO Vazba, kterou používáme, když chceme říci, že něco nějak bývalo. Teď je to však jinak. Často pokud porovnáváme minulost se současností. Např.
 Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – žluté x zelené  Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Před příjmením užíváme (a to ve všech pádech): Mr(.) Jones - pan Jones Mrs(.)Jones - paní Jonesová Miss Jones - slečna Jonesová Ms(.) Jones - slečna či.
Maturita oral exam rehearsal Lada Leszkowová, GKVR Hlinsko, 2013 prosinec The Czech Republic.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Ona obvykle píše dopisy ráno. She usually writes letters in the morning.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
All About Friends
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
TO CO SLÍBÍŠ, NEPOMÍJÍŠ Promise maker, promise keeper CO ZAČNEŠ TÉŽ DOKONČÍŠ You finish what you begin VŠE NÁM DÁVÁŠ, I KDYŽ JDEM POUŠTÍ Our provision,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
DŘÍV NEŽ BYL SVĚT, TY JSI VLÁDNUL, You stood before creation VĚČNOSTÍ OBKLOPENÝ, Eternity in your hand TVÝM SLOVEM ZEM ZAČLA DÝCHAT, You spoke the earth.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Autor: Mgr. Kateřina Suková
What do you have to think about when planning something?
VY_32_Inovace_ Will x Going to Project 3
GE - Vyšší kvalita výuky
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

V I N C E N T VAN GOGH ( ) Music: Vincent (Acoustic) Composed & Performed by Don Mclean Enjoy the pictures with the music and lyrics. Slides will advance automatically. Have Fun !

Starry, Starry night Hvězdnatá zářivá noci paint your palette blue and grey maluj svou paletu modře a šedě

look out on a summer's day podívej se na letní den

with eyes that know the darkness in my soul. očima, které znají temnotu v mé duši. Shadows on the hills, Stíny na kopcích,

sketch the trees and the daffodils, načrtni stromy a narcisy, catch the breeze and the winter chills chyť vánek a zimní chlad

in colors on the snowy linen land.barvami sněhobílého plátna země. in colors on the snowy linen land. barvami sněhobílého plátna země. And now I understandA nyní jsem pochopil And now I understand A nyní jsem pochopil

what you tried to say to me cos mi zkoušel říct

how you suffered for your sanity jak jsi duševně trpěl how you tried to set them free. jak ses zkoušel osvobodit. They would not listen, they did not know how Oni to nechtěli slyšet, oni to nechtěli znát Oni to nechtěli slyšet, oni to nechtěli znát

perhaps they'll listen now. možná to teď uslyší.

Starry, starry night Hvězdnatá zářivá noc flaming flowers that brightly blaze ohnivé květy co jasně září

swirling clouds in violet haze reflect in rozvířené mraky ve fialkovém šeru ve fialkovém šeru Vincent's eyes of China blue. se odrážejí ve Vincentových modrých očích.

Colors changing hue Barvy mění odstín

morning fields of amber grain ranní pole z jantarových zrn

weathered faces lined in pain omšelé tváře konturované v bolesti

are soothed beneath the artist's loving hand. se uklidňují pod malířovou laskavou rukou se uklidňují pod malířovou laskavou rukou And now I understand A nyní jsem pochopil

what you tried to say to me Cos mi zkoušel říct how you suffered for your sanity jak jsi duševně trpěl how you tried to set them free. jak ses zkoušel osvobodit.

They would not listen, they did not know how Oni to nechtěli slyšet, oni to nechtěli znát Oni to nechtěli slyšet, oni to nechtěli znát perhaps they'll listen now. možná to teď uslyší.

For they could not love you Kvůli nim jsi nemohl milovat

but still your love was true avšak tvá láska byla opravdová and when no hope was left in sight když nebudeš doufat neuvidíš on that starry starry night. že noc je hvězdnatá a zářivá.

You took your life as lovers often do. Vzal sis život jako to milenci často dělají. But I could have told you Vincent, Ale měl bych ti vyprávět Vincente, this world was never meant for one as beautiful as you. že svět nikdy nebyl pro nikoho tak krásný jako pro tebe.

Starry, starry night Hvězdnatá zářivá noc

portraits hung in empty halls portréty zavěšené v prázdných chodbách

frameless heads on nameless walls samotné hlavy na bezejmenných stěnách

with eyes that watch the world and can't forget. očima které sledují svět nemohou zapomenout. Like the stranger that you've met Podobni cizinci kterého jsi potkal

the ragged men in ragged clothes otrhaní muži v rozedraných šatech

the silver thorn of bloddy rose stříbrné trny z krvavé růže lie crushed and broken on the virgin snow. leží zničené a zlámané v panenském sněhu.

And now I think I know A nyní myslím že vím what you tried to say to me cos mi zkoušel říct how you suffered for your sanity jak jsi duševně trpěl

how you tried to set them free. jak ses zkoušel osvobodit. They would not listen, they're not list'ning still... Oni to nechtěli slyšet, oni to ještě neslyší …

perhaps they never will. možná to nikdy neuslyší.

V I N C E N T VANGOGH You can wait for music to end, or…. Press Esc to end the presentation. Hope you enjoyed the show and had fun ! The End הסוף