Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Tvoříme pozvánky Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák píše správně.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Shoda přísudku s podmětem Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Slovesa Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup: žák poznává slovní druhy, žák.
Anotace: S, s, vyhledávání slov se „s“, cvičení paměti, odpovědi na otázky Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: přímá řeč – rozšiřující učivo, oslovení Autor: Mgr. Michaela Vacková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/21.3732 VY_32_INOVACE_39 Stupeň a typ vzdělávání: První stupeň, první období Typická věková skupina: 6-8 let Metodické doporučení: Snímky 3, 4 lze číst s vyspělejšími čtenáři nebo jen učitel, snímek 8, 9 je třeba vytisknout. Ověřeno dne: 25.2.2014 Ve třídě: 1. Anotace: Odpovědi na otázky z přečteného textu, domýšlení konce příběhu, skládání slov z přeházených písmen Autor: Vanda Šimonová Jazyk: český Vzdělávací oblast: Český jazyk Očekávaný výstup: Žák poznává vhodné verbální a nonverbální prostředky řeči, žák seřadí ilustrace podle posloupnosti a vypráví podle nich jednoduchý příběh, žák vyjadřuje své pocity z přečteného textu slovem i obrazem, žák dle svých možností pracuje tvořivě s literárním textem. Průřezová témata: osobnostní a sociální výchova – osobnostní rozvoj, sociální rozvoj, morální rozvoj; multikulturní výchova – lidské vztahy Klíčová slova: dotvoření příběhu, ilustrace, vypravování, skládání slov Druh učebního materiálu: Prezentace s obrázky Cílová skupina: žák

Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz Český jazyk 1.ročník Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vanda Šimonová. Dostupné na www.zsamsslapy.wbs.cz

Práce s textem: (Pro vyspělejší čtenáře. Text čte učitel.) Pohádka. Za zeleným kopcem a modrou tůní, v jedlovém lese, žila jedna malá víla. Jmenovala se Evelínka. Nebyla to obyčejná víla. Byla to velmi důležitá víla, která strážila velikou vzácnost - poslední pramínek s kouzelnou živou vodou. Víte, co je živá voda? Když se takové vody napije někdo smutný, vrátí se k němu radost. Když se takové vody napije někdo nemocný, okamžitě se uzdraví. Takovou sílu měl tenhle pramínek.

Jednou takhle odpoledne v parném letním dni seděla Evelínka ve stínu, pod větvemi jedlí, aby jí nebylo horko a z dálky slyší nějaký divný zvuk. Jako když kvílí meluzína: „Uííí, uííí!“ Evelínka si stoupla, aby lépe viděla, dívá se do dálky, ale nic nevidí. Najednou, na větvi nad ní něco zašustí a zase se ozve strašlivě smutné: „Uííí, uííí.“ Evelínce se leknutím podlomila kolena. Rychle se podívala nahoru, odkud zvuk vycházel a málem strachy utekla. Na větvi přímo nad ní seděl…. (dokonči příběh)

Úkoly: Odpověz na otázky. V jakém lese žila víla? Jak se víla jmenovala? Co víla v lese dělala? Jaké léčivé účinky má živá voda? Jaký zvuk víla slyšela? Jaká znaménka za větami najdeš v textu? Kolik je v textu dvojteček? Byl/a jsi někdy smutný/á? Proč? Co Tě potěší? Z čeho máš radost? Rozveselil/a jsi někdy někoho?

Správné odpovědi: 2. Víla žila v jedlovém lese. 3. Jmenovala se Evelínka. 4. Víla strážila poslední pramínek s kouzelnou živou vodou. 5. Když se takové vody napije někdo smutný, vrátí se k němu radost. Když se takové vody napije někdo nemocný, okamžitě se uzdraví. 6. Víla slyšela: „Uííí, uííí!“

7. V textu najdeme tečky, otazníky a vykřičníky. 8 7. V textu najdeme tečky, otazníky a vykřičníky. 8. V textu najdeme dvě dvojtečky.

Další úkol: Domysli si další děj příběhu, (můžeš namalovat obrázek a podle obrázku svůj příběh vyprávět).

Slož správně slova, napiš je správně psacími písmeny. nekmípra ____________________________ vekalínE______________________________ výdlejo sel____________________________ áviž ovad _____________________________ kaustdán______________________________ Zdraví Vás TONDA!!!!!!

pramínek Evelínka jedlový les živá voda studánka Správné odpovědi: pramínek Evelínka jedlový les živá voda studánka

Konec prezentace

Citace: Obrázky: Klipart