S OCIOLOGICKÝ DOTAZNÍK – E LEKROMAGNETICKÁ MEDIA Studenti 6.A: Richard Dobřichovský, Jakub Melín, Ondřej Kolínský, Ondřej Straka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Typy otázek v dotazníku
Advertisements

Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Formuláře jsou důležitou součástí stránek, slouží:  k přihlašování k některým stránkám (eshopy, bakaláři, diskuze na webu apod.)  k odeslání údajů do.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
(X/Y)něconěcoHT1. Televizní studio Ostrava První televizní studio na Moravě a ve Slezku Počátek historie od r (výstavba vysílače) Ostravské a pražské.
Pavel Řezníček v Brně  Výběr tématu  Tvorba aplikace  Ukázka aplikace  Zhodnocení práce  Další kroky.
Handicapovaní lidé a média
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili.
Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.
17.Tabulkový procesor (filtrování a řazení dat, formuláře, podmínky a podmíněné formátování, export a import dat) Barbora Skoumalová 4.A.
PROM Ě NY V HUDB Ě aneb HUDENÍ „ Ž ÁNRY“ & „STYLY“
Sociologický výzkum.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
semestrální práce z předmětu mab
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Práce s tabulkou v Excelu 2010
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_CESKYJAZYK_20
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Příprava zapisovatelů na SZZ
PRAŽSKÁ NĚMECKÁ LITERATURA
2. seminární úkol - projekt PSY117. Týmový projekt  Záměrem tohoto úkolu je vyzkoušet si realizaci jednoduchého výběrového šetření.  Pětičlenné týmy.
Výsledky Účast na anketě Z 86 rozdaných dotazníků bylo odevzdáno 76, tzn. 67% oslovených respondentů se ankety zúčastnilo, 33% nikoli.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Jak vytvořit webovou stránku HTML Je základ každé webové stránky. Naučit se jej není složité a můžete říct „tento web jsem udělal/a já“
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
KIV/ZIS cvičení 4 Tomáš Potužák. Dotazy - úvod Umožňují pracovat s databází –Získávat specifické informace z tabulky, případně z více tabulek najednou.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
WebCastle VŠB Vedoucí bakalářské práce:Ing. Jan Ružička Ph.D. Vypracoval:Martin Prager VŠB – TU Ostrava Institut Geoinformatiky Studijní skupina :G362.
Názor veřejnosti na téma DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ (vyhodnocení dotazníkového šetření) Královéhradecký kraj Ing. Jarmila Halouzková
NEON TV Televizní studio UTB Mgr. Jan Čada, tel.:
Televize 8. ročník.
1 NÁZORY MAMINEK A DĚTÍ NA REKLAMU doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
Práce s daty – aplikace II.
Možnosti využití programu HYDATA. Co je HYDATA? program pro tvorbu databáze dat a jejich dalšího zpracování –(srážky, průtok, výpar a další meteorologická.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_32_INOVACE_200_ABECEDA Téma: ABECEDA Číslo projektu:
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
Autrýč a komunikace v částicové fyzice Máme se tím zabývat? Jak to dělají jinde (ve VB) Jak to (ne)děláme my Jak bychom to měli dělat Jak to organizačně.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU
Markéta Tomanová. Obsah Povinnosti Výhody (kurz)
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
Dotazníkové šetření. Cílem ankety je zjistit potřeby obyvatel města Toužim, zlepšit přehled městských zastupitelů o vnímání jejich potřeb z hlediska poskytování.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Lektor: Ing. Ludmila Brestičová Vítejte na dnešní přednášce.
Data získána na základě výzkumu Hodnotové orientace dětí ve věku 6 – 15 let. Výzkum realizován v rámci projektu Klíče pro život.
Vývoj Československé, České a Slovenské televize od počátku po současnost Prezentace seminární práce do předmětu společenskovědní seminář.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_040.ICT.34 Tvorba webových stránek – web a databáze.
Metody sociálního výzkumu 4. blok Denní studium LS 2008/2009.
Zásady tvorby dotazníků Radka Štěpánová, IBA MU. Stavba dotazníku Úvod Otázky Identifikace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Výsledky dotazníkového průzkumu Průzkum názorů obyvatel v obci Křoví proběhl v září 2008 v rámci shromažďování podkladů pro tvorbu Strategického plánu.
Prevence sociálně patologických jevů
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Výpočty ve statistice – test k procvičení
První zpracování odborných zdrojů Tématické rešerše
Mediální výchova 8. ročník
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

S OCIOLOGICKÝ DOTAZNÍK – E LEKROMAGNETICKÁ MEDIA Studenti 6.A: Richard Dobřichovský, Jakub Melín, Ondřej Kolínský, Ondřej Straka

O CO NÁM ŠLO ? Vyzkoušet si aktivní práci se sociologickým průzkumem Získat náhled, jak dnešní teenageři přistupují k rádiu a TV A v neposlední řadě vypracovat referát a zlepšit si známku ze ZSV :-)

J AK PRŮZKUM PROBÍHAL ? 1. Výběr témat která bude průzkum zjišťovat 2. Vymýšlení otázek 3. Vytištění, nakopírování a zejména secvakání papírů 4. Zadání dotazníku v třídách 5. Zpracování výsledků do MySQL databáze – Ríšův PHP skript 6. Získání dat zpět z databáze – další skript :-) 7. Vypracování téhle prezentace 8. A nakonec tohle vystoupení a zhodnocení…

C O JSME POUŽILI No tak především papír (cca. 480 listů) Spoustu inkoustu, sešívačku HTML, PHP, MySQL, hosting Microsoft PowerPoint na prezentaci

R OZDĚLENÍ PRÁCE Kuba: tvorba otázek, secvakávání, zadávání dotazníků, vkládání výsledků do systému, archivace Richard: tvorba webového systému na zadávání výsledků, tvorba prezentace Ondra K.: tvorba otázek, zadávání dotazníků, vkládání výsledků do systému Ondra S.: vkládání výsledků do systému, tvorba prezentace

S OUHRNÁ STATISTIKA Dotazník byl zadáv celkem v 9 třídách: (3.D, 3.E, 4.A, 4.B, 5.A, 5.B, 5.C, 6.A, 7.A) Měli jsme 229 respondentů Kdyby byly dotazníky spracovávány ručně, museli bychom si poznamenat ke všem otázkám dohromady 4,270 čárek

Č ÁST PRVÁ – RÁDIO

1. J AK ČASTO POSLOUCHÁTE RÁDIO ?

2. P ROČ POSLOUCHÁTE RÁDIO ?

3. J AK PŘIJÍMÁTE RÁDIO ?

4. J STE „ STÁLÝM “ POSLUCHAČEM ?

5. & 6. P OSLOUCHÁTE Č ESKÝ ROZHLAS ?

7. V YHOVUJE VÁM NABÍDKA PRAŽSKÝCH RÁDIÍ ? Určitě ne Určitě ano Spíše ano

8. P ROČ VÁM NEVYHOVUJE NABÍDKA PRAŽSKÝCH RÁDIÍ ?

9. J AKÝ STYL VÁM NA PRAŽSKÝM FM STANICÍCH SCHÁZÍ ?

10. M YSLÍTE SI ŽE PRAŽSKÁ RÁDIA HRAJOU DOSTATEK NOVÉ ČESKÉ HUDEBNÍ TVORBY ?

Č ÁST DRUHÁ : T ELEVIZE

1. J AK ČASTO SLEDUJETE TV?

2. P ROČ SLEDUJETE TV?

3. J AK PŘIJÍMÁTE TELEVIZI ? ( ČESKÉ PROGRAMY )

4. J STE SPOKOJENI S PROGRAMOVOU NABÍDKOU Č ESKÉ TELEVIZE ?

5. P OKUD NEJSTE SPOKOJENI, CO V ÁM NA ČT CHYBÍ ?

6. V YHOVUJE V ÁM NABÍDKA KOMERČNÍCH TV? (N OVA + P RIMA )

7. S LEDUJETE ( SLEDOVALI BYSTE TÉMATICKÉ KANÁLY ? ( SPORTOVNÍ TV, DOKUMENTÁRNÍ TV, ZPRAVODAJSKÁ TV ATD.)

8. R UŠÍ V ÁS PŘERUŠOVÁNÍ POŘADŮ REKLAMAMI ? ( NA KOMERČNÍCH TV ZEJMÉNA )

9. C O VÍTE O BLÍŽÍCÍ DIGITALIZACE TV?

10. J AKÝ Z TĚCHTO SPOTŘEBIČŮ BY V ÁM SCHÁZEL NEJVÍCE ?

D ĚKUJEME ZA POZORNOST ! Tuto prezentaci si můžete stáhnout na kde budou i jiné materiály týkající se průzkumu.