Efekty - 2 kontura, čočka, oříznutí, deformace, stín, rastry

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Téma: CorelDRAW - uspořádání dokumentu, šablony - 9. díl
Kreslení, kliparty, obrázky OLE, video
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – vložení objektů,
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
CorelDRAW Začínáme… Grafika této prezentace byla vytvořena v programu CorelDRAW.
Vzhled prezentace - šablony
Grafika Rastrová X Vektorová.
Zoner Callisto.
PowerPoint. Rozložení stránky 1.Na kartě Domů klikněte na tlačítko Rozložení a vyberte profil „Dva obsahy“ 2.Totéž můžete udělat tak, že kliknete pravým.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – oříznutí,
Téma: CorelDRAW - Textové objekty - 7. díl
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen v projektu Pořadové.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Vkládání kreslených útvarů
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Power Point– popis prostředí
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
CorelDraw – čárové objekty
Malování.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Grafika 9 Nástroje a efekty VY_32_INOVACE_7B20. Nástroje a efekty CorelDraw má řadu nástrojů na zpracování objektů je zde i řada efektů pro zajímavé nápady.
TVORBA VÝUKOVÉ PREZENTACE III. Mgr. René Szotkowski TENTO MATERIÁL VZNIKL ZA FINANČNÍ PODPORY EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU A STÁTNÍHO ROZPOČTU ČESKÉ REPUBLIKY.
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
Téma: Úvod do Corelu Photo Paint -11. díl
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – maska, oříznutí Autor:
Digitální učební materiál
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Corel DRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Rozdíly rastrové a vektorové grafiky (01). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín VY_32_INOVACE_ICT_20 Open Office Zpracovala: Mgr. Květoslava Štikovcová Číslo projektu:
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
Grafické programy - opakování
Vektorová grafika Corel Draw a jeho využití v dopravě
Úvod do aplikace Autodesk AutoCAD
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – program Gimp, ukázka č. 1 – „Hvězdné nebe s planetou“
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
Rastrová grafika Základy práce s rastrovým editorem – výběrové nástroje.
TVORBA VIDEA Pinnacle Studio Michal Přidálek 3ma
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Počítačová grafika Mgr. Petra Toboříková.
Transkript prezentace:

Efekty - 2 kontura, čočka, oříznutí, deformace, stín, rastry COREL DRAW Efekty - 2 kontura, čočka, oříznutí, deformace, stín, rastry

Kontura Funkce „Konturování“ umožňuje přidat sadu soustředných tvarů Přidání kontury vybrat objekt vybarvený objekt menu: Efekty > Kontura > Do středu napsat do Odsazení 0.25 a stisknout „Použít“ karta: Do středu, Dovnitř, Vně určení Odsazení, Počtu kroků

Kontury - příklady

Čočka Simuluje efekt zkreslení tvarů a barev objektů umístěnými za nimi Čočka pro filtraci barev - jako nastavitelný barevný filtr na kameře Nastavení čočky: Vybereme elipsu nad barevným objektem menu: Efekty > Čočka pro barvy: Filtrace barev > vybrat barvu pro tvar: Rybí oko

Čočka - příklady

Deformace Nástroj: Interaktivní deformace > Kostrbatost Zkrut

Stín Dodává grafice zdání 3D úpravy stínu - poklepáním vybereme objekt nástroj „Interaktivní stín“ tažením myší přes objekt umístíme Stín úpravy stínu - poklepáním směr - tažením konce vektoru sytost - tažením středové značky

Rastry Celá řada efektů pro práci s rastry obrázku Menu: Rastry 2D > Pixelizace 2D > Vír - nastavit jezdce 3D > Zkroucená stránka Šum Umělecké > Skleněný hranol