Mocninné funkce s racionální mocninou. a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Advertisements

ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
F U N K C E II Funkce 5 Mocninná funkce 3 Čihák Plzeň 2013, 2014.
Mgr. Vladimír Wasyliw - s využitím práce Mgr. Petra Šímy – SŠS Jihlava
Mocninné funkce se záporným celým exponentem
Základy infinitezimálního počtu
Mnohočleny a algebraické výrazy
Matematika Téma č. 5 Funkce Základní pojmy /main terms/основные термины  Reálná funkce f jedné reálné promĕnné x je množina f uspořádaných dvojic.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Elementární funkce Základními elementárními funkcemi se nazývají funkce mocninné exponenciální logaritmické goniometrické cyklometrické Elementárními funkcemi.
MATEMATIKA I.
Exponenciální funkce Körtvelyová Adéla G8..
HYPERBOLA Hyperbola je množina bodů v rovině, které mají od dvou daných pevných bodů – ohnisek F 1 a F 2 stálý kladný rozdíl vzdáleností, menší než vzdálenost.
Funkce Funkce f reálné proměnné x je předpis, který každému x e R přiřadí nejvíc jedno y e R tak, že y = f(x) Definiční obor funkce D je množina všech.
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Funkce lineární kvadratická nepřímá úměrnost exponenciální
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B07 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
Funkce a jejich vlastnosti
Kuželosečky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_250.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Úkoly nejen pro Martínky.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
MIROSLAV KUČERA Úvodní informace Matematika B 2
Násobení racionálních čísel
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAT_SU_3_06.
MATEMATIKA II.roč..
Úkoly nejen pro Kačenky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Mocniny s přirozeným mocnitelem.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Matematický milionář Foto: autor
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-02  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na.
Násobení celých čísel (- 5). (- 3) = 4. (- 2) = (- 10). (- 7). (+ 9). (- 3) = Obsah: 1.Titulní strana, obsahTitulní strana, obsah 2.PostupPostup 3.Určení.
Mocniny a odmocniny Podmínky používání prezentace
FUNKCE 17. Mocninná funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Kusendová. Dostupné z
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_08B04 AutorRNDr. Marcela Kepáková Období vytvořeníListopad.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Vzájemná poloha Paraboly a přímky
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Lineární lomená funkce ChrM611 říjen 2013 Číslo klíčové.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_118.MAT.02 Mocninné funkce.
Definice: Funkce f na množině D(f)  R je předpis, který každému číslu z množiny D(f) přiřazuje právě jedno reálné číslo. Jinak: Nechť A, B jsou neprázdné.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Funkce Funkce je zobrazení z jedné číselné množiny do druhé, nejčastěji Buď A a B množiny, f zobrazení. Potom definiční obor a obor hodnot nazveme množiny:
Elipsa patří mezi kuželosečky
Mocniny Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Mocnina součinu, zlomku a mocniny
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_117.MAT.02 Inverzní funkce.
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Stredová kolineácia a Osová afinita
Matematický milionář Foto: autor
MATEMATIKA Mocniny s přirozeným exponentem
Pokus. konec.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Mocniny záporných čísel (se záporným základem)
Početní výkony s celými čísly: dělení
MATEMATIKA 1: FUNKCE, ROVNICE A NEROVNICE
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Početní výkony s celými čísly: násobení
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

Mocninné funkce s racionální mocninou

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché „Hyperboly “ Jen 1.kvadrant

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant „Hyperboly“

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Mezi případem 1) a 2) není žádný kvalitativní rozdíl!!! Jen 1.kvadrant „Hyperboly“

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

„Paraboly “ LEŽATÉ a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé

a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché Jen 1.kvadrant „Paraboly “ STOJATÉ

Shrnutí

a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

Shrnutí a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché

Shrnutí a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché 9

Shrnutí 3 „Hyperboly“ a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché 9

Shrnutí 3 „Hyperboly“ 3 „Paraboly“ LEŽATÉ a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché 9

Shrnutí 3 „Hyperboly“ 3 „Paraboly“ LEŽATÉ 3 „Paraboly“ STOJATÉ a sudé b liché a sudé b liché a liché b sudé a liché b sudé a liché b liché a liché b liché 9

KONEC