Věrnostní program.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Struktura členění (dělení) členských příspěvků (14
Advertisements

Seznam hlavních partnerů Extra výhod k Partner Platnost od Platnost do Limit na telefonní číslo Výhoda Počet provozoven Lekárny Lloyds 3. 9.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
BURZY A BURZOVNÍ OBCHODY
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Prémiová automatická objednávka
Efektivní obchodní portál
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
Implementace SAP Business One
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
100 dnů záruka vrácení peněz Na vybrané modely žehliček a vysavačů NÁKUP BEZ RIZIKA –
Stavebniny Dobrý den jmenuji se Tomáš Bejbl a vítám Vás na prezentaci naší nové firmy. Naše firma se jmenuje STAVTOBE.
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Lékárna U Kristýny Lékárna U Kristýny byla založena v létě roku 2012 Její prodejna sídlí v Uherčicích Lékárna ale také funguje on-line a to na webové stránce.
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Spotřebitel a jeho práva
Markéta Mead Anti-Piracy Manager Microsoft Česká republika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Sdružení Klfree.net1 INFORMAČNÍ SCHŮZKA. Sdružení Klfree.net2 Co je sdružení KLFREE.NET Jsme neziskové zájmové sdružení. Naším zájmem je umožnit členům.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Věrnostní klub - ČEDOK.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Účtování zboží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
VÝHODY NEJVĚTŠÍHO MULTIPARTNERSKÉHO PROGRAMU V ČR
602LAN SUITE 2004 Obchodní shrnutí referingového systému.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
ČSOB – Prezentace © Václav Horák & Daniela Blatová.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ESSENS CLUB   Parfémy, kosmetika, potravní doplňky - Colostrum, Aloe Vera Essens - Vysoká kvalita –Nízká cena Šárka Ksandrová, Essens ID: essens-club.cz.
Cenové triky.
American Diamond Traders inc.
TICKET RESTAURANT® CARD
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Videoverifikace.
VY_32_INOVACE_Sikorová_ VO členění podle forem činnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Velkoobchod. Velkoobchod Velkoobchod nakupuje od výrobců a prodává firmám a maloobchodům není určen pro konečné spotřebitele přebírá některé funkce.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

Věrnostní program

Co je Billa? Obchodní řetězec v oblasti prodeje potravin

Stručně o Bille Aktivity firmy Billa, s.r.o. v České republice započaly 26.10.1991 otevřením první filiálky v Brně. Další filiálky v Praze a Prostějově následovaly s ročním odstupem. V dalších letech pokračovala expanze v rozsahu 5-8 filiálek za rok. K výraznému zrychlení tempa došlo od podzimu 1997. V roce 1997 bylo postaveno nové sídlo firmy v Modleticích u Prahy, jehož součástí je i centrální sklad pro celou Českou republiku. BILLA, spol. s r.o. provozuje v České republice 148 prodejen a zaměstnává více než 2600 pracovníků.

BILLA CLUB Výhody plynoucí z členství v Billa clubu Princip fungování Billa karty Billa body Rodinná karta

Výhody plynoucí z členství v Billa clubu slevy až 50 % na zboží označené regálovou kartičkou BILLA Club. Tato nabídka se mění každých 14 dní

Karta Billa club

Princip fungování Billa karty kartu získáte okamžitě a zdarma u pokladny po vyplnění přihlášky na Vaši členskou kartu Vám za prvních 50 Kč hodnoty každého nákupu bude připsán

sleva na výrobky z Vánočního katalogu Billa body sleva na zboží NON FOOD (nepotravinářské), které je uvedeno v každém letáku a na našich internetových stránkách sleva až 60 % na zboží vystavené na stojanu BILLA Clubu, který naleznete na každé prodejně BILLA výměnou za BONUS body – můžete je využít při nákupu výrobků ve vybraných věrnostních akcích, které se konají 2× do roka. Sleva na tyto výrobky je až 60 % sleva na výrobky z Vánočního katalogu

Rodinná karta

Princip fungování rodinné karty po vyplnění přihlášky obdržíte okamžitě a zdarma 3 ks rodinných karet všechny karty mají shodné číslo, a proto mohou všichni členové rodiny sbírat BILLA body a uplatňovat výhody členství v BILLA Clubu princip fungování rodinné karty a veškeré výhody s ní spojené jsou shodné se standardní kartou BILLA Clubu

Aktuální věrnostní akce pro stálé zákazníky Akce platí od 14. 8. do 31. 12. 2008

ELO - tlakový hrnec 6,0 l + vložka na napařování Produkt Cena s BONUS body Normální cena ELO - tlakový hrnec 2,7 l 699,- Kč + 15 BONUS bodů 1199,- Kč ELO - tlakový hrnec 6,0 l + vložka na napařování 1199,- Kč + 15 BONUS bodů 1799,- Kč