Jednička na trhu zpravodajských deníků

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde najdete informace o volných pracovních místech?
Advertisements

ô BARVY ŽIVOTA odkaz: Pozitivní noviny AInformace o projektu SENIOŘI K POČÍTAČŮM! (pro další šíření v médiích) ● POZITIVNÍ NOVINY jsou tvůrcem.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Objektivní faktory.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
S námi máte informační předstih!
Nový Prostor po 10 letech v Praze Pražské setkání lidí se zážitkem chudoby , Poslanecká sněmovna PČR.
RRM 12´29 Nový rozhlasový produkt na trhu v CS 12-29: posluchačů týdně posluchačů denně 29 % share Zdroj: SKMO-Radio Projekt,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
BUSINESS MEDIA CZ. Přejmenovali jsme se – (dříve Springer Media) a nyní jsme Business Media Nový majitel vydavatelství – GMT Partners GMT Partners je.
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Hledá se Kamarádka knihovna (už podruhé). Kdo jde s námi Generální partner: firma 3M Česko O záštitu nad soutěží požádáno: Ministerstvo kultury ČR Odborný.
Zaostřeno na život v metropoli… 1 PragMoon. Co je to PragMoon? 2 Nový PragMoon je poutavý širokospektrý kulturní průvodce Prahou a vším, co metropole.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
1 Pro koho je venkovská turistika a agroturistika největší příležitostí ? Ing. Marie Stříbrná.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
Hmotná nouze 29. června 2010 Bc. Ivana Šťastná vedoucí OSV
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Proč „komunitní knihovna“ Knihovnická dílna Zlata Houšková.
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Prezentace VOLNÝ.cz. Internetový portál, který byl založen v roce 1999 jako vstupní brána do internetu pro uživatele dial-up připojení. V současné době.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
 knihovny se výrazně podílejí na snížení dopadu digitální propasti (digital divide), který existuje mezi těmi, kteří mají, a těmi, kteří nemají přístup.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Obyvatelstvo ČR
Český trh práce  V současné době na českém trhu práce funguje více než 1800 agentur práce, které vlastní povolení ke zprostředkování od Ministerstva práce.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Buďte v obraze Služby pro veřejnou správu oblasti monitorování médií NEWTON INFORMATION TECHNOLOGY, s.r.o. Politických vězňů 10, Praha 1
 Čím se liší časopisy a noviny?  Na jaké skupiny se dají časopisy dělit?  Ke každé skupině přiřaď konkrétní časopis, který znáš.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
VLP GROUP ŽIJE! MEDIÁLNÍ DŮM Součást mezinárodní skupiny Verlagsgruppe Passau URČITĚ SI VYBERETE! VŠE NA JEDNOM MÍSTĚ!
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 POČÍTAČE A INTERNET V ČESKÉ SPOLEČNOSTI DOMÁCNOSTI A JEDNOTLIVCI Využívání informačních.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Behaviorální cílení v kostce Petr Dobroslávek. Značka chce znát své zákazníky. Nic nového. Marketing potřebuje znát svou CS. Nic nového. Internet je část.
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
Milan Šimek Ekonomická fakulta VŠB-TUO Dlouhodobá nezaměstnanost znevýhodněných skupin obyvatel v Moravskoslezském kraji.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Jak se vyvíjely kraje v minulých letech ? Základní tendence demografického, sociálního.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace
Sociálně aktivizační služby
Transkript prezentace:

Jednička na trhu zpravodajských deníků

představení pozice na trhu profil čtenáře

72 regionálních deníků „pod jednou střechou“ 23 vkládaných týdeníků

Regionální zaměření i celostátní možnosti V září roku 2006 byly regionální deníky sjednoceny pod společným názvem Deník a tvořily tak redakčně i inzertně jednotný ucelený systém, který je po všech stránkách schopen konkurovat celostátním deníkům Regionální deníky si tak udržely dlouholetou tradici i úzkou vazbu na čtenáře i život v regionech. I to je jeden z důvodů, proč jsou trvalým, přirozeným a spolehlivým reklamním a informačním nosičem ► DENÍK ČR je jediný novinový titul na trhu, který v současné době nabízí jak celostátní inzertní pokrytí České republiky tak i možnost cíleného oslovení čtenářů na několika úrovních územních celků (a to až do úrovně jednotlivých měst)

Čím jsme jedineční ► Deník, jako masové médium, se zaměřuje na čtenáře v rámci celé populace České republiky a oslovuje množství čtenářů v rozličných cílových skupinách Regionální deníky charakterizuje vysoká čtenost a výrazná citová vazba čtenářů na konkrétní deník Jedná se o noviny, kde denně čtenáři najdou aktuální zpravodajství z regionu, kraje, ze světa i republiky a také zprávy z nejbližšího okolí čtenáře Nedílnou součástí novin je také: kulturní a společenský servis, sportovní zpravodajství, program televize, kvízy, předpověď počasí, nebo čtenářské soutěže ► Deník pro své čtenáři pravidelně připravuje tematické přílohy k aktuálnímu dění na trhu, ve společnosti, sezónních témat i dle přání čtenářů a inzerentů ► Deník tak svým partnerům dává možnost cíleně propojit inzertní sdělení s tematickým obsahem redakčním Čtenáři mají k regionálním deníkům silnou vazbu a velkou důvěru 52 % vyjádřilo jednoznačně „věrnost“ ke svým novinám Pro 41 % čtenářů je právě Deník hlavním zdroj informací 47 % čtenářů upřednostňuje regionální zpravodajství Čtenáři regionálních deníků stráví výrazně více času čtením novin než průměrná populace 24 % čtenářů (3-4 hodiny týdně), 29 % čtenářů (5 hodin týdně i více) Čtenáři si vybírají Deník nejen kvůli zpravodajství, ale hledají zde mnoho dalších témat Většinu témat právě čtenáři Deníku vyhledávají v novinách častěji než v časopisech Zdroj: MARKET & MEDIA & LIFESTYLE, 3. - 4. kvartál 2009

Pozice na trhu zpravodajských deníků

Oslovte vaší cílovou skupinu ► Začleňte Deník do své inzertní kampaně a budete mít příležitost oslovit množství čtenářů v rozličných cílových skupinách a zároveň i možnost těmto čtenářům cíleně nabídnout vaše služby a produkty ► Čtenáři Deníku představují nejen charakteristický průřez celou populací v ČR, ale jejich domácnosti patří trvale k nadprůměrně vybaveným a příjmy těchto domácností jsou v porovnání s populací mírně nadprůměrné ► Inzerce i témata zveřejňovaná v Deníku ČR jsou pro čtenáře velmi zajímavá a prostřednictvím specializovaných příloh Deníku ČR je možnost oslovit čtenáře, kteří v novinách hledají témata typická pro magazíny

Deník - nejčtenější zpravodajských deník na trhu 921 tis. čtenářů v celé ČR Nejčtenější v 10 krajích Tj. 38 % čtenářů zpravodajských deníků V rámci veškerých novinových titulů, osloví Deník 24 % čtenářů Tj. 10 % populace 12-79 let v ČR Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010 Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Základní mediální data 72 regionálních mutací 418 586 ks nejvyšší denní prodaný náklad 227 701 ks průměrný denní prodaný náklad 62 % prodaného nákladu určeno předplatitelům 921 000 čtenářů denně 2 194 tisíc čtenářů v delším období* * čtenost dlouhého období informuje o tom, kolik osob můžeme zasáhnout opakovanou inzercí v daném titulu, kromě čtenářů pravidelných tedy zohledňuje i čtenáře nepravidelné 806 000 exkluzivních čtenářů 38 % podíl na celkovém počtu čtenářů** zpravodajských deníků ** opakováním inzerce se podíl Deníku dále zvyšuje 0,65 Kč za oslovení 1 čtenáře Zdroj: Media projekt, ABC ČR 1.1. - 30.6. 2010, platná cena celostrana celobarevná bez DPH

Deník – zpravodajský deník s nejvyšší čteností Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Proč je Deník ČR nezastupitelný v mediální kampani ► Podíl Deníku ČR na celkovém počtu čtenářů zpravodajských deníků se opakováním inzerce stále zvyšuje, z 38 % podílu při 1. opakování až na 49 % podíl při 10 opakováních Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník – s dlouhodobě nejvyšším net reach Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník – zpravodajský deník s nejvyšším počtem unikátních čtenářů ► 88% našich čtenářů sleduje informace pouze v Deníku, prostřednictvím jiných zpravodajských deníků je neoslovíte Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník – nejprodávanější zpravodajský deník Deník – nejprodávanější zpravodajský deník předplatné + prodej na stáncích* Počet prodaných kusů *Podle definice tohoto prodeje z metodiky ABC kupují výtisky spadající do této kategorie subjekty, které je využívají pro svoji vlastní potřebu, pro své zákazníky, partnery a třetí osoby. Jde o subjekty, které zajišťují servis pro svoji klientelu – např. dopravní společnosti, cestovní kanceláře, zdravotní střediska, autosalony atd. Převedeno do srozumitelnější formy, jde o výtisky, které máme volně k dispozici cestou v letadle, některých vlakových a autobusových spojích, ve fitness centrech apod. Je jen na nás, zda si je otevřeme, takže tyto výtisky mohou (ale také nemusejí) „potkat“ svého čtenáře. Zdroj: ABC ČR, průměrný prodaný náklad za 1.1. - 30.6. 2010, předplatné + prodej na stáncích*

Deník – zpravodajský deník s nejvyšším počtem předplatitelů Počet prodaných kusů Zdroj: ABC ČR, průměrný náklad předplatného za 1.1. - 30.6. 2010

Deník - české kraje - podíl deníků na celkovém počtu čtenářů zpravodajských titulů v krajích Podíl čtenářů v procentech Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník - moravské kraje - podíl deníků na celkovém počtu čtenářů zpravodajských titulů v krajích Podíl čtenářů v procentech Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Profil čtenáře

Čtenáři Deníku představují Sociodemografie Čtenáři Deníku představují charakteristický průřez celou populací České republiky Čtenáři jsou rovnoměrně zastoupeni ve všech krajích Včetně Prahy, kde má Pražský deník 9 400 stálých čtenářů Mezi čtenáři mírně převažují muži V produktivním věku 20-59 let je 68 % čtenářů Vzdělání čtenářů odpovídá situaci v populaci 58 % čtenářů je ekonomicky aktivních Čistý měsíční příjem čtenářů kopíruje situaci v ČR Příjmy domácností čtenářů jsou mírně nadprůměrné Převažují složené domácnosti manželé/partneři 29 % domácností je tvořeno rodiči s dětmi Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník - tři čtvrtiny našich čtenářů jsou v produktivním věku Pohlaví Věková struktura Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Pracovní pozice ekonomicky aktivních Deník - každý čtvrtý ekonomicky aktivní čtenář je podnikatel nebo vedoucí pracovník Ekonomická aktivita Pracovní pozice ekonomicky aktivních Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Socioekonomická klasifikace Čistý osobní měsíční příjem Deník - více než polovina našich čtenářů žije v domácnostech se životním standardem nad průměrem populace v ČR Socioekonomická klasifikace Čistý osobní měsíční příjem Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník - vzdělání čtenářů a velikost sídla, kde bydlí Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník – druhý nejčtenější zpravodajský deník mezi podnikateli, nejčtenější zpravodajský deník s přílohou zaměřenou na podnikatele ► Deník také nabízí druhé nejvyšší oslovení osob s rozhodovacími pravomocemi v zaměstnání, stejně jako osoby v managementu společností Počet osob v tisících Podnikatelé mezi čtenáři deníků Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Deník – nabízíme inzerentům druhý nejvyšší počet domácností, vybavených počítačem včetně internetového připojení ►Celkem 517 tisíc čtenářů Deníku má přístup k internetu ►464 tisíc čtenářů má počítač i internet v domácnosti Třetí nejčastější využití internetu: tj. 413 tisíc čtenářů Deníku, kteří využívají internet pro hledání informací o zboží a službách Pro přímé objednání a nákup zboží a služeb přes internet využilo internet 326 tisíc čtenářů Deníku Počet čtenářů v tisících Zdroj: Media projekt, 1.1. - 30.6. 2010, Unie vydavatelů, GfK Praha, Median, SKMO

Děkujeme za pozornost