Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Sídliště Dukla - Pardubice
ANKETA – AUTORSKÝ ZÁKON Základní škola Bor 6. a 9. ročník – srovnání Mgr. Vladimír Dub.
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Kvantitativní metody výzkumu v praxi
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.
1 Metoda GENEROVÁNÍ SLOUPCŮ a její použití v celočíselném programování Jan Fábry.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kdo chce být milionářem ?
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
FRÉZOVÁNÍ DĚLÍCÍM ZPŮSOBEM
Pojmy a interpretace.
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Konstrukce střihu dámské sukně
UŽITÍ DÍLA § 12. (4) Právem dílo užít je a) právo na rozmnožování díla (§ 13), b) právo na rozšiřování originálu nebo rozmnoženiny díla (§ 14), c) právo.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Cesta tam a zase zpátky Konference „Má Česko strategickou vizi EU?“, Praha dne 19. září 2012.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
1 Sociální a zdravotní centrum Letiny, s. r. o. Pohled zvenčí.
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Transkript prezentace:

Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy

Grafy

3 Samostatný dětský pokoj zdroj: P3 Báze: Respondenti, kteří někdy vychovávali děti

4 Vybavení domácnosti - Všechny domácnosti zdroj: P4a Báze: Všichni respondenti

5 Vybavení domácnosti - Co je v dětském pokojíčku zdroj: P4b Báze: Všichni respondenti s dětmi do 18 let v domácnosti

6 Kolik minut denně v průměru tráví... zdroj: P5 Báze: Všechny děti respondentů do 18 let věku počet minut Děti ve věku

7 Obavy z toho co děti dělají doma samy zdroj: P6 Báze: Všichni respondenti s dětmi do 18 let v domácnosti

8 Snaha bránit dětem v určitých činnostech zdroj p7 Báze: Všichni respondenti s dětmi do 18 let v domácnosti

9 Důvody pro zakazování TV pořadů, filmů, internetových stránek, her, hudebních skupin/stylů atd. 1/2 zdroj p8 Báze: Všichni respondenti s dětmi do 18 let v domácnosti Děti ve věku:

10 Důvody pro zakazování TV pořadů, filmů, internetových stránek, her, hudebních skupin/stylů atd. 2/2 zdroj p8 Báze: Všichni respondenti s dětmi do 18 let v domácnosti Děti ve věku:

11 Na základě čeho se rodiče rozhodují Vhodnost/nevhodnost pořadu/díla zdroj p9 Báze: Všichni respondenti, rodiče dětí do 18 let (včetně)

12 Systém označování AV děl - zájem zdroj: P10a Báze: Všichni respondenti

13 Systém označování AV děl Závaznost pro mediální společnosti zdroj: P11 Báze: Všichni respondenti

14 Systém označování AV děl Odpovědnost za respektování systému zdroj: P12 Báze: Všichni respondenti Měli by provozovatelé kin, půjčoven DVD nebo veřejných promítání/projekcí nést odpovědnost za respektování tohoto systému a zabránit vstupu/poskytnutí služby dětem, pokud by to bylo v rozporu s cílem zamýšleného systému?

15 Systém označování AV děl Využitelnost v domácnostech zdroj: P13a Báze: Všichni respondenti Domníváte se, že byste zmíněný systém označování audiovizuálních děl používal/a při rozhodování o tom, na co se mohou Vaše děti dívat?

16 Systém označování AV děl Využitelnost v domácnostech zdroj: P13b Báze: Všichni respondenti Domníváte se, že byste zmíněný systém označování audiovizuálních děl používal/a při rozhodování o tom, na co se chcete dívat Vy sám/a osobně?

17 Systém označování AV děl Vnímané věkové hranice zdroj p14 Báze: Všichni respondenti Podobné systémy většinou používají několik věkových hranic dětí, pro které jsou jednotlivé typy pořadů doporučovány případně nedoporučovány. Jaký věk byste podle Vašeho názoru považoval/a za přirozené věkové hranice jednotlivých skupin dětí? Uveďte prosím nejvýše 4 hranice.

18 Sledované prvky/oblasti u jednotlivých AV děl Spontánní odpovědi zdroj p14a Báze: Všichni respondenti

19 Sledované prvky/oblasti u jednotlivých AV děl Ano/Ne dle předloženého seznamu prvků zdroj p14b Báze: Všichni respondenti

20 Jaké pořady AV díla by takto měla být označována zdroj p15 Báze: Všichni respondenti

21 Které pořady by měly být označeny zdroj p16 Báze: Všichni respondenti

22 Od kolika let je daný pořad vhodný pro děti zdroj p17 Báze: Všichni respondenti

23 Prvky / obsahy a jejich věkové hranice zdroj p18 Báze: Všichni respondenti

24 Prvky / obsahy a jejich věkové hranice zdroj p18 Báze: Všichni respondenti

25 Prvky / obsahy a jejich věkové hranice zdroj p18 Báze: Všichni respondenti

26 Postoje k systému označování AV děl zdroj p19 Bylo by lepší zajistit, aby nevhodné pořady nebyly vysílány před určitou hodinou Uvažovaný systém by rodičům velmi usnadnil orientaci ve vysílaných pořadech Je třeba mít kontrolu nad tím, co děti sledují a tento systém tomu napomůže Jestliže je tento systém součástí evropských norem, měl by být zaveden i v ČR Uvažovaný systém by mohl v delším horizontu napomoci ke zlepšení chování Označení by naopak sloužilo dětem jako návod pro výběr „zakázaných“ pořadů Stejně ho nebudou televizní stanice a výrobci nosičů dodržovat Rodiče dětí by se podle označení stejně neřídili Systém by mohl být celkem snadno zneužit v konkurenčním boji distribučních Uvažovaný systém označování audiovizuálních děl bude příliš komplikovaný Zavedení takového systému označování audiovizuálních děl je zbytečné Takový systém omezí svobodu umělecké tvorby Báze: Všichni respondenti společností mladých lidí nesouhlas souhlas

27 Piktogramy Jak se líbí zdroj: P20a Báze: Všichni respondenti

28 Piktogramy Srozumitelnost zdroj: P20b Báze: Všichni respondenti

29 Způsob informování o vhodnosti / nevhodnosti pořadu zdroj: P21 Báze: Všichni respondenti s dětmi do 18 let v domácnosti