CZ.1.07/1.4.00/21.2791VY_32_INOVACE_277_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Advertisements

Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Anglický jazyk Ročník: 6.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_02_Sloveso „can“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM: 4.,
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Sloveso BÝT – minulý čas
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VYJÁDŘENÍ BUDOUCNOSTI POMOCÍ WILL Anglický jazyk VY_32_INOVACE_022 – 2
Pozdravy + osobní údajej e
Sloveso BÝT – přítomný čas
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Pavlína Hůrková Datum: Název: VY_22_INOVACE_1.2.7.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_14 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.18 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 18 Název materiálu:Can Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_175_IT 6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_263_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_145_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.16 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 16 Název materiálu:Present simple Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_279_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_02
1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE _I.C.17 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 17 Název materiálu:Present continuous Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_137_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_267_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_261_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_13 Název materiálu: Vazba „be going to“ Tematická oblast: Angličtina 2. ročník – strojírenské obory.
Present simple Questions. Form of the question How do we form the present simple question? How do we form the present simple question in case of the 3rd.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_265_AJ7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_273_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují tvoření otázek v přítomném čase prostém. Procvičují si slovní zásobu tematického okruhu volný čas. Tvoří.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_275_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_07_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_04_Minulý čas pravidelných sloves AUTOR: Bc. Petra Baťová.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Short answers - past VY_22_INOVACE_10 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
Vazba „going to“ 7.ročník (k učebnici Projekt 3)
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ Vyjadřuje děje, které jsou pořád nebo se.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): září 2013 Ročník:8. Tematická oblast: Témata do hodin angličtiny na 2. stupeň základních.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have to Název sady: Project 2 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
WAY TO WIN 7 UNIT 1 : Způsobové sloveso MUST, CAN + +zápor.
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_277_AJ6 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický jazyk Ročník:6. ročník Klíčová slova:prezentace-předložky, vyjádření cenových údajů, modální sloveso can, fráze there is/are, opakování 4.lekce učebnice Way to win pro 6.ročník ZŠ Autor:Mgr. Helena Lehkoživová Vzdělávací zařízení: Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Pionýrů 400, Frýdek-Místek Ověřeno ve výuce dne: Očekávaný výstup:znalost použití modálního slovesa can,vyjádření cenových údajů, fráze there is/are, slovní zásoby dané lekce, opakování předložek

WAY TO WIN UNIT 4 REVISION

Tell your friend about your best birthday party

Match the words camerarežisér to dream aboutvedle invitation cardlavička next tomyš benchsnít o něčem You‘re right.pozvánka mouse (pl)micefotoaparát directorMáš pravdu.

Match the words camcorder, video camera mezi to have a partyletět betweenza to dreamsvíčka to flyvideokamera behindsnít candlepřed in front ofmít večírek

Where is the butterfly?

How much is it? 5p60c€ p35c€ 2.45 £4$5.60€ 8 £9$45€ 135 £12$300€ 200 £6.50$4.99€ 1.75 £8.75$14€ 7 £3.30$40 000€ 6.25

Modal verb CAN – positive statement pomocí slovesa can vyjadřujeme, že někdo něco umí nebo může tvar slovesa can je pro všechny osoby stejný po slovese can následuje infinitiv bez to Modal verb CAN – positive statement I can do it You can do it He can do it She can do it It can do it We can do it You can do it They can do it

Modal verb CAN – negative statement zápor tvoříme přidáním slovíčka not mezi can a infinitiv tvar slovesa can v záporu je opět pro všechny osoby stejný Plný tvarStažený tvar I can not do itI can‘t do it You can not do itYou can‘t do it He can not do itHe can‘t do it She can not do itShe can‘t do it It can not do itIt can‘t do it We can not do itWe can‘t do it You can not do itYou can‘t do it They can not do itThey can‘t do it

Complete the sentences with can/can‘t I …………………… draw a house. You ………………… drive a car. He ……………… open the window. She ………………… speak Italian. My dog ……………… bark all night. We ……………… make dinner. You ……………… sing the song. They …………………… run in the corridors.

Questions and short answers otázku tvoříme změnou pořadí podmětu a slovesa can krátké odpovědí tvoříme pomocí Yes/No, zájmena a slovesa can např.: Yes, I can. / No I can‘t. podmětsloveso can Youcanwrite. sloveso canpodmět Canyouwrite?

Make questions and short answers I can ride a horse. You can have a snack. He can go home. She can walk away. It can sit. We can swim. You can run. They can describe a picture.

There is/There are chceme-li říct, že někde něco je, použijeme vazbu There is/There are stažené tvary jsou There‘s/There‘re zápor utvoříme přidáním n‘t k is/are - There isn‘t/There aren‘t otázku tvoříme změnou pořadí there a is/are - Is there/Are there krátké odpovědi tvoříme pomocí Yes/No a there is/there are –Yes, there is./No, there isn‘t.

Describe the picture, use There is/There are

Obrázek ze snímku č. 3 [cit ] ms office-klipart Obrázek ze snímku č. 6 [cit ] ms office -klipart Obrázek ze snímku č. 14 [cit ] ms office -klipart