Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Můžeme i tančit Projekt probíhá od listopadu 2010 do prosince 2011
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
MAS Mikroregionu Frýdlantsko 349 km obyvatel 18 obcí (3 města, 15 vesnic) Vznikla v roce 2004, s aktivním podílem zemědělců a drobných podnikatelů.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Pivní a vinné slavnosti 2014
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Co, kdy, kde, jak, kdo. Cíl portálu Stát se jednoduchou a vysoce funkční platformou pro vyhledávání i vkládání kulturních, sportovních, turistických.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
počítačová síť - propojení počítačů, které vzniklo za účelem pohodlnějšího a rychlejšího šíření informací. Počítače mohou být propojeny buďto kabely nebo.
DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto.
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
Zpracovatel: Lucie Semeráková, Jolana Ruščaková
Zadání úkolů Akademie PR 2012 I.Tisková zpráva II.Písemný test III.PR Projekt + jeho prezentace.
P OHÁDKOVÁ CUKRÁRNA 1. P OPIS PRODUKTU 2 o Cukrárna s pohádkovými motivy – Perníková chaloupka o Sídlo: Spálená 45, Praha 1 o Nabídka produktů pod názvy.
Představení projektu Sympaťák Tipsport ELH 2005/2006.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
3.ročník, Bc..  Cvičení pro ženy v rámci studiových hodin a posilovny  Klub aktivních dam  Výživové poradenství  Masáže  Kavárna.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dej svým nápadům šanci - Technologické inovační centrum s.r.o.
- VYJADŘUJÍ ČÁST Z CELKU - PŘIČEMŽ CELEK JE VŽDY 100 %
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 Posouzení vlivů Strategie na životní prostředí (SEA) Úvodní veřejný seminář Radim Misiaček Ústí nad.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
SROP 2.2 Internetizace knihoven Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele - Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Václav Koudele - Odbor informatiky.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
JÍZDA ZA POKLADEM HANÉ aneb „HANÁCKÉ CESTOVATEL“
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Projekt spojeného průkazu studenta středních a vyšších odborných škol s kartou ISIC.
Víceúčelové kulturní centrum Jan Kučera Odbor strategického rozvoje 4. června 2008.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Cíle regionální inovační strategie –Být impulsem pro rozvoj potřebných aktivit a iniciovat pilotní projekty v rámci akčního plánu –Zvýšit povědomí o důležitosti.
Realizované aktivity v roce 2013 Komise pro technické vzdělávání Sekce Marketing Ing. Pavel Duchek.
ISSS 2006, Hradec Králové1 iMUNIS SMiS – aplikace na OÚ Lety Jiří Hudeček, Obec Lety Ivana Melicharová, Obec Lety Tomáš Lechner, Triada, spol. s r. o.
29. března 2004ISSS 2004, Hradec Králové1 iMUNIS SMiS – aplikace na OÚ Lety Jiří Hudeček, Obec Lety Ivana Melicharová, Obec Lety Tomáš Lechner, Triada,
ISSS 2005, Hradec Králové1 iMUNIS SMiS – aplikace na OÚ Lety Jiří Hudeček, Obec Lety Ivana Melicharová, Obec Lety Tomáš Lechner, Triada, spol. s r. o.
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Hlavní partner:Partneři: Cyklus vzdělávání ITuniverzita.cz Ing. František Hůlka Mgr. Miroslav Šucha : Úvod – zahájení cyklu vzdělávání.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Integrovaný plán rozvoje území Zlín pro období
Strategie regionu, obce
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Přehled o esperantu v českých médiích
KLUB MLADÝCH DIVÁKŮ (KMD)
Transkript prezentace:

Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc anca.tomanova@seznam.cz

Klient: Divadlo DISK Karlova 26, 116 65 Praha 1 tel. : +420 234 244 254 e-mail: disk@divadlodisk.cz www.divadlodisk.cz

Produkt: Netradiční studentská představení, která se v divadle konají v průběhu celého týdne.

Target Groups: Geogrefie: Divadlo se nachází v centru hlavního města s výbornou dopravní dostupností – obyvatelé z celé Prahy. Demografie: Mladí lidé, cca 16 – 30 let. Sociografie: Studenti, nízký příjem. Psychografie: Lidé zajímající se o kulturu a umění, kteří se uvítají její inovační zpracování. Mediagrafie: Časopis Reflex, kulturní přílohy místních denníků, školní časopisy.

SWOT analýza: Strenghts: Poloha divadla, zajímavost představení. Weaknesses: Úzká cílová skupina a její nízký příjem. Opportunities: Možnost rozšíření povědomí o divadle mezi širší skupinu studentů. Threats: Malý zisk plynoucí z níské ceny vstupenek a vysokých nákladů na představení.

Cíle kampaně: Zlepšit povědomí o divadle mezi cílovou skupinou a zvýšit návštěvnot představení.

Strategie: Uvedení nového druhu večerních akcí – improvizace – při které se bude moci divák představení přímo účastnit. Toto by mělo být atraktivní téma pro média. Prezentace pomocí komunikačních sítí, které jsou zdarma. Vytvoření profilu na těchto sítích, skrz který se budou prezentovat například fotografie z představení, informovat o nových kouscích v repertoáru, budou zde také probíhat soutěže o vstupenky…

Jak dostat projekt do médií: Časopis Reflex – píše o alternativní kultuře, série improvizačních představení s zapojením diváků by pro něj mohla být zajímavým námětem. Ostatní média – poslat do redakcí fotografie z představení, kde jsou jeho hlavní hvězdy (např. Tomáš Klus) zachyceny v předem naplánováné inkriminované situaci s někým z publika. Možnost zveřejnění těchto materiálů v bulvárních médiích.

Ostatní použité nástroje: Zavedení slevových akcí 1 plus jeden lístek zdarma. Obeslání škol s nabídkou volných vstupenek pro redaktory školních časopisů. Klasické placené inzeráty v pražských kulturních přehledech. Přehledné internetové stránky divadla s moderním designem.

Stručný harmonogram kampaně: Září: Říjen: Listopad: Prosinec: Spuštění nových internetových stránek: XXX Zavedení profilů na komunikačních sítích a jejich provoz: Inzeráty v kulturních přehledech: Uvedení improvizací: Akce na lístky 1+1 zdarma: Soutěže o lístky:

Rámcový rozpočet: Cca 100 000 kč

Evaluační metody : Navržení strategie kampaně pro rozšíření informovanosti o divadle a zvýšení jeho návštěvnosti. Tato kampaň bude probíhat od září do prosince 2011 . Cílem je zvýšit návštěvnost představení o cca 20 procent.