Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc anca.tomanova@seznam.cz
Klient: Divadlo DISK Karlova 26, 116 65 Praha 1 tel. : +420 234 244 254 e-mail: disk@divadlodisk.cz www.divadlodisk.cz
Produkt: Netradiční studentská představení, která se v divadle konají v průběhu celého týdne.
Target Groups: Geogrefie: Divadlo se nachází v centru hlavního města s výbornou dopravní dostupností – obyvatelé z celé Prahy. Demografie: Mladí lidé, cca 16 – 30 let. Sociografie: Studenti, nízký příjem. Psychografie: Lidé zajímající se o kulturu a umění, kteří se uvítají její inovační zpracování. Mediagrafie: Časopis Reflex, kulturní přílohy místních denníků, školní časopisy.
SWOT analýza: Strenghts: Poloha divadla, zajímavost představení. Weaknesses: Úzká cílová skupina a její nízký příjem. Opportunities: Možnost rozšíření povědomí o divadle mezi širší skupinu studentů. Threats: Malý zisk plynoucí z níské ceny vstupenek a vysokých nákladů na představení.
Cíle kampaně: Zlepšit povědomí o divadle mezi cílovou skupinou a zvýšit návštěvnot představení.
Strategie: Uvedení nového druhu večerních akcí – improvizace – při které se bude moci divák představení přímo účastnit. Toto by mělo být atraktivní téma pro média. Prezentace pomocí komunikačních sítí, které jsou zdarma. Vytvoření profilu na těchto sítích, skrz který se budou prezentovat například fotografie z představení, informovat o nových kouscích v repertoáru, budou zde také probíhat soutěže o vstupenky…
Jak dostat projekt do médií: Časopis Reflex – píše o alternativní kultuře, série improvizačních představení s zapojením diváků by pro něj mohla být zajímavým námětem. Ostatní média – poslat do redakcí fotografie z představení, kde jsou jeho hlavní hvězdy (např. Tomáš Klus) zachyceny v předem naplánováné inkriminované situaci s někým z publika. Možnost zveřejnění těchto materiálů v bulvárních médiích.
Ostatní použité nástroje: Zavedení slevových akcí 1 plus jeden lístek zdarma. Obeslání škol s nabídkou volných vstupenek pro redaktory školních časopisů. Klasické placené inzeráty v pražských kulturních přehledech. Přehledné internetové stránky divadla s moderním designem.
Stručný harmonogram kampaně: Září: Říjen: Listopad: Prosinec: Spuštění nových internetových stránek: XXX Zavedení profilů na komunikačních sítích a jejich provoz: Inzeráty v kulturních přehledech: Uvedení improvizací: Akce na lístky 1+1 zdarma: Soutěže o lístky:
Rámcový rozpočet: Cca 100 000 kč
Evaluační metody : Navržení strategie kampaně pro rozšíření informovanosti o divadle a zvýšení jeho návštěvnosti. Tato kampaň bude probíhat od září do prosince 2011 . Cílem je zvýšit návštěvnost představení o cca 20 procent.