Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 SILNIČNÍ DOPRAVA 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Advertisements

VNITROZEMSKÁ PLAVBA.
ÚŽASNÉ MOSTY V ČÍNĚ.
Česká republika poloha, rozloha
Vodík Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 1
SADA č. VIII Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 11 Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Název: Co vím.
Pohyb obyvatelstva ČR.
Voda Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 3
Kovy Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 11
Kovy alkalických zemin
Autor: Mgr. Zdeňka Krmášková
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 9 Tematický okruhAstronomie TémaPlynné.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Cín, olovo Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 15
ÚŽASNÉ MOSTY v ČÍNĚ.
SLUNCE Přírodověda 5.ročník Gabriela Mikulková 2012.
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 ADMINISTRATIVNÍ.
OSTATNÍ DRUHY DOPRAVY.
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 ŽELEZNIČNÍ DOPRAVA 1.
Zdroje organických sloučenin Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace.
Měď, stříbro, zlato Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 16
Chrom, mangan Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 17
Hliník Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 14
Železo Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 18
Polokovy Projekt: Svět práce v každodenním životě Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.26/ Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 10 Autor: Hana.
Alkany, cykloalkany Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 22
Roztok, hmotnostní zlomek
Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 1 Autor: Lenka Poláková
Uhlík Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 9
Předmět: Zeměpis EU peníze školám
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhSvětelné jevy.
Alkalické kovy Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 12
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Matematika a její využití v geografii
Alkeny, alkadieny Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 23
EU Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radek Horský. Materiál vznikl v rámci projektu EU peníze školám.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Autor: Mgr. Helena Nováková
NÁMOŘNÍ DOPRAVA.
Historie a současnost ochrany přírody v České republice
Identifikátor materiálu: EU OPVKICT2-4/Vl16 ŠkolaZákladní škola Olomouc, Heyrovského 33 Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuMáme šanci číst,
LOM SVĚTLA Jaroslav Solfronk 2013 Příroda II.
Struktura organických látek
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhVeličiny a jejich.
Středová souměrnost Autor: Mgr. Jolana Sobotková
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 DOPRAVA VZTAH.
Vytvořil: Mgr. Miloslav Došek - ZŠ a MŠ Jablonec nad Nisou, Kamenná 404/4, příspěvková organizace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_564 _Sámova říše AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková ROČNÍK, DATUM:
Názvosloví organických sloučenin
Sídla ČR.
Chráněná území v České republice
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název Doprava – druhy dopravy 3 Předmět, ročník Zeměpis, 2. ročník
Alkiny Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 24
Kyslík Aktivita č.6: Poznáváme chemii Prezentace č. 2
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Tvorba mapy Jan Dušek.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_270_Ministáty Evropy - 1 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_DEJ319 Jméno autora:Mgr. Karel Šonka Třída/ročník3. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Sociokulturní struktura populace ČR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Směsi Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_278_ČR 2 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM: 9.,
Obyvatelstvo České republiky
Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 MĚSTO HRANICE z pohledu geografie obyvatelstva (praktické cvičení)
Zahřívání látek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Půčková Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
Dusíkaté deriváty Aktivita č. 6: Poznáváme chemii Prezentace č. 27
LETECKÁ DOPRAVA.
Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Mgr. Lenka Zedníková
Transkript prezentace:

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 SILNIČNÍ DOPRAVA 1

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 MAX význam – MAX intenzita (využívání) rychlá, pružná X malý výkon, drahá, znečišťuje krajinu různá úroveň a stav komunikací Charakteristika přeprava osob na kratší a střední vzdálenosti 2

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Výhody silniční dopravy 3 + hustá síť komunikací + proměnlivý jízdní řád + menší prostoje + při krátkých a středních vzdálenostech vzniká úspora času i nákladu

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Nevýhody silniční dopravy - omezený objem přepravy - vyloučení nebezpečných nákladů - závislost na hustotě provozu - závislost na počasí - závislost na lidských činitelích - negativní vlivy na životní prostředí 4

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Problém definice silnice! X Silnice = cesta se zpevněným povrchem … a to může být cokoliv 5

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 nejefektivnější – vícepruhé vysokorychlostní silnice (dálnice) vymysleli Němci – příprava na válku 6 Historie

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská Dálniční síť Německa

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská Současnost

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská Pan-American Highway

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Pan-American Highway je systém silnic, který je dlouhý celkem kilometrů prochází 14 státy 87 kilometrů dlouhý úsek prochází deštným pralesem 10

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská Velký most Wej-che, m, Čína, 2010, železniční 2. Bangnajská magistrála, m, Thajsko, 2000, silniční 3. Most přes jezero Pontchartrain, m, USA, 1956, silniční 4. Most přes Manchacké bažiny, m, USA, 1970, silniční 5. Most Jang-cchun, m, Čína, 2007, železniční 6. Most přes zátoku Chang-čou, m, Čína, 2008, silniční 7. Most Žun-jang, m, Čína, 2005, silniční 8. Most Tung-chaj, m, Čína, 2005, silniční 9. Most přes Atchafalayské bažiny, m, USA, 1973, silniční 10. Most Jen-šú, m, Čína, 2009, železniční Nejdelší mosty světa 11

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Most přes jezero Pontchartrain (38,4 km) 12

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská Hangzhou Bay Bridge

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Most přes Öresund 14

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Obrázky byly vyhledávány pomocí vyhledavače neziskové organizace Creative Commons, která na internetu vyhledává a označí ty obrázky, fotografie a další zdroje, u kterých dal autor souhlas s jejich bezplatným využitím nebo u kterých již platnost autorských práv vypršela. Iniciativa Creative Commons v globálním měřítku garantuje, že je dané dílo volně k dispozici: Problém definice silnice Quvaal. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: ŠJů. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: Hitler. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: H04560,_%C3%96sterreich,_Reichsautobahn,_Adolf_Hitler,_Spatenstich.jpg Mapa dálniční sítě v Německu. Fremantleboy.In: :commons..wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu png. Dostupné z: Křižovatky. LeaW. In: :commons..wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: H04560,_%C3%96sterreich,_Reichsautobahn,_Adolf_Hitler,_Spatenstich.jpg 15 Zdroje

Přírodní vědy moderně a interaktivně ©Gymnázium Hranice, Zborovská 293 Panamericana. Seaweege. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu png. Dostupné z: In: : flickr.com [online]. [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z Nejdelší mosty světa In: :cs.wikipedia.org[online]. [cit ]. Dostupné z: Markuskun. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: Jürgen Zeller. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: Dpol. In: :cs.wikipedia.org[online] [cit ]. Obrázek ve formátu jpg. Dostupné z: Zdroje. Vlastní tvorba 16