Darja Gusak, Michal Jaroň.  Chudí tahají kýble s vodou, bohatí stavějí potrubí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sreality.cz Trendy topování, novinky Jan Mertl / manažer Sreality.cz.
Advertisements

Realitní kancelář Kuk Zadavatel: Ing. Ivana Němečková Student: Kristýna Lejsková Obor na třída: L/51 Podnikání, P2 Školní rok: 2012/2013.
Čas letí, spojení trvá … PROJEKT INTERNET ZDARMA DO ORDINACÍ Norbert Hlaváček ředitel MD Access, a.s.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Michal Jaroň.  Systém pro akvizici a provoz zubní kliniky,  nadstandardní služby klientům – pacientům,  zjednodušení administrativy pro zubaře,  zajímavá.
Modely řízení zásob I. Deterministické
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Od nápadu k úspěšnému řešení Radim Klaška TenSeconds.cz.
 V lednu letošního jsme se usnesli provést kompletní rekonstrukci elektrické sítě v sokolovně z důvodu havarijního stavu.  Tuto rekonstrukci provedla.
Tvorba webů pomocí Web CMS Michal Neuwirth Product Manager Kentico Software s.r.o. Ondřej Výšek Samostatný konzultant Optimalizovane-it.
Facility management ČSN EN
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Centers Dating 2012 Moderátor: Pavlína Hajnová. Diskuze rezidenčních developerů Dušan Kunovský, Central Group Štěpán Havlas, Finep Martin Svoboda, JRD.
Členění útvarů Alokační fáze
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Perspektivy clearingu pro IDS, kraje a dopravce Ing. Michael Holešovský Certifikovaný senior projektový manažer IPMA B® ČSAD SVT Praha, s.r.o.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
Zvyšování kvality poskytovaných služeb - efektivní řízení servisní péče Konference SIS2010, Brno Petr Bříza, Versino CZ, s.r.o.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci Armovna a ohýbárna betonářské oceli Zlínský, Jihomoravský, Olomoucký kraj, Pováží v SK MANAG, Pozemní.
Lidé ve službách.
Optical Fibre Apparatus Kam kráčí české GEPON sítě Konference „Kam kráčí české bezdrátové sítě“ Sušice Věra Plodíková OFA s.r.o.
České vysoké učení technické v Praze Fakulta Dopravní Vít Šklebený 1.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Informační nástroje pro řízení po linii výkonu. Řízení po linii výkonu 2 PODNIKATELSKÝPROCES Vnitropodnikové útvary a jejich členění  každý útvar má.
Katalog Partnerů Solution Profiler IT Systems Hlasy pro inovace IAMCP.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Chci nabízet připojení WiFi. Malá domácí síť Nabízí možnost připojení kdekoli v bytě, nebo domě V zahraničí se nabízí v balíčku s připojením ADSL. Ukažme.
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
MBM Trans, s.r.o. Ing. Jolana Jakoubková
XEROX.cz v kontextu nadnárodní společnosti Ivan Chovanec Marketing Application Specialist.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
1 © AGIT AB MEDSOFT března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová,
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
Pharma Factoring Factoring České spořitelny, a.s.
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Eurotel Internet. Vyberte si připojení k internetu přesně podle svých potřeb! Získáte: Neomezený přístup za paušál Připojení vhodné i pro bezpečný přístup.
2. Úloha marketingu ve firmě
Czech Business Center Regensburg- Místo pro česko- německou spolupráci
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Regionalistika 2 Základní nástroje a možnosti rozvoje území.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Řešení rozhodovacího problému Volba kancelářského software (Microsoft Office vs. Open Office) v prostředí podniku Autor: Dalibor Kaláb Ročník II: 2006/2007.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická
Marketingový systém řízení
Lidé, procesy, partnerství
statutárního města Ostravy
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Ústřední knihovna Přírodovědecké fakulty MU
Oblíbený platební nástroj
Lidé, procesy, partnerství
Poskytovatelé ambulantních stomatologických služeb Dohodovací řízení pro rok 2019 Společný návrh ZP
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Darja Gusak, Michal Jaroň

 Chudí tahají kýble s vodou, bohatí stavějí potrubí.

 Zubaři  Pacienti

 nízký vliv na dodavatele (cena)  nepoužívá manažerské řízení  nemá systém propagace

 problém najít „dobrého“ zubaře  nízký komfort v čekárnách  dlouhé objednací doby  péče postrádá komplexnost

 franšízová licence – členství v síti  množstevní síla před dodavateli  software i pro manažerské řízení  centralizovaný marketing  sjednocený vzhled ordinací  web s e-shopem a návody k prevenci

 maximálně měsíc objednací lhůta  příjemné prostředí ordinací  jednoduchý způsob objednání z internetu  komplexní informace na jednom místě

 firmy dodávající software  zubní kliniky Chybí společnost poskytující komplexní podpůrné služby

 Zubaři

 Franšízový poplatek  Prodej licence  E-shop

 Přímé nabízení  Referenční systém  Spolupráce s lékařskými fakultami  Podpora webu

 Darja Gusak  Michal Jaroň

 ,- Kč  Investice do software  Provozní náklady na 6 měsíců od spuštění

 Michal Jaroň    Prostor pro dotazy