Obchodní politika 2008. 2 Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Stav k 30. červnu Výměna řidičských průkazů Řidičské průkazy vydané od 1. července 1964 do 31. prosince 1993 jsou jejich držitelé povinni vyměnit.
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
1 Zahaj sled hvězdných zájezdů s TianDe! Otevři „Bránu do Nebeské říše“!
Bytové družstvo U Arény
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
1 Možnosti financování projektů v oblasti vodohospodářské infrastruktury v ČR A. Programy spolufinancované z EU: 1. Operační program životního prostředí.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Sassí cosmetics ®. Každý začíná v pozici Sassí Beauty Partnerka. Další pozice jsou: 1.Sassí Koordinátorka 2.Sassí Ředitelka Nyní si ukážeme, jak můžete.
Prémiová automatická objednávka
Měření úrovně finanční gramotnosti dospělých
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Obchodní politka CET21 pro rok 2009
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Klubový materiál. Zjednodušený multilevelmarketing cesta za finanční nezávislostí je naše Naše.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Podpora podnikání a investic a EU v následujícím období Ing. Ondřej Votruba | ředitel Divize Investic Brno, 24. duben 2013.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Deterministické modely zásob Model s optimální velikostí objednávky
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Veřejné výběrové řízení 16. ročníku sbírkového projektu Pomozte dětem.
Trénink atletických skoků
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Rozpočet EU - změny vyplývající z Lisabonské smlouvy
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Silniční daň Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
UNIVERZITA KARLOVA, PRAHA PEDAGOGICKÁ FAKULTA STŘEDISKO VZDĚLÁVACÍ POLITIKY Malátova 17, Praha 5 Tel.:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
v programu MS PowerPoint
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
ESF v ČR realizace Jana Kouřilová Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Jednoduché funkce Zadání: Vytvořte přehlednou tabulku peněžních vkladů za každý měsíc v roce 2000, 2001 a Vy- počtěte průměrný vklad v jednot- livých.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Strom po celý rok Jaro Léto Podzim Zima Adam Škoda Kalendář.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_18_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
* Procenta kolem nás Matematika – 7. ročník *
Společné zdanění manželů Počínaje rokem 2005 byl do ZDP zaveden nový § 13a, který umožňuje manželům vyživujícím alespoň jedno dítě žijící s nimi v domácnosti,
Podzimní a zimní měsíce
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_50_Měsíce v roce AUTOR: Mgr. Zdeňka Buchtelová ROČNÍK, DATUM:
DUM I. / 10. měsíce Bc. Zdeněk Klíma.
S heslem roku: Dohnat a předehnat Ameriku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Transkript prezentace:

Obchodní politika 2008

2 Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15 až 54, žijící v České republice  TV NOVA bude používat v roce 2008 dvě základní časová pásma Prime time a OFF Prime time “Prime Time (PT)” znamená denní časové pásmo mezi 18:00 and 23:00 v rámci týdne “OFF Prime Time (OPT)” znamená denní časové pásmo mezi 23:00 and 18:00 v rámci týdne  TV NOVA bude používat v roce 2008 tři časové období High Season, Medium Season a Low Season “High Season (HS)” znamená měsíce s největší poptávkou po reklamním prostoru ze stran inzerentů: duben, květen, říjen, listopad “Medium Season (MS)” znamená měsíce s průměrnou poptávkou po reklamním prostoru ze stran inzerentů: březen, červen, září, prosinec “Low Season (LS)” znamená měsíce s nízkou poptávkou po reklamním prostoru ze stran inzerentů: leden, únor, červenec, srpen

3 Cenové podmínky  Všechna obchodní jednání budou uzavřena na základě TV NOVA 2008 obchodní politiky, kterou prezentuje tento dokument a Všeobecných podmínek na vysílání reklamy 2008  Cenová tabulka CPP může být měněna měsíčně,vždy v souvislosti s vydáním programového měsíčního schématu. Nové rozpočty se uzavírají vždy k aktuální cenové tabulce CPP  V případě, že klient nedodrží podepsaný objem a skutečně dosažený objem je nižší, potom bude uplatněna rekalkulace na základě CPP odpovídajícímu skutečně dosaženému objemu  V případě, že klient utratí objem dříve a bude chtít pokračovat v nákupu, potom bude uzavřen nový rozpočet, na které bude uplatněno CPP dle aktuálního ceníku  Klient může překročit objem objednávky o jeden cenový stupeň dle cenové tabulky se stávajícím CPP a nemusí uzavírat novou závaznou objednávku dle aktuální cenové tabulky, pokud bude oficiálně informovat CET21 do

4 Cenové podmínky  Referenční CPP je určeno cenou v Prime Time MS. K dispozici je cenová tabulka s klesajícím CPP v závislosti na stoupajícím objemu klienta  CPP v High Season je v úrovni 115% Medium Season CPP  CPP v Low Season je v úrovni 80% Medium Season CPP  CPP pro časové pásmo OFF Prime Time je v úrovni 75% CPP časového pásma pro Prime Time

5 Cenové pobídky  V případě, že klient utratí alespoň 10% z celoročního závazku během měsíců leden až únor, potom koeficient v High Season bude v měsících duben a květen v úrovni 1,1  V případě, že klient utratí nejméně 15% celoročního závazku během měsíců leden až únor, bude HS koeficient v měsících duben a květen v úrovni 1,05  V případě, že klient utratí nejméně 20% celoročního závazku během měsíců leden až únor, bude HS koeficient v měsících duben a květen v úrovni 1  V případě, že klient utratí nejméně 10% celoročního závazku během měsíců červenec a srpen, potom koeficient v High Season bude v měsících říjen a listopad v úrovni 1,1  V případě, že klient utratí nejméně 15% celoročního závazku během měsíců červenec a srpen, bude HS koeficient v měsících říjen a listopad v úrovni 1,05  V případě, že klient utratí nejméně 20% celoročního závazku během měsíců červenec a srpen, bude HS koeficient v měsících říjen a listopad v úrovni 1

6 Cenové pobídky  V případě, že klient utratí v některém Low season měsíci alespoň 5% z celoročního závazku, potom bude v daném měsíci koeficient pro Low Season v úrovni 75% Medium Season  V případě, že klient utratí v některém Low season měsíci alespoň 8% z celoročního závazku, potom bude v daném měsíci koeficient pro Low Season v úrovni 70% Medium Season  V případě, že z celkového měsíčního potvrzeného objemu bude v OFF Prime time investováno alespoň 50% z celkového objemu, potom bude pro daný měsíc OFF Prime time koeficient v úrovni 70% CPP časového pásma pro Prime Time  Tyto cenové pobídky musí klient potvrdit před oficiálním začátkem bookingu daného měsíce

7 Cenové pobídky  V případě, že se klient rozhodne podepsat závaznou objednávku do 16. listopadu 2007, potom bude na příslušné CPP aktuální cenové tabulky aplikována 5% sleva  V případě, že se klient rozhodne podepsat závaznou objednávku do 20. prosince 2007, potom bude na příslušné CPP aktuální cenové tabulky aplikována 3% sleva

8 Korekce spotů rozdílné stopáže stopáž0 – Kč Kč Kč a více 10 a méně0,5 150,770,70,65 200,90,850,8 250,950,90, ,251,221,2 401,451,421,4 451,61,551,5 501,751,721,7 551,91,871,

9 Kumulace spotů pro dvě stopáže (max) kumulace stopážíkoeficienty 15" (10+5)0,85 20" (10+10)0,9 25" (20+5, 15+10)1,1 30" (15+15, 20+10, 25+5)1,25 35" (30+5, 20+15, 25+10)1,3 40" (20+20, 25+15, 30+10, 35+5)1,5 45" (25+20, 30+15, 35+10, 35+10, 40+5)1,6 50" (30+20, 25+25, 35+15, 40+10, 45+5)1,7 55" (30+25, 35+20, 40+15, 45+10, 50+5)1,8 60" (35+25, 40+20, 45+15, 50+10, 55+5)2

10 Příplatky za pozice a propagaci  Pro každou vyžádanou pozici se klientovi účtuje příplatek +20% z ceny umístěného spotu;  Pro umístění na první a poslední pozici v reklamním bloku musí spot dosahovat minimální stopáže 15“  V případě propagace dalšího klienta či produktu v reklamním spotu bude účtován příplatek ve výši 15% z ceny reklamního spotu  Pozice i propagace jsou účtovány zvlášť, a to v rámci samostatného příplatku na smlouvě