Obchodní politika 2008
2 Základní údaje Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15 až 54, žijící v České republice TV NOVA bude používat v roce 2008 dvě základní časová pásma Prime time a OFF Prime time “Prime Time (PT)” znamená denní časové pásmo mezi 18:00 and 23:00 v rámci týdne “OFF Prime Time (OPT)” znamená denní časové pásmo mezi 23:00 and 18:00 v rámci týdne TV NOVA bude používat v roce 2008 tři časové období High Season, Medium Season a Low Season “High Season (HS)” znamená měsíce s největší poptávkou po reklamním prostoru ze stran inzerentů: duben, květen, říjen, listopad “Medium Season (MS)” znamená měsíce s průměrnou poptávkou po reklamním prostoru ze stran inzerentů: březen, červen, září, prosinec “Low Season (LS)” znamená měsíce s nízkou poptávkou po reklamním prostoru ze stran inzerentů: leden, únor, červenec, srpen
3 Cenové podmínky Všechna obchodní jednání budou uzavřena na základě TV NOVA 2008 obchodní politiky, kterou prezentuje tento dokument a Všeobecných podmínek na vysílání reklamy 2008 Cenová tabulka CPP může být měněna měsíčně,vždy v souvislosti s vydáním programového měsíčního schématu. Nové rozpočty se uzavírají vždy k aktuální cenové tabulce CPP V případě, že klient nedodrží podepsaný objem a skutečně dosažený objem je nižší, potom bude uplatněna rekalkulace na základě CPP odpovídajícímu skutečně dosaženému objemu V případě, že klient utratí objem dříve a bude chtít pokračovat v nákupu, potom bude uzavřen nový rozpočet, na které bude uplatněno CPP dle aktuálního ceníku Klient může překročit objem objednávky o jeden cenový stupeň dle cenové tabulky se stávajícím CPP a nemusí uzavírat novou závaznou objednávku dle aktuální cenové tabulky, pokud bude oficiálně informovat CET21 do
4 Cenové podmínky Referenční CPP je určeno cenou v Prime Time MS. K dispozici je cenová tabulka s klesajícím CPP v závislosti na stoupajícím objemu klienta CPP v High Season je v úrovni 115% Medium Season CPP CPP v Low Season je v úrovni 80% Medium Season CPP CPP pro časové pásmo OFF Prime Time je v úrovni 75% CPP časového pásma pro Prime Time
5 Cenové pobídky V případě, že klient utratí alespoň 10% z celoročního závazku během měsíců leden až únor, potom koeficient v High Season bude v měsících duben a květen v úrovni 1,1 V případě, že klient utratí nejméně 15% celoročního závazku během měsíců leden až únor, bude HS koeficient v měsících duben a květen v úrovni 1,05 V případě, že klient utratí nejméně 20% celoročního závazku během měsíců leden až únor, bude HS koeficient v měsících duben a květen v úrovni 1 V případě, že klient utratí nejméně 10% celoročního závazku během měsíců červenec a srpen, potom koeficient v High Season bude v měsících říjen a listopad v úrovni 1,1 V případě, že klient utratí nejméně 15% celoročního závazku během měsíců červenec a srpen, bude HS koeficient v měsících říjen a listopad v úrovni 1,05 V případě, že klient utratí nejméně 20% celoročního závazku během měsíců červenec a srpen, bude HS koeficient v měsících říjen a listopad v úrovni 1
6 Cenové pobídky V případě, že klient utratí v některém Low season měsíci alespoň 5% z celoročního závazku, potom bude v daném měsíci koeficient pro Low Season v úrovni 75% Medium Season V případě, že klient utratí v některém Low season měsíci alespoň 8% z celoročního závazku, potom bude v daném měsíci koeficient pro Low Season v úrovni 70% Medium Season V případě, že z celkového měsíčního potvrzeného objemu bude v OFF Prime time investováno alespoň 50% z celkového objemu, potom bude pro daný měsíc OFF Prime time koeficient v úrovni 70% CPP časového pásma pro Prime Time Tyto cenové pobídky musí klient potvrdit před oficiálním začátkem bookingu daného měsíce
7 Cenové pobídky V případě, že se klient rozhodne podepsat závaznou objednávku do 16. listopadu 2007, potom bude na příslušné CPP aktuální cenové tabulky aplikována 5% sleva V případě, že se klient rozhodne podepsat závaznou objednávku do 20. prosince 2007, potom bude na příslušné CPP aktuální cenové tabulky aplikována 3% sleva
8 Korekce spotů rozdílné stopáže stopáž0 – Kč Kč Kč a více 10 a méně0,5 150,770,70,65 200,90,850,8 250,950,90, ,251,221,2 401,451,421,4 451,61,551,5 501,751,721,7 551,91,871,
9 Kumulace spotů pro dvě stopáže (max) kumulace stopážíkoeficienty 15" (10+5)0,85 20" (10+10)0,9 25" (20+5, 15+10)1,1 30" (15+15, 20+10, 25+5)1,25 35" (30+5, 20+15, 25+10)1,3 40" (20+20, 25+15, 30+10, 35+5)1,5 45" (25+20, 30+15, 35+10, 35+10, 40+5)1,6 50" (30+20, 25+25, 35+15, 40+10, 45+5)1,7 55" (30+25, 35+20, 40+15, 45+10, 50+5)1,8 60" (35+25, 40+20, 45+15, 50+10, 55+5)2
10 Příplatky za pozice a propagaci Pro každou vyžádanou pozici se klientovi účtuje příplatek +20% z ceny umístěného spotu; Pro umístění na první a poslední pozici v reklamním bloku musí spot dosahovat minimální stopáže 15“ V případě propagace dalšího klienta či produktu v reklamním spotu bude účtován příplatek ve výši 15% z ceny reklamního spotu Pozice i propagace jsou účtovány zvlášť, a to v rámci samostatného příplatku na smlouvě