JD Advantage Stonecare Druhy kamenných podlah. Na trhu jsou 3 základní typy: –Přírodní kámen Například: mramor, granit, břidlice –Umělý kámen Například:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, oblast podpory 1.5 Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zvyšování.
Advertisements

PORCELÁN A KERAMIKA.
Významné soli Mgr. Helena Roubalová
Oxidy nejen v mineralogii oxid hlinitý oxid křemičitý
ACOLOR s.r.o..
Čištění a ošetřování kamene
Čistění sanitárních zařízení
Ch_012_Uhličitan vápenatý
CHEMICKÉ VLASTNOSTI NEROSTŮ
JD Advantage Čištění - podlahy.
Hydrofobní impregnace
SOLI VE STAVEBNICTVÍ.
CHEMIE 9. ROČNÍK VÝSKYT A VYUŽITÍ SOLÍ
Horniny.
SŮL KAMENNÁ bílý nebo průhledný nerost tvořící krystaly
Dělení hornin Podle vzniku.
JD Advantage Stripy.
VY_32_INOVACE_34_13 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Obsah Vnější omítky Nátěry Obklady. Varianty povrchových úprav fasád, výběr optimálního řešení z hlediska užitné hodnoty a ceny.
JD Advantage training Ochrana a ošetřování podlah
Rozdělení keramiky podle nasákavosti střepu
KERAMIKA Kateřina Marková II.D.
Prvky V.B skupiny vanad (23V) výskyt: patronit - VS4 vanadinit
Nerudní suroviny 5. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s vlastnostmi a vznikem usazených.
CHEMICKY USAZENÉ HORNINY
SOLI Chemie 9. ročník VY_32_INOVACE_07.3/20
Vy_32_INOVACE_ZB04_0264TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektuCZ.1.07/ / Číslo projektu:Rozvoj.
Jak vznikají soli.
Podpůrné materiály Co je k dispozici / připravujeme
SOLI Stavební materiály
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s tříděním vyvřelých hornin, jejich.
Soli Materiál byl vytvořen v rámci projektu
13.2 Plasty jsou uměle vytvořené organické látky, které se za určitých podmínek dají tvarovat (plastas = tvárný) Vznikají reakcemi, při kterých z malých.
Název školy Střední škola stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvková organizace Autor Ing. Marie Varadyová Datum: duben 2012 Předmět: Zkoušení stavebních.
Stavební materiály Zbožíznalství 1. ročník Stavební materiály - musí mít vhodné mechanické a technologické vlastnosti - musí poskytovat člověku zdravé.
Významné soli. Bezkyslíkaté soli NaCl – chlorid sodný –bílá krystalická látka –v přírodě se vyskytuje jako sůl kamenná (halit) –ve velké míře se nahází.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru tesařské práce. Prezentace obsahuje výklad podlahových krytin, druhy dlažeb.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu 1.5 Šablony VY-32-INOVACE-497 Cesty v sadovnických úpravách – dlážděné z přírodních materiálů Název.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_32_INOVACE_12_Z_03 TEMA:
Keramika Zbožíznalství 1. ročník Keramika – suroviny a) základní - tvárlivé jíly (kamenité) - hlíny (hrnčířské,kameninové) - kaolin b) ostatní - ostřiva,
Kvíz „Spoj strany“- Kameny. Tabulka Jak se jmenuje tato hornina a z jakých nerostů se skládá?
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada09 Anotace.
Využití solí Chemie 9. třída.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-07 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice AutorIng.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_141_ Horniny vyvřelé TEMA:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_CH09 Název školy Církevní střední odborná škola Bojkovice Husova 537, Bojkovice
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Nerudní suroviny 5. ročník
Zdroje surovin a jejich obnovitelnost
SPECIALISTA NA OCHRANU POVRCHŮ POMOCÍ NANOTECHNOLOGIÍ
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Kámen VY_32_INOVACE_25_500 Projekt.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
ZÁKLADY ZBOŽÍZNALSTVÍ
Název sady materiálů: Přírodopis 9
Umělý kámen VY_32_INOVACE_25_504
Obklady vnější CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_TE_ZP_15
Nerudní suroviny 5. ročník
Výpočty z chemických rovnic
HORNINY VYVŘELÉ. HORNINY VYVŘELÉ Hornina je heterogenní směs tvořená Hornina je heterogenní směs tvořená různými minerály, někdy i organickými složkami,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Kompozity s keramickou matricí
TYPOLÓGIA EXTERIÉROVÝCH PRVKOV
Jak vznikají soli Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Poznávačka horniny Aneta Gobernacová 9.A.
Přehled chemických vzorců
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Transkript prezentace:

JD Advantage Stonecare Druhy kamenných podlah

Na trhu jsou 3 základní typy: –Přírodní kámen Například: mramor, granit, břidlice –Umělý kámen Například: Kameninové dlaždice, terakota, kachličky –Umělý/přírodní kámen Například: mramorové směsi, teraso

Přírodní kámen Pískovec Břidlice Křemenec Solnhofer

Umělý kámen Kameninová dlažba Terakota Beton

Přírodní/umělý kámen Kamenná podlaha s kousky přírodního kamene v umělé směsi Teraso Agglo mramor

Členění Podle citlivosti na chemikálie –Podlahy citlivé na kyseliny: Vápenaté kamenné podlahy jako mramor, traventin, agglo marmor, teraso (směs/vyplňovač) –Podlahy citlivé na alkálie Přírodní kámen v polymerovém základu/matrici (narušení základu) Vápenaté kamenné podlahy (vysoká alkálie může přeměnit uhličitan na hydroxid a oxid) –Odolné vůči chemikáliím Žula, kamenné dlaždice, keramické dlaždice

Členění Podle tvrdosti –Tvrdé: žula, keramika, kamenné dlaždice –Měkké: mramor, vápenec –Odolnost závislá na kombinaci s krystalizací

Jak otestovat Kyselinový test –Zkontroluj, či podlaha je ošetřená disperzí, vyplňovačem pórů nebo voskem(pomocí striperu) –Když není: Otestuj citlivost na kyselinu kapkou na nenápadném místě podlahy Proč testovat? –Určíme možný program údržby nebo obnovy