SAPELI (SK) KAMPAŇ ZIMA 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

“Joie de Vivre”* JVi 2014 PLÁN NA UVEDENÍ * Získejte chuť do života.
Optimalizace stavu zásob
VYUŽITÍ ZIMNÍ ZAHRADY JE CELOROČNÍ, POSLOUŽÍ NEJEN JAKO OÁZA KLIDU A ODPOČINKU, ALE MŮŽE BÝT VYUŽITA JAKO REPREZENTATIVNÍ MÍSTNOST PRO SETKÁNÍ S PŘÁTELI,
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Solární systémy pro aktivní topení
Systém kování s originálními vlastnostmi
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Prémiová automatická objednávka
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
Tvorba cen v maloobchodě
PG group a.s. © dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Věrnostní program.
Optimalizace chování firmy v podmínkách dokonalé konkurence
Solární systémy pro aktivní topení Ing. Tomáš Kopecký 10:30.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
SAPELI KAMPAŇ 2014 „KVALITA NENÍ JEN NA OKO“
FRENCYS Zima 2014/15.
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
Datový balíček Ufonův internet U:fon přichází s další atraktivní datovou nabídkou. Od budou moci zákazníci, kteří už mají nebo si pořídí Ufonův mobilní.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Výrobek a jeho životní cyklus
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Vsetín – město bez bariér
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :00 – 15:30.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A6 AutorIng. Marie Grygarová Období vytvořeníříjen 2012.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
úvod pojetí a obsah marketingu
Marketingový mix Produkt.
Vestavěné skříně, nábytek na míru, dveře, truhlářské a tesařské práce.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Vaše budoucnost s FM GROUP
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
NEDOKONALÁ KONKURENCE
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Charakteristika a podmínky dokonalé konkurence
Open Lincense Hlavní nabídky na květen - červen Jakub Kvaček Small Business Marketing, 1. dubna, 2010.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_076 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
TICKET RESTAURANT® CARD
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Mgr. Rostislav Navláčil 15. Trh práce Občanská nauka 1. – 4.
Cena pro nového distributora Profit za nového distributora
Další akce: na podporu prodeje úvěrů od Buřinky – tentokrát :
Obchod, trh Základy hospodaření.
Transkript prezentace:

SAPELI (SK) KAMPAŇ ZIMA 2014

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Základní informace Akce je platná pro všechny obchodní partnery bez nutnosti přihlášení se k akci. Akce je bez nutnosti spoluúčasti obchodního partnera a je platná pouze při zakoupení dveřního kompletu (dveře a zárubeň). Klika (kování) ke dveřím je volitelně možná, ale není podmínkou platnosti akce, nemusí být součástí dveřního kompletu (viz Rozšířená motivace slide 6). Jednotlivé akce nelze mezi sebou kombinovat.

Základní informace o kampani Cíle kampaně Nabídnout individuální zákaznická řešení. Zvýšit prodej (oživit poptávku) u vybraných produktů, zejména u OKZ. Zvýšit odbyt CPL (ve výprodeji). Naplnění výroby optimálně rozložené do jednotlivých měsíců za účelem dodržení termínu dodání. Oslovit a aktivovat skupinu „vyčkávajících“, především zákazníky uvažující či realizující rekonstrukci. Dostatečně motivovat zákazníky atraktivním mechanismem výhod. Více zapojit obchodní partnery do marketingové podpory. Hlavní poselství kampaně (co si má zákazník odnést) „SAPELI NABÍZÍ UNIKÁTNÍ A VÝHODNÉ ŘEŠENÍ PRO KAŽDÉHO!“ Timing kampaně - Kampaň probíhá od 1. 2. do 30. 4. 2014.

Obsah kampaně 3 zvýhodněné balíčky nabízející speciální zákaznická řešení

Další komunikační témata kampaně Rozšířená motivace pro zákazníky Nejen komfort, ale i skvělá investice. Investicí do nových dveří výrazně zvyšujete hodnotu a atraktivitu své nemovitosti. To je velice chytré rozhodnutí právě v dnešní době, kdy se úroky na spořicích účtech pohybují velice blízko nuly. I v případě, že plánujete svůj byt nebo dům časem prodat, máte nyní skvělou příležitost udělat dojem nejen na své návštěvy, ale také na budoucího kupce. Prodlužte si jednoduše záruku na 5 let. Prodejem to pro nás nekončí. Pokud při nákupu splníte předem dané podmínky a vyplníte jednoduchý internetový dotazník, automaticky se vám prodlužuje záruka ze 2 na 5 let. Podmínky a dotazník získáte u obchodního partnera SAPELI, nebo je naleznete na www.SAPELI.cz. Naším cílem je, aby vám dveře SAPELI přinášely radost po dlouhá léta, kdykoli vezmete za kliku, kdykoli se na ně třeba jen letmo podíváte. Klika Praktik pouze za 5 EUR vč. DPH. Pokud zákazníci hledají jednoduchou, elegantní a moderní kliku ke svým novým dveřím, velmi často jim padne do oka právě model Praktik 01. Využijte toho a objednejte si dveře s touto klikou, a dosáhnete tak dokonalého sladění interiéru přesně podle vašich představ. * Platí pouze do vyprodání zásob Odvoz a likvidace starých dveří zdarma. Dosloužily vám staré dveře? Investujte do nových. Budete je mít denně na očích a denně vám budou přinášet radost. Odvoz a likvidace starých dveří vám ušetří čas a peníze, a výměna za nové tak proběhne hladce a bez komplikací.

Timing pro MOPS Termíny platnosti balíčku Panelák Termíny platnosti akce pro MOPS: datum dostupnosti akce pro referentky SAPELI: Únor - 10. 2. - 9. 3. 2014 Únor - 10. 2. - 16. 3. 2014 Březen- 10. 3. - 6. 4. 2014 Březen- 10. 3. - 13. 4. 2014 Duben - 7. 4. - 11. 5. 2014 Duben - 7. 4. - 18. 5. 2014 Termíny platnosti akce pro MOPS: datum dostupnosti akce pro referentky SAPELI: 10. 2. - 11. 5. 2014 10. 2. - 18. 5. 2014 Termíny platnosti balíčku Rodina Termíny platnosti balíčku Bezpečí

Vizuály

DETAILNÍ PŘEDSTAVENÍ BALÍČKŮ

Představení balíčku Balíček Panelák Zákazníci neví, že i panelákový byt může být atraktivní I přes občasné uštěpačné poznámky má bydlení v paneláku své nesporné výhody a ti, kteří v panelovém domě bydlí, na něj často nedají dopustit. Zvlášť pokud si dokáží vyřešit některé typické „panelákové neduhy“. A právě kovové zárubně jsou jedním z takových nedostatků. Pomineme-li jejich na první pohled nevkusný design, mají nedostatky také funkční, především nepříjemnou hlučnost při dolehnutí křídla a minimální akustickou izolaci. Přitom řešení je tak jednoduché. Dveře s OKZ zárubní čisté a elegantní řešení bez bourání! Rozdíl: proměna v bytě zákazníka

Představení balíčku Balíček Panelák Cenové zvýhodnění v rámci balíčku Panelák. Jaká bude konečná sleva? Akční balíček Panelák má za cíl vám cenově ještě více zpřístupnit dokonalé panelákové řešení – nové dveře SAPELI se zárubněmi OKZ. Posuďte sami: Slevy se vztahují na oblíbené modely Elegant, Bergamo, Domino, Lotos, Swing, Venecia se zárubněmi OKZ Normal v provedení CPL laminát, CPL laminát barva, CPL laminát struktur * nebo dýha Natur. * Kromě modelu Venecia Konkrétní výše slevy je závislá na množství objednaných dveří a včasnosti vašeho rozhodnutí. Je možné využít vyšší slevy z nadcházejících měsíců. Zpětné využití vyšší slevy není možné. Termín dodání hotové zakázky se však odvíjí od výběru výše slevy / měsíce, ze kterého je sleva využita.

argumentace Obchodní argumentace Balíček Panelák dokonale fungující systém zárubně OKZ zárubeň v dekoru dveří možnost změny orientace dveří možnost změny systému otevírání na posuvné, lamelové, průchozí různé typy závěsů dokonalá těsnost dveří dlouholetá zkušenost s tímto typem řešení

Funkce slev (jak objednávat) Balíček Panelák

Funkce slev (jak objednávat) Balíček Panelák sleva se poskytuje z ceníkové ceny dveří (povrch 1) podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) zákazník si může objednat kliku Praktik 01 za 5 EUR vč. DPH (0% sleva pro OP) na nabídce může mít pouze jeden balíček u položek v akci vyberte vlastnost (Akce) = hodnota Akce 2014 panelák v nabídce jsou dveře Elegant, Bergamo, Domino, Lotos, Swing, Venecia se zárubní OKZ Normal v nabídce jsou povrchy CPL laminát, CPL laminát barva, CPL laminát struktur, dýha Natur sleva se mění dle počtu kompletů na nabídce a měsíce, kdy si zákazník objedná sleva se určuje dle data zadání do výroby (zaslání na obchod SAPELI pro MOPS)

Funkce slev Praktický příklad Balíček Panelák zákazník má 5 kompletů chce zadat do výroby v únoru, má tedy nárok na slevu 10 % z ceny dveří chce si objednat Elegant praktik + zárubeň OKZ Normal v CPL buk 4 x model 10, 1 x model 40 motiv na skle GN 40 Ceny a slevy využité v příkladu jsou pouze orientační a použité pouze pro příklad, nelze je nárokovat.   Ks model cena cena po slevě 10% rabat. Sk prodejní cena dveře                 4 10 80 € 72 € Praktik (25 %) 54 € zárubeň   124 € 112 € Zákl. sleva (30 %) 87 € klika Praktik 01 4 € Zboží 1  (0 %) Celkem 1 208 € 200 € 145 € 577 €   Ks model cena motiv cena po slevě 10% rabat. Sk prodejní cena dveře                 1 40 120 € 36 € 145 (120-10 % + 36) Praktik (25 %) 109 € zárubeň   124 € Zákl. sleva (30 %) 87 € klika Praktik 01 4 € Zboží 1  (0 %) Celkem 247 € 272 € 199 € Cena celkem za nabídku 774,76 €. Skonto: Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 774,76 €.

Představení balíčku Balíček Rodina I dveře mají mít různé vlastnosti Tak jako lidé, kteří v domácnosti žijí. Představme si třeba rodinu Novákových. Zatímco dospívající syn Tomáš si rád pustí hudbu pěkně nahlas, tatínek potřebuje klid na práci, kterou si často nosí domů. Dcera Klára zase dokáže strávit odpoledne v koupelně, až tam pro samou páru není skoro vidět, a mamince se dělají vrásky z toho, jak děda věčně kouří v kotelně. Dobře víme, že každý z vás je originál, a chceme, abyste se přesto u vás doma všichni cítili dobře. Proto vám přinášíme zvýhodněný balíček zahrnující dveře se speciálními vlastnostmi. Abyste nerušili, abyste nevyhořeli kvůli roztržitosti, aby vám dveře od koupelny nepukly vlhkostí jako naklíčená fazole. Uvnitř různé, na povrchu k nerozeznání Jedna z mnoha výhod dveří SAPELI oproti konkurenci je skutečnost, že při různých speciálních vlastnostech mohou být dveře v celém domě dokonale sladěné. Můžete tak speciální vlastnost dveří plně podřídit potřebám a charakteru dané místnosti, aniž byste byli nuceni do nějakých estetických kompromisů. ZVUKOVÁ IZOLACE sleva až: 140 € vč. DPH za komplet KLIMA ODOLNOST sleva až: 66 € vč. DPH za komplet PROTIPOŽÁRNÍ ODOLNOST sleva až: 132 € vč. DPH za komplet Dveře tvoří speciální konstrukce ohlněné zvukoizolačními doplňky. Tyto dveře vám umožňují dokonale oddělit například ložnici nebo pracovnu od ostatních prostor. Aby naše výrobky dobře sloužily bez deformací svému účelu i v prostorách, kde se očekává vyšší vzdušná vlhkost (např. koupelna, prádelna, bazén), doporučujeme vybrat si dveře odpovídající klima kategorie. Dveře kategorie Klima II. a III. mají speciální konstrukci, která obsahuje AL vrstvu, jež zabraňuje pronikání vlhkosti do dveří. Naše výrobky jsou prověřeny nejen dlouholetým provozem, ale i přísnými atesty. Protipožární dveře jsou vyráběny ve vybraných modelových řadách

Představení balíčku Balíček Rodina Speciální vlastnosti dveří nyní zcela zdarma! Dveře speciálních vlastností můžete mít nyní bez příplatku za základní cenu daného modelu. Celkový počet zvýhodnění je pak závislý na celkovém počtu objednaných kompletů. Zvýhodnění platí pro komplety (dveře + zárubeň) v plném provedení modelů a povrchů, které speciální vlastnost konstrukčně umožňují. Platí pouze pro speciální vlastnosti Zvuková izolace 27, 32, 37 dB, Klima II. a III. Protipožární odolnost EI/EW 15, 30. Dveře mohou obsahovat pouze jednu speciální vlastnost. Nabídka platí pro všechny dostupné povrchy

argumentace Obchodní argumentace Balíček Rodina i s odolností mají dveře shodný vzhled s ostatními dveřmi (konkurenční výhoda) dveře vhodné pro ložnice, pracovny, koupelny, garáže, kotelny apod. jediná firma na trhu nabízí takto ucelený sortiment

Funkce slev Balíček Rodina

Funkce slev Balíček Rodina při objednání určitého počtu kompletů má zákazník nárok na určitý počet odolností zdarma podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) zákazník si může objednat kliku Praktik 01 za 5 EUR vč. DPH (0% sleva pro OP) na nabídce může mít pouze balíček rodina a výrobky bez akce u položek v akci zadá vlastnost (Akce) = hodnota Akce 2014 rodina v nabídce jsou všechny dveře a zárubně v nabídce jsou všechny povrchy sleva se mění dle počtu kompletů na nabídce MOPS napíše např. 4 jakékoli komplety (může být i bez akce) komplety, kde budete chtít odečíst odolnost napíše v akci

Funkce slev Praktický příklad Balíček Rodina zákazník má 5 kompletů má nárok na 2 odolnosti zdarma chce si objednat Elegant + zárubeň Normal v CPL buk 5x model 10 do ložnice chce zvukovou izolaci 37 dB, na záchod klima dveře

Funkce slev Praktický příklad Balíček Rodina Ceny a slevy využité v příkladu jsou pouze orientační a použité pouze pro příklad, nelze je nárokovat.   Ks model cena rabat. Sk prodejní cena dveře                 3 10 95 € Zákl. sleva (30 %) 66 € zárubeň   klika Praktik 01 4 € Zboží 1  (0 %) Celkem 1 ks 193 € 136 € 4 ks 406 €   Ks model cena odolnost cena po slevě 10% rabat. Sk prodejní cena dveře                 1 10 95 € 113 € (37 dB) 95 € (odolnost zdarma) Zákl. sleva (30 %) 66 € zárubeň   4 € (37 dB) klika Praktik 01 4 € Zboží 1  (0 %) Celkem 193 € 136 €   Ks model cena odolnost cena po slevě 10% rabat. Sk prodejní cena dveře                 1 10 95 € 46 € (klima II) 95 € (odolnost zdarma) Zákl. sleva (30 %) 66 € zárubeň   4 € (klima II) klika Praktik 01 4 € Zboží 1  (0 %) Celkem 193 € 136 € Cena celkem za nabídku 607 €. Skonto: Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 607 €.

Představení balíčku Balíček Bezpečí Klademe důraz na bezpečí Vstupní dveře jsou vizitkou toho, kdo za nimi bydlí. Ale nenechte se mýlit, prozradí na vás mnohem víc než míru vašeho vkusu. Například to, jak moc vám záleží na ochraně vašeho domova. Když se projdete po vašem okolí, můžeme s trochou nadsázky vstupní dveře rozdělit do několika základních kategorií – model Naivka, model Neřeším, model Ochránce… Kam byste se zařadili vy? Dveře: nejzranitelnější místo v bytě Význam bezpečnostních dveří stoupá především tam, kde jsou vstupní dveře jediným pravděpodobným vstupem pro nenechavce, tedy především ve vícepodlažních bytových domech. Jejich úkolem je spolehlivě ochránit byt před nezvanými návštěvníky, proto jsou dveře v celé ploše mechanicky odolnější a navíc vybaveny aktivními a pasivními čepy, zasouvajícími se do zárubní. Mohou se rovněž kombinovat s bezpečnostními uzávěry s požární odolností nebo zvukově izolačními vlastnostmi.

Představení balíčku Balíček Bezpečí Investice do bezpečí. Nyní výhodnější! Akční balíček Bezpečí má za cíl podpořit rozhodování našich zákazníků, aby při vylepšování svých domovů nezapomínali také na jejich zabezpečení. Velkou výhodou dveří SAPELI totiž je, že i dveře vstupní můžete sladit do jednoho designového stylu s dveřmi vnitřními. Nabídka platí pro všechny dostupné povrchy

argumentace Obchodní argumentace Balíček Bezpečí interiéru shodný dekor dveří, do chodby možnost jiného dekoru vysoká bezpečnost možnost sladění interiérového kování s bezpečnostním kováním

Funkce slev Balíček Bezpečí podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) zákazník si může objednat kliku Praktik 01 za 5 EUR vč. DPH (0% pro OP) na nabídce může mít pouze balíček bezpečí a výrobky bez akce u položek v akci zadá vlastnost (Akce) = hodnota Akce 2014 bezpečí v nabídce jsou všechny dveře a zárubně viz. tabulka v nabídce jsou všechny povrchy viz. tabulka

Funkce slev Balíček Bezpečí Praktický příklad Akční balíček Bezpečí má za cíl podpořit rozhodování našich zákazníků, aby při vylepšování svých domovů nezapomínali také na jejich zabezpečení. Velkou výhodou dveří SAPELI totiž je, že i dveře vstupní můžete sladit do jednoho designového stylu s dveřmi vnitřními. Nabídka platí pro všechny dostupné povrchy

Jak objednávat a) Balíček Bezpečí

Jak objednávat b) Balíček Bezpečí

Jak objednávat a) Balíček Rodina

Jak objednávat b) Balíček Rodina

Jak objednávat a) Balíček Panelák

Jak objednávat b) Balíček Panelák

Regionální podpora

Regionální podpora

Regionální podpora

Regionální podpora

Regionální podpora V případě, že budete chtít využít podporu na komunikační nástroje, které nejsou ve výše uvedeném výčtu, je nutné tento požadavek konzultovat se zástupci marketingového oddělení SAPELI, a.s.