Předpověď počasí a Meteostanice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ATMOSFERICKÝ TLAK AUTOR: Natálie Svobodová Vlll. třída.
Advertisements

III/2 Meteorologie Potřebné pomůcky Sešit, učebnice, pero
Základy meteorologie.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
ZŠ TGM Rajhrad Mgr. Zdeňka Hohnová
Počasí a podnebí Počasí Podnebí ( klima )
METEOROLOGIE Název a adresa školy
Podnebné oblasti v České republice
POČASÍ = STAV ATMOSFÉRY V URČITÉM OKAMŽIKU NA URČITÉM MÍSTĚ DO VÝŠKY 15 km Meteorologie = věda o počasí.
POČASÍ Meteorologie = věda o počasí
METEORILOGIE Počasí kolem nás
ZŠ TGM Rajhrad Mgr. Zdeňka Hohnová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
6 Statečných aneb Pokusníci :  Adam  Lukáš  Ondřej  Lucka  Natka  Šimon.
VY_52_INOVACE_Z.6.24-atmosféra, počasí-prezentace
FYZIKA VÝZNAM FYZIKY METODY FYZIKY.
Změny atmosférického tlaku (Učebnice strana 138 – 139) Atmosférický tlak přímo vyplývá z hmotnosti vzduchu. Protože se množství (a hustota) vzduchu nad.
ATMOSFÉRA - vzdušný obal Země.
Globální změny Zpracoval: Jakub Mach. Osnova prezentace 1.Úvod 2.Osnova prezentace 3.Skleníkový efekt 4.Globální klimatické změny 5.Konec.
Název úlohy: 5.16 Atmosférický tlak.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název školy: Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ENERGIÍ NABITÁ ATMOSFÉRA
Druhy teploměrů Prezentace do fyziky.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Meteorologie Co je to meteorologie? Autor: Vendula Vincurová
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
POČASÍ.
Simona Jakschová 3.O, Markéta Bortlíková 3.O
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Počasí.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
ATMOSFÉRA Vzdušný obal Země Video: počasí, klima, tornádo a hurikán.
Složky krajiny a životní prostředí
České středohoří.
PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Název úlohy: 2.11 Základy meteorologie
Změny teploty vzduchu v průběhu času
Atmosféra Opakování – znáte z P: vzdušný obal Země
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Atmosféra – vzdušný obal Země
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 7 Tematický okruhPlyny TémaProudění.
Fyzika 6.ročník ZŠ Fyzikální veličiny Creation IP&RK.
VY_32_INOVACE_ 01 - Ekologie. Ekologie se užívá v několika významech. V původním významu je ekologie biologická věda, která se zabývá vztahem organismů.
POČASÍ A PODNEBÍ Mgr. Petr Králík.
Autor:Ing. Bronislav Sedláček Předmět/vzdělávací oblast: Fyzikální vzdělávání Tematická oblast:Mechanika Téma:Tlak a tlaková síla v plynech Ročník:1. Datum.
Atmosféra VY_32_INOVACE_00_ATMOSFÉRA autor: Helena Nováková
Atmosférická vlhkost a srážky
Ladies and gentlemen, Mr
01.12 Práce s meteorologickou stanicí Ing. Magda Pavezová Projekt Praktický výcvik žáků v Malém hospodářském dvoře byl spolufinancován Evropským sociálním.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
Atmosféra autor: Mgr. Jana Mikešová
Počasí. obsah počasí sluneční záření, teplota vzduchu, vlhkost vzduchu, oblačnost, vodní srážky, tlak vzduchu, vítr předpověď počasí pozorování počasí.
ČÍSLO PROJEKTU: 1.4 OPVK ŠKOLA: ZŠ A MŠ J. A. KOMENSKÉHO V NOVÉM STRAŠECÍ AUTOR:Mgr. Jana Neugebauerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_ATMOSFÉRA ROČNÍK: 6. ročník.
Nabídka, vize, výstupy. Fyzika a stavební fyzika Základní motivační faktory Nabídky pro školy Souvislosti projektu Lidé.
VY_32_INOVACE_Vac_I_14 Atmosféra Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost 1.4.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu:CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada:Přírodní prostředí Země2 Ověření ve výuce:
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Atmosféra tornádo bouřka led oblačnost.
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Podnebí typické střídání čtyř ročních období Co ovlivňuje podnebí? a)
Prezentace pro PIV2 Kateřina Mrázková
ZEMĚPIS - 6. ročník Atmosféra
METEOSTANICE počasí.
zpracovaný v rámci projektu
JAK SE RODÍ POČASÍ.
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Charakteristika zeměpisu CR
Badatelské odpoledne 18. října Jaké bude počasí?.
Transkript prezentace:

Předpověď počasí a Meteostanice Alžběta Hančíková 8tř.

Druhy Meteostanic: Venkovní Digitální

Venkovní:

Digitální:

Předpověď počasí: http://www.youtube.com/?v=ee UyADLoih4&feature=watchrela ted

Mapy k předpověďi počasí:

Meterologie: Meteorologie je věda zabývající se atmosférou. Studuje její složení, stavbu, vlastnosti, jevy a děje v ní probíhající, například počasí. Meteorologie je považována za část fyziky, proto je často chápána jako „fyzika atmosféry“ a je vyučována na matematicko-fyzikálních fakultách. Na mnoha univerzitách je meteorologie často vyučována jako součást věd o Zemi, což zohledňuje souvislost atmosféry s dalšími krajinnými sférami. Meteorologická stanice je zařízení pro měření meteorologických údajů potřebných pro další předpověď průběhu počasí. Meteorologických stanic je více typů, na typické stanici se provádějí měření teploty vzduchu, vlhkosti vzduchu, směru a rychlosti větru. Pozorují se další eterologické jevy-bouřky, mlha, jinovatka, náledí, námraza, rosa apod.

Předpověď počasí: Předpověď počasí je prognóza počasí, založená na využití poznatků o fyzikálních zákonitostech. Počasí je definováno mnoha faktory (hlavně atmosferickým tlakem, vlhkostí, teplotou a větry). K předpovědi počasí je třeba tyto faktory sledovat a k tomu slouží mnoho technických zařízení a přístrojů. Nicméně povaha atmosféry a neúplné chápání přírodních procesů znamenají, že předpovědi nejsou zcela přesné a neomylné.

Dříve se počasí zjišťovalo podle žabky.

Zdroje: http://cs.wikipedia.org/wiki/Hlavn%C3%AD_strana http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQhYj-lvR1IZ22drAHIDxufJhDnYe-Bu-GoCod28m7ToNtIyIz9lQ http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTY0SWBA4- N4OTEV325x2fz8_cXdZ7WEJefncEmYM8iMRrEVHgmgA http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR33GqWtUcUbM65nCyHTNFC4PHGUzwsivXW3qu60ejKXJ8FPrEB http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSuNcq6aX7xXC4r4vGF3EwNuSTeprHrB0e_kRKwULxa67PRHIx- http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvWF3wLIJWL7QleUstYTVlX54bQF5P6uxrEABwVHxszuDkvnW4o Q http://www.meteostanice.eu/inshop/pictures/store/ventus.jpg http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR5I5qetp4J3fEujvQKk09mbor2H2-nVWudhlmyD2Pjh_5T2TqI http://gidnes.cz/o/pocasi/mapy/map_cz.gif http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKrdBAEPm47DOt5uSOFiyiUGMVPpa2OELfFJBr7PRVGWvf2XDa0w http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRjz-KxTmSyHglrRu40NILBgj009fFazVaf-0GzXWh5wqwYQrEy http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSlhMc-Cvwf0Xqszw20ri7BYIgJvdHyumhfJ2FT-hP3aPYTNSgmnw http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwVq7M3TdhiL8Q04MBCW5joUjf9FDFBMbbKRCBAk95YKffO_gj http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaVk7cpQc0_tLoUB7XiIs0iKZyvspk1D510COZeqYz32n-DZBC