Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pár užitečných rad, jak postupovat při řešení složitějších rovnic
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zlomky Sčítání zlomků..
Rozcvička Urči typ funkce:
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Práce s okny.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konstrukce lichoběžníku 1
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Sestrojení úhlu o velikosti 60° pomocí kružítka.
PROSTŘEDÍ POČÍTAČE okna Obsah : • Pracovní plocha • Okna • Dialogové okno • Úkoly.
PROSTŘEDÍ POČÍTAČE. ikony aplikací (programů) složka soubor pracovní plocha hlavní panel nabídka STARTspuštěné aplikace oznamovací oblast.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Zobrazení dutým zrcadlem
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Konstrukce trojúhelníku
Zlomky a desetinná čísla.
Grafický editor GIMP (3)
Konstrukce lichoběžníku
Úpravy algebraických výrazů
Fotografie ve formátu RAW a jejich úpravy Grafický editor GIMP (14) „Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a.
Textové editory Výhody využití počítače k psaní textů
Grafický editor GIMP (9)
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kvadratická rovnice Kvadratickou rovnicí s jednou neznámou x je každá rovnice tvaru: ax2 + bx + c = 0 kvadratický člen absolutní člen lineární člen Dostupné.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Malování – popis programu
Textové editory Výhody využití počítače k psaní textů Co jsou textové editory? Textový editor WriterSpuštění editoru Okno programu Writer.
Metody geoinženýrství Ing. Miloš Cibulka, Ph.D. Brno, 2015 Cvičení č. 3 Vytvořeno s podporou projektu Průřezová inovace studijních programů Lesnické a.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
PIXLR − ONLINE GRAFICKÝ EDITOR (3)
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Vzájemná poloha dvou kružnic
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zaokrouhlování čísel Číselná osa Hledej na číselné ose Desítky
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
WORDPAD Textový dokument.
Spouštíme aplikace Spuštění aplikace Malování
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor: Jitka Nacházelová, DiS. Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_INFORMATIKA_OKNA.
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Najdi dva stejné obrázky
(nabídka kreslících nástrojů)
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Tlačítka pro zavírání a změnu velikosti
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Transkript prezentace:

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Okno aplikace Tlačítka pro zavírání a změnu velikosti Panel nabídek Panel nástrojů Dialogové okno

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Okno aplikace Každá aplikace, ať je to hra, kreslicí program či program pro psaní textů, se na pracovní ploše zobrazuje v okně.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Tlačítka pro zavření a změnu velikosti Vpravo nahoře najdeme v okně tlačítko pro zavírání aplikace. To stiskneme tehdy, když chceme ukončit práci s programem. Nalevo od něj jsou dvě tlačítka pro ovládání velikosti okna. zavření okna (ukončení programu) změna velikosti okna minimalizuje program na spodní lištu (hlavní panel)

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Panely nabídek a nástrojů Pod horní lištou se nachází panel nabídek a ještě níže, těsně nad oknem, panel nástrojů. Tyto dva panely zobrazují možnosti programu. Nabídky jsou označeny slovy, ikony na panelu nástrojů zobrazují možnosti programu obrázkem. Oba řádky často nabízejí stejné nástroje. panel nabídek panel nástrojů

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Panely nabídek a nástrojů Každá aplikace má vlastní nabídky nástrojů, se kterými můžeme pracovat. Mají však společnou řadu činností. Je to například ukládání hotové práce, otevírání uložené práce nebo spuštění nápovědy.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Dialogové okno Pokud nám chce počítač něco důležitého sdělit nebo se nás na něco zeptat, zobrazí dialogové okno. Často obsahuje otázku, zda chceme svou práci uložit nebo chceme opravdu provést konkrétní akci. Je tedy důležité, abychom si přečetli, co se v okně píše. Může se nám stát, že dialogové okno spustíme omylem. Takového okna se zbavíme tak, že klepneme na tlačítko Storno (zrušit). Tlačítkem Ano (OK) akci potvrdíme. Tlačítko Ne znamená, že se akce neuskuteční.

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Vyzkoušejte si samostatně 1) Otevřete si aplikaci WordPad. Prohlédněte si Panel nabídek a Panel nástrojů. Vyzkoušejte zmenšení a zvětšení okna i jeho minimalizaci na spodní lištu. 2) Do okna WordPadu zapište, který den v týdnu právě je. Klikněte na tlačítko k zavření aplikace. V dialogovém okně odpovězte tak, aby se WordPad neukončil. 3) Odhlaste se na počítači, na případné dialogové okno odpovězte, že nechcete nic uložit. 4) Vyměňte si místo se sousedy u počítače a znovu se přihlaste. 5) Spusťte aplikaci Malování. Klikněte na barvu, kterou máte nejraději. Nakreslete od ruky první písmeno svého jména. 6) Spusťte aplikaci WordPad. Zapisujte sem slova, která začínají na stejnou souhlásku (kolotoč, Karel, koření). Zapíšete jich alespoň dvacet? 7) Před odhlášením z počítače zavřete všechny aplikace. Nic nechceme ukládat.