_ Setkání koordinátorů Počátky 3.7.2014 Mgr. Jan Martinec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Advertisements

Evropský rok dobrovolnictví • Evropský rok dobrovolných činností na podporu aktivního občanství (ERD) je tematickým rokem vyhlášeným pro všechny členské.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
DOTAČNÍ POLITIKA MĚSTA PLZNĚ V OBLASTI KULTURY
RIS3 MSK – stav přípravy, další postup klastrnet,
Dotační programy odboru umění, literatury a knihoven kulturní aktivity v oblasti profesionálního umění program státní podpory stálých profesionálních divadel,
Národní program podpory cestovního ruchu 2010 – 2013 Podprogram Cestovní ruch pro všechny 16. února 2010.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Institut turismu České republiky
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Česká centrála cestovního ruchu
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
_ Monitoring návštěvnosti na základě zbytkových signalizačních dat mobilní sítě Markéta Vogelová.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Destinační management TO Jeseníky-východ
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Program dnešního setkání OPS ( )
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Země živitelka 2009 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Tisková konference
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
REFERENČNÍ RÁMEC PRO UDRŽITELNÁ EVROPSKÁ MĚSTA Bc. Iveta Baťalová Odbor rozvoje a strategie regionální politiky Ministerstvo pro místní rozvoj 4. srpna.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Zaměření Národního programu podpory CR v roce 2011 Podprogram Cestování dostupné všem.
Marketingová Strategie Strategie.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
2. setkání pracovní skupiny projektu Destinační management turistických lokalit Hranicko a Dolina Małej Panwi Michaela Randáčková Hranická rozvojová agentura,
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty realizované ROP SM krajem a ORP Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
MUZEUM SKLA A BIŽUTERIE V JABLONCI NAD NISOU státní příspěvková organizace zřizovaná Ministerstvem kultury ČR od 60. let 20. století celostátní působnost.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR 3. června 2014 Senát Parlamentu ČR SPOLEK PRO OBNOVU VENKOVA ČR.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Národní dotační programy
Integrovaná strategie rozvoje Brněnské metropolitní oblasti pro uplatnění nástroje ITI – aktuality, harmonogramy Regionální stálá konference Jihomoravského.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
CCRJM Certifikace DMO TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MĚSTA BRNA, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec

Manuál produktů cestovního ruchu

Co v Manuálu najdete? Teoretická část •co je to produkt cestovního ruchu pro potřeby Manuálu •co by měl splňovat, aby byl na trhu úspěšný a byl poptáván Praktická část •návod, jak postupovat při tvorbě regionálních produktů a jejich zavedení na trh •jaké instituce by se měly na tvorbě podílet •katalog 12 nadregionálních tematických a 33 regionálních turistických produktů

Integrovaná marketingová kampaň v regionech • hodnota kampaně: cca 1,2 mil. Kč/region • komunikační témata (produkty), cílové trhy a komunikační nástroje definovány ve spolupráci s regiony na WS (listopad 2013) Co bude následovat? • prosinec 2012 – leden 2013 – výběr agentury, která zpracuje kreativní a mediální strategii pro každý z regionů • jaro 2013 – nákup médií • léto 2013 – start kampaně • kampaň poběží kontinuálně až do konce r v několika vlnách • kreativa a komunikační mix by měl být představen regionálním koordinátorům na zvláštním jednání (počátek roku 2013)

Další práce s produkty • vybrané produkty by se měly stát stálou součástí nabídky webových portálů a • mimo kampaní budou vybrané produkty propagovány prostřednictvím dalších marketingových nástrojů agentury CzechTourism (PR články a tiskové zprávy, veletrhy, prezentace v rámci zahraničních zastoupení, tiskoviny)

EDEN

EDEN 2013 • téma ročníku 2012/2013: Cestování bez bariér (Accessible Tourism) • veškeré informace se nachází na webu • termín podání přihlášek je 18. února 2013 • vítěz obdrží ze strany CzechTourism, MMR a Evropské komise širokou marketingovou podporu, včetně 400 tis. Kč na marketingové aktivity

EDEN 2013 – kdo může soutěžit? • destinace, které dlouhodobě pracují na odstraňování bariér v cestovním ruchu • zpřístupňování turistických atraktivit turistům se specifickými potřebami: 1) lidé s handicapem 2) senioři 3) rodiny s malými dětmi • odstraňování jiných druhů bariér v cestovním ruchu: 1) psychologické bariéry 2) administrativní bariéry

Další informace

Mediální komunikace newslettery • rok 2013 – nové newslettery agentury CzechTourism (testování od ledna) • 2 x B2B, 2 x B2C (DCR, incoming) • možnost prezentace regionální nabídky – novinky, akce, eventy • nutnost dodat informace s alespoň 2 měsíčním předstihem (text + foto) • v průběhu roku by se v newsletterech měly objevit všechny regiony

Hnědé cedule 2013 • o zařazení na seznam rozhoduje jednou za rok komise složená ze zástupců ŘSD, Ministerstva dopravy, Ministerstva kultury a agentury CzechTourism – rozhodující slovo má ŘSD • žádosti nesmějí být v rozporu s „metodickým pokynem“, který každoročně zveřejňuje ŘSD • žádosti pro rok 2013 přijímá agentura CzechTourism do konce března 2013 – poštou nebo na • silnice II. a III. třídy jsou plně v kompetenci správce komunikace • zařazení turistického cíle do „seznamu vybraných kulturních a turistických cílů“ je podmínkou pro umístění značky na dálnicích a silnicích I. třídy

_ _ ČCCR – CzechTourism Vinohradská 46, Praha 2 tel Mgr. Jan Martinec manažer regionální komunikace