Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl

Lokální partnerství FÓRUM PRO RODINU
TÉMA: Retrospektivní analýza pacientů s chronickou transfuzní léčbou
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Najdi na slepé mapě České republiky města podle zadání.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Jak úspěšně oslovit.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Iniciativa 2013 Zveme Česko na večeři Zveme Česko na večeři.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Mapa zájmu - plány.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Mediální komunikace ČD
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
C2 - Vodafone Restricted Classified on: Owner: PremFili Printed on: Open/Printed by: Filip, Přemysl, VF-CZ Dobrovolnictví z pohledu firmy.
Ohlédnutí za ročníkem 2007 Pořadatel: SIA – Rada výstavby Garanti: SPS ČR, ČKAIT.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Europe Direct Přednáška – 23. února 2012 Michaela Bartůšková.
Komunikační platforma PNEU REVUE. Co je to? Systém komunikačních médií a nástrojů pro informační a komerční podporu odvětví prodeje a servisu pneumatik.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Žít či nežít virtuální životy? Martin Dvořák beVirtual, s.r.o. Brno,
Online informační zdroje k software Mathematica
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
DIDO (Online informační portál pro hendikepované) Projekt DIDO, Posilování civilní společnosti v předvstupním procesu: Grantová podpora neziskových organizací.
Vyhledávání českých regionů a měst uživateli Google autor bakalářské práce: Markéta Návratová vedoucí bakalářské práce: doc. Dr. Ing. Jiří Horák BAKALÁŘSKÁ.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
VENKOVSKÁ TRŽNICE Informační systém pro zvýšení akceschopnosti venkovanů - 12 partnerských MAS - 2 projekty spolupráce (Opatření IV.2.1., PRV ČR)
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_470.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
ČESKÝ ROZHLAS PARDUBICE projekt ROZHLASOVÉ POSVÍCENÍ Ing. Martin Kolovratník – ředitel stanice.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Pavel Kotyza VŠFS,  Social Media Revolution hw1w Social Media Revolution 2013
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Zálohování fotografií
Anotace: Česká republika: doprava Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vypíše do sešitu nejdůležitější.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Moderní zdroj statistických informací.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti VZDĚLÁVACÍ.
EVVO aktivity pro školy
Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Krizová krevní politika ČR. V České republice je problematika zajištění dodávek transfuzních přípravků řešena ve spolupráci resortů zdravotnictví a obrany.
Anotace: Materiál je určený pro žáky 4. ročníku, pro výuku vlastivědy- tématu Česká republika, podtématu města. Jedná se o prezentaci na interaktivní.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
 Jak zaměstnanci tráví pracovní dobu?  Zneužívají vaši techniku k vlastnímu podnikání?  Tisknou soukromé dokumenty?  Vynášejí interní data ke konkurenci?
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
25 / 1 / 2011.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
Srovnej kraje podle velikosti rozlohy VY_32_INOVACE_03
VY_52_INOVACE_40_Členění území ČR
Lokalizace ČR - vybraná města 2.
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
Regionální centrum podpory sociálního podnikání
CHARITA FUNDRAISING Komunikační platforma ÚSPĚŠNOST Osvěta Komunikace
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Transkript prezentace:

„V České republice je nedostatek dárců krve „V České republice je nedostatek dárců krve. Jsme rádi, že se Vodafone rozhodl darovat krev a podpořit dárcovství krve speciální webovou stránkou a mediální kampaní.“ MUDr. Daniela Dušková, Vedoucí transfůzní stanice Všeobecné fakultní nemocnice v Praze

Hlavní pilíře Samolepky 1) Interní odběry krve plakáty, nálepky, PC tapety; dekorace na stolech, karafy s malinovkou; natočení dokumentu při odběrech; 2) Externí kampaň TV (5´ jingly) a Radio (30´ spoty); Tištěná média (deníky, časopisy); Outdoor média (CLV, bigboardy, led obrazovky, MHD); Online (web, socialní média atd.) / informační web; PR, Directmailing, Emailing; Obchody a promopředměty (náramky, třička s kreví skupinou); speciální Čilichili zákaznický časopis (s krevním Pexesem); 3) Roadshow ve městech Stánky s přítomností lékaře ve spolupráce s regionálními transfůzními stanicemi;

Externí kampaň - příklady Business Direct Mail „Darujte ve své firmě“ Bigboard PEXESO Plakát podepsaný CEO, Muriel Anton Výzva k akci Interní odběry Dokument pro YouTube http://www.youtube.com/watch?v=dVXd2e54LiQ

Web Unikátní krevní mapa“ Komplexní informační web pro registrované dárce; 2.000 registrovaných dárců v prvním týdnu; Během 1.měsíce: 5.000 – 6.000 návštěv denně; Obsah ke stažení (tapety, videa…); „Krevní mapa“: mapa s registrovanými dárci a všemi regionálními transfůzními centry se všemi kontaktními informacemi; Web

Sociální média Facebook Youtube Facebook flyery o dárcovství Facebook aplikace – vložte si kapku nebo krevní skupinu do vaší facebookové fotky a pomožte nám podpořit dobrou věc http://apps.facebook.com/darujem Více než 250.000 profilových fotek označeno Cca 70.000 aktivních uživatelů Youtube YouTube skin s Krevními postavičkami 10 zábavných informativních videí s kreslenými postavičkami Krátký dokument o interních odběrech Cca 20.000 shlédnutí videí

Roadshow po městech Retro snímky před foto stěnou v kostýmech 7 měst v regionech (Plzeň, Brno, Ostrava, Olomouc, Kolín, Hradec Králové, Ústí nad Labem) Zaměřeno na: 1) Aktivovat nové dárce krve přímo v regionech; 2) Poskytovat informace o dárcovství krve na místě; 3) Zodpovídat díky přítomnosti lékaře přímo na místě konkrétní dotazy potenciálních dárců; 4) Navést potenciální dárce krve na nejbližší transfůzní stanici ve městě; 5) Pobavit díky možnosti vyfotit se v kostýmech před Drákulovou foto stěnou / „retrosnímky“ vytištěné pro zájemce ihned na místě; Výsledky roadshow: 3.050 potenciálních dárců kontaktováno; 160 dárců získáno přímo na místě; 7.100 informačních letáků distribuováno; 720 fotek vytištěno; Roadshow kiosek