„V České republice je nedostatek dárců krve „V České republice je nedostatek dárců krve. Jsme rádi, že se Vodafone rozhodl darovat krev a podpořit dárcovství krve speciální webovou stránkou a mediální kampaní.“ MUDr. Daniela Dušková, Vedoucí transfůzní stanice Všeobecné fakultní nemocnice v Praze
Hlavní pilíře Samolepky 1) Interní odběry krve plakáty, nálepky, PC tapety; dekorace na stolech, karafy s malinovkou; natočení dokumentu při odběrech; 2) Externí kampaň TV (5´ jingly) a Radio (30´ spoty); Tištěná média (deníky, časopisy); Outdoor média (CLV, bigboardy, led obrazovky, MHD); Online (web, socialní média atd.) / informační web; PR, Directmailing, Emailing; Obchody a promopředměty (náramky, třička s kreví skupinou); speciální Čilichili zákaznický časopis (s krevním Pexesem); 3) Roadshow ve městech Stánky s přítomností lékaře ve spolupráce s regionálními transfůzními stanicemi;
Externí kampaň - příklady Business Direct Mail „Darujte ve své firmě“ Bigboard PEXESO Plakát podepsaný CEO, Muriel Anton Výzva k akci Interní odběry Dokument pro YouTube http://www.youtube.com/watch?v=dVXd2e54LiQ
Web Unikátní krevní mapa“ Komplexní informační web pro registrované dárce; 2.000 registrovaných dárců v prvním týdnu; Během 1.měsíce: 5.000 – 6.000 návštěv denně; Obsah ke stažení (tapety, videa…); „Krevní mapa“: mapa s registrovanými dárci a všemi regionálními transfůzními centry se všemi kontaktními informacemi; Web
Sociální média Facebook Youtube Facebook flyery o dárcovství Facebook aplikace – vložte si kapku nebo krevní skupinu do vaší facebookové fotky a pomožte nám podpořit dobrou věc http://apps.facebook.com/darujem Více než 250.000 profilových fotek označeno Cca 70.000 aktivních uživatelů Youtube YouTube skin s Krevními postavičkami 10 zábavných informativních videí s kreslenými postavičkami Krátký dokument o interních odběrech Cca 20.000 shlédnutí videí
Roadshow po městech Retro snímky před foto stěnou v kostýmech 7 měst v regionech (Plzeň, Brno, Ostrava, Olomouc, Kolín, Hradec Králové, Ústí nad Labem) Zaměřeno na: 1) Aktivovat nové dárce krve přímo v regionech; 2) Poskytovat informace o dárcovství krve na místě; 3) Zodpovídat díky přítomnosti lékaře přímo na místě konkrétní dotazy potenciálních dárců; 4) Navést potenciální dárce krve na nejbližší transfůzní stanici ve městě; 5) Pobavit díky možnosti vyfotit se v kostýmech před Drákulovou foto stěnou / „retrosnímky“ vytištěné pro zájemce ihned na místě; Výsledky roadshow: 3.050 potenciálních dárců kontaktováno; 160 dárců získáno přímo na místě; 7.100 informačních letáků distribuováno; 720 fotek vytištěno; Roadshow kiosek