Grafy MATEMATIKA 4. ROČNÍK Jana Štadlerová ZŠ Věšín.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovů
Advertisements

Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Matematika – 9.ročník Slovní úlohy o pohybu - 1
Slovní úlohy o n méně/více 0-20
ČLOVĚK A JEHO SVĚT ORIENTACE V ČASE Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Měření času – jednotky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
DIGITALIZACE KIN –možnosti financování z programu MEDIA 18. dubna 2012, Světozor.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
0-10 mince Jana Štadlerová ZŠ Věšín. 8,-Kč Vyber mince, kterými můžeš zaplatit.
Procenta.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vodorovný vrh Graf trajektorie Mgr. Alena Tichá.
Největší společný dělitel
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Nejmenší společný násobek
Únorové počítání.
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Kinematika 3. RYCHLOST Mgr. Jana Oslancová VY_32_INOVACE_F1r0203.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Statistika 8. ročník Autorem materiálu je Mgr. Jana Čulíková
AnotacePrezentace, která se zabývá celkovým opakováním procent. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují procenta. Speciální.
Slovní úlohy, sčítání a odčítání do 100
Navštěvuji základní školu L. Kuby 48 Školní rok začíná v září Školní rok má 10 měsíců Učíme se podle rozvrhu hodin Vyučovací hodina má 45 minut Navštěvuji.
Hodiny.
11. ROVNOMĚRNĚ ZRYCHLENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB II.
12. ROVNOMĚRNĚ ZPOMALENÝ PŘÍMOČARÝ POHYB
Tání grafy.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Obvod, obsah – 1 Čtverec, obdélník, pravoúhlý trojúhelník
KTV Pržno Září Program KTV Informace k zahájení nového školního roku Informace k zahájení nového školního roku Naši oslavenci Naši oslavenci Co.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_143_Výlet-slovní úlohy AUTOR: Jana Dzubáková ROČNÍK, DATUM:
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C19 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C18 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
INFORMATIKA 9 Práce s daty – aplikace I. III2 – I9- 05.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Prvouka Ročník : 1.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
STATISTIKA. Jak jsme se ptali  Položili jsme lidem z 8.C otázky, kolik bodů by dali vybraným předmětům  Mohli bodovat od 1 do 5  Tím, že 1 bod je samozřejmě.
Matematika – 2. ročník ZŠ „Slovní úlohy vážně i nevážně“
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_3_09_ Kalendář Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Složené.
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_60_Práce s grafem
KIV/ZD cvičení 4 Tomáš Potužák.
Autor: Mgr. Radana Marelová
Autorka: Vendula Szappanosová
Aritmetický průměr Výpočet aritmetického průměru: n – počet čísel
Autor: Mgr. Karolina Pátková
Vypočítej tabulky a+b a b
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Grafy MATEMATIKA 4. ROČNÍK Jana Štadlerová ZŠ Věšín

Prohlédni si graf. Může na něm být zaznamenána docházka žáků naší celé školy od pondělí do pátku? P O Č E T Ž Á K Ů

V kině si zaznamenávali návštěvnost filmů. Kolik diváků, který film vidělo?

Graf uvádí vývoj denních teplot v měsíci květnu Graf uvádí vývoj denních teplot v měsíci květnu. Které dny byly nejteplejší? Kdy byla teplota nejnižší? Je v grafu uvedena celá dekáda? T E P L O A

Graf znázorňuje prodej jízdních kol. Urči kdy se kol prodalo nejméně a kdy nejvíce. Dokážeš říci proč tomu tak mohlo být?

Čtyři děti sbíraly po čtyři týdny body v matematické soutěži. Přečti z grafu kdo kolik bodů který týden nasbíral. 45 40 35 B O D Y 30 25 20 15 10 5

Zkus zakreslit graf s vlastními údaji.

Zdroje : Grafy – Microsoft Office PowerPoint Zakreslené situace jsou náhodně vybrané autorkou prezentace.