Grafy MATEMATIKA 4. ROČNÍK Jana Štadlerová ZŠ Věšín
Prohlédni si graf. Může na něm být zaznamenána docházka žáků naší celé školy od pondělí do pátku? P O Č E T Ž Á K Ů
V kině si zaznamenávali návštěvnost filmů. Kolik diváků, který film vidělo?
Graf uvádí vývoj denních teplot v měsíci květnu Graf uvádí vývoj denních teplot v měsíci květnu. Které dny byly nejteplejší? Kdy byla teplota nejnižší? Je v grafu uvedena celá dekáda? T E P L O A
Graf znázorňuje prodej jízdních kol. Urči kdy se kol prodalo nejméně a kdy nejvíce. Dokážeš říci proč tomu tak mohlo být?
Čtyři děti sbíraly po čtyři týdny body v matematické soutěži. Přečti z grafu kdo kolik bodů který týden nasbíral. 45 40 35 B O D Y 30 25 20 15 10 5
Zkus zakreslit graf s vlastními údaji.
Zdroje : Grafy – Microsoft Office PowerPoint Zakreslené situace jsou náhodně vybrané autorkou prezentace.