Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3D grafika 3. ročník oboru Kadeřník a Kuchař-číšník
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Obsah 1.3D grafika 2.Využití 3. Programové vybavení 4. Programy pro úpravu 5. Pracovní list
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3D grafika pracuje s trojrozměrnými objekty Obr D model srdceObr. 2 - CAD model částí telefonu 1. 3D grafika
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Vizualizace architektury a interiérů pro lepší představivost Obr. 3 - Architektura Obr. 4 - Interiér 1.1 Využití
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Návrh nových součástí a rychlejší výroba prototypů pomocí 3D tiskáren Obr. 5 - Motor 1.2 Využití
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Zábava Obr. 6 - C.O.D. Obr. 7 - F Využití
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK Obr. 8 - Tučnáci z MadagaskaruObr. 9 - Avatar 1.2 Využití Zábava
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3DS MAX, BlenderAnimace Rhino 3D, Truespace, Google SketchUpModelování Vue, BryceProstředí 1.3 Programové vybavení
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 1.Napiš tři odvětví, ve kterých se využívá 3D grafika. 2.Jaké výhody má práce s 3D grafikou? 3.Ve kterém roce byl uveden do kin první 3D film Příběh hraček? 4.Zjisti cenu nějakého typu 3D tiskárny. 2. Pracovní list