Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR 16.10.2007, klub Avion.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.
Nabídka partnerství v rámci projektu „Dobrovolní hasiči roku 2014“ Motivační program s oceněním a finančními dary 1Nabídka partnerství ankety Dobrovolní.
Mobilní display kampaně
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Mediální školení „aneb jak se plánuje“ Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
NetMonitor jaké služby nabízí a jak s ním pracujeme CIF
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
a aktuální trendy v činnosti realitního portálu HyperReality.cz
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Michal Krsek Za hranice YouTube Michal Krsek
Pojmy a interpretace.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Nabídka reklamních ploch
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Televize 8. ročník.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
0 možnosti videoreklamy reklama a měření instant messaging aplikací reklama a měření v mobilech NETRADIČNÍ ZPŮSOBY INTERNETOVÉ REKLAMY A JEJÍ MĚŘENÍ (Robert.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Mediální školení „aneb jak se plánuje“. Agenda V rámci prezentace se zaměříme na jednotlivé mediatypy zvlášť Datové výzkumy + a – jednolivých mediatypů.
Televize 8. ročník.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
Komunikace.
Jak vzniklo ČT D a první výsledky
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion

Internet - funguje u nás ve veřejné formě cca 15 let - 4,2 mil. uživatelů interentu v ČR (12-79 let, 1xměsíčně), - měřění návštěvnosti NetMonitor (3.vlna 2008)‏ 250 médií, pop-up panel, 33 tisíc respondentů, 30% meziroční nárůst návštěvnosti - monitoring reklamy – AdMonitoring, zpětně za rok jednotky měření – PV, RU, visits - prodej inzerce – na čas, imprese, PPC,

Výhled Populace Zdroj:NM, 8/2007

Výhled Text, Text, Text, Text, TOP 10 Zdroj:NM, 8/2007

Výhled Text, Text, Text, Text, Trend Zdroj:NM, 8/2007

Výhled Text, Text, Text, Text, Trend Zdroj:NM, 8/2007

Výhled Připojení Zdroj:NM, 8/2007

Televize - 1.června 1953 zahájeno vysílání v ČR - 98 % populace sleduje televizi v současnosti - měření sledovanosti Peoplemetery (min domácností, od 2008 min. 1650, MR)‏ - monitoring inzerce – TNS MI -prodej inzerce – na breaky (v reklamních blocích) na jednotky GRP (procento cíl.skupiny diváků zasažené reklamou, v případě opakování breaku se jednotlivé GRP sčítají (5xvysílaný spot se zásahem 50 % CS = 250 GRP)‏

Text, text, text…….. Share TV Zdroj:PM, Podíl diváků, kteří se právě dívají na TV

Text, text, text…….. Podtitul ……… Trend Zdroj:PM ,

Text, text, text…….. Podtitul ……… Zdroj:PM, , CS TV Rating – počet diváků, z dané CS, kteří se právě dívají na TV Celkem se dívalo diváků Zdroj:PM ,

Otázky do diskuse Odlišnosti a podobnosti obou médií Způsob konzumací obou médií diváky, kdo je rozhodující diváckou silou, jak se v průběhu času mění? Jaké jsou příležitost pro spolupráci obou médií? Jaká je budoucnost obou médií v krátjém horizontu (1 rok), k jakým dojde změnám běhme tří let? Jak bude vypadat formát obou médií (obsah, způsob distribuce informací apod.)‏ Jak bude fungovat prodej reklamy? Jak na tyto změny budou reagovat diváci?