Využití potenciálu mobilního kanálu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Abyste si mohli vydělat již za měsíc hodně peněz - musíte tyto informace odeslat dál a naučit je odesílat ještě dál…
Advertisements

NabídkaPlánováníRealizace Příprava provozu Ukončení projektu (Provoz)
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
ÚVOD DO MARKETINGU.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Mobilní marketing v e-commerce Lukáš Hykl | Managing MobileInternet.cz.
Představujeme službu Samepage
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Inovativní produkty a technologie SCSISpokojenost zákazníka zákazníka Profesinální klientský servis v oblasti kontaktních center Samsung Value System.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Přednost početních operací
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_18.
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
úvod pojetí a obsah marketingu
Téma: Co funguje v mobilním marketingu
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
CRM a jeho možné využití
Víte proč?.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Co děláme, když nejsme na internetu 27. dubna 2010 Internet Advertising Conference.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Jak na PR (absolutní základ)
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Absolventská síť Cíle Cesta Situace a problémy
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Prezentace obchodního plánu
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Využití potenciálu mobilního kanálu Jiří Psota, Mobile Internet, CTO / Mall.cz, Development team leader

Trendy 2013 / 2014 Má opravdu cenu věnovat se m-commerce tento rok? Zákazníci, kteří pravděpodobně nakoupí přes mobil příští rok Zákazníci chystající se nakoupit poprvé přes mobil tento rok Zákazníci uvažující o nákupu přes aplikaci namísto prohlížeče v tomto roce Zdroj dat

Trendy 2013 / 2014 Co uživatelé od mobilního kanálu čekají? Jaké funkce jsou pro mobilní uživatele zásadní? Uživatelé tabletů Uživatelé telefonů Slevové akce / speciální nabídky Interaktivní ukázky / grafické galerie Nákup přímo z aplikace Slevové akce / speciální nabídky Nalezení pobočky aplikací Nákup přímo z aplikace Zdroj dat

Trendy 2013 / 2014 Čeká nás éra t-commerce? Tablety: Dvojnásobná obrazovka, Dvojnásobné nakupování Zákazníci přes tablet nakoupí téměř dvojnásobně produktů a služeb, než přes telefon. Zdroj dat

Trendy 2013 / 2014 Udržení zákazníka je vždy snažší, než jeho získání Aplikace napomáhají, aby si uživatelé vaši značku zamilovali Uživatelé “milující” značku uživatelů tabletů a telefonů používá aplikaci své oblíbené značky pro 38% zákazníků nakupujících přes tablet a 42% přes telefon přináší aplikace silnější vazbu na značku Zdroj dat

Trendy 2013 / 2014 Čím ovlivnit zákaznická rozhodnutí? Co ovlivňuje rozhodnutí o nákupu přes mobilní aplikaci? Uživatelé telefonů Uživatelé tabletů Přátelé Newslettery Online reklama / PPC Sociální sítě Zdroj dat

Poznejte své zákazníky Chcete prodávat přes tablet nebo telefon? Jak nakupují přes mobil muži a jak ženy? 59% mužů preferuje nákup přes telefon 77% žen dává přednost nákupu přes tablet Zdroj dat

Poznejte své zákazníky Víte na koho cílit reklamu? Muži utrácejí přes mobilní zařízení více než ženy Muži 677$ Ženy 489$ Mobilní nákupy jsou doménou mladých lidí 51% zákazníků mezi 18 – 34 lety nakupuje přes zařízení pouze 18% zákazníků mezi 55 – 64 lety zkusí mobilní nákup Zdroj dat

Co se v současnosti prodává přes mobilní kanál? Poznejte své zákazníky Co chtějí zákazníci nakupovat přes mobilní zařízení? Co se v současnosti prodává přes mobilní kanál? 76% 38% 34% 33% 31% 27% 23% 21% Elektronický obsah Móda Zážitky Elektronika Zdraví Potraviny Nábytek Tikety Zdroj dat

Buďte nároční Chtějte od své mobilní aplikace jasné cíle Otevření mobilního prodejního kanálu není jen o aplikaci ale i návrhu celé strategie Nehledejte pouze vývojáře aplikace ale dodavatele celého řešení

Aplikací vše pouze začíná Aneb jak provést správný start Získejte pohled z jiného úhlu V mobilu mají uživatelé jiná očekávání než na webu Musíte zákazníky získat napoprvé, druhou šanci často již nedostanete Mobil je mnohem více osobní než web, personalizace je klíčem k úspěchu Někdy se vyplatí nasadit aplikaci malou dietu, protože méně je často více

Dejte o sobě (občas) vědět Notifikace jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů Notifikacemi lze dosáhnout v 30 až 60% otevření zprávy a ve 4 až 10% interakce U běžných newsletterů je zpráva otevřena průměrně ve 20% a CTR dosahuje kolem 5% Zdroj dat

Virální marketing Nejlevnější a nejvíce efektivní reklama Jak uživatelé mobilních aplikací nejčastěji sdílejí své zkušenosti s ostatními? Zdroj dat

Ještě jednou, buďte nároční Jak vybrat správného dodavatele Už při výběrovém řízení se vyplatí nezávislý konzultant Nepodceňujte co nejlépe popsané zadání Náklady nejsou jen o nabídkové ceně či hodinové sazbě Pro úspěšný projekt je důležitý smysl pro detail Ideální partner přemýšlí nad budoucím rozvojem už od začátku Provede vás celým projektem a pohlídá si i věci, na které jste zapomněli

Děkuji za pozornost Jiří Psota jiri.psota@mobileinternet.cz