Francie, Itálie, Německo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dokončení textu Čtenářská gramotnost.
Advertisements

Bouřlivý rok 1848.
8. ročník Novověk ZŠ Rajhrad Autor: Bc. Pavla Procházková
Revoluční rok 1848 Francie, Itálie, Německo 2.stupeň ZŠ
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Co se mají žáci ve škole naučit ? Doplňující pedagogické studium pro učitele Mgr. K. Starý.
VY_32_INOVACE_08/3/13 Náměty pro výuku výchovy k občanství v 6. – 9. ročníku Volný čas Mgr. Luboš Horký Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
REVOLUCE 1848.
PUNSKÉ VÁLKY.
- X>=-4 + Program, který po zadání n čísel určí počet čísel, která jsou v intervalu
Rakousko-Uhersko Do teď jsme se vždy bavili o Habsburské monarchii.
Jak se žilo na konci 18. století obyčejným lidem?
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Česká republika Demokratický stát.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Revoluce 1848 v českých zemích
Revoluce 1848/1849 v Evropě Jaro národů
Revoluce 1848/1849 v Evropě.
Český jazyk a literatura
Velikost písma (Klávesové zkratky nebo myš?)
Přečtěte si ve trojici texty, představte si postavy z vašich příběhů. Co je spojovalo? Kdo jim pomohl? Kdo je zachránil?
Vyber si některý z obrázků Přemýšlej pomocí obrázku, o čem by mohla být dnešní hodina, co tě k obrázku napadá? Zapiš si své nápady do sešitu + Zkus svůj.
Proč někteří lidé museli v historii nosit nějaké zvláštní označení na oděvu? Co může dělat člověk odlišného od jiných lidí?
TV042/ Masová komunikace Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví Seminární cvičení.
Název školy: Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Česká Lípa, 28. října 2707, příspěvková organizace Číslo a název projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Geografie dopravy Práce s literaturou Mgr. Filip Chvátal Prezentace vznikla v rámci projektu OP VK Inovace výuky geografických studijních oborů" (reg.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
Téma: Revoluce 1848 Předmět: Dějepis Ročník: 8.ročník
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hrušková Datum: Název: VY_ 32 _INOVACE.
Slovník Nevíte jak pracovat se slovníkem na internetu?Nevadí,přečtět e si můj návod: Návod Jméno:Karolína Průšová Datum: Škola:Nám.Bří.Jandusů.
Jak sestavit referát „Kuchařka“ pro žáky.
Ústava ČR Pavel Šuranský.
Revoluce
III. ročník – ošetřovatelství – prezenční III. ročník – ošetřovatelství. kombinované 259 Vybrané kapitoly z didaktiky 195 Vybrané kapitoly z didaktiky.
Co jsem se dozvěděl o Templářích? Mám ještě nějaké otázky?
REVOLUCE 1848.
Nevíš si rady ani s jedním? Přihlas se a dostaneš indicii.
Rudolf II. Habsburský Rudolfínská doba. Rudolf II. Sleduj video.video Jaký byl přístup Rudolfa II. k vladařským povinnostem? Jaké byly jeho vztahy s bratrem.
Velká francouzská revoluce. Jak se chovali panovníci v předrevoluční Francii? Jak byla rozdělená společnost ve Francii? Byli všichni spokojeni?
Světový den výživy – 16. říjen
Revoluce
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ROČNÍKOVÁ PRÁCE je určena pro žáky 9. tříd Hlavním cílem je naučit se využívat získané poznatky v praxi, vhodně doplnit učivo základní školy a ověřit získané.
OBČAN Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Slohová cvičení Popis. Slohová cvičení Popis Popis Popis pracovního postupu: 1)Vytvoření samostatného kuchařského receptu Vyberte si vaše oblíbené.
Bouřlivý rok 1848.
Karel Havlíček Cesta do vyhnanství.
VŠUDE DOBŘE, DOMA NEJLÍP!
Autor: Mgr. Milena Hainišová Datum: Název: VY_32_INOVACE_11_DĚJEPIS
Práva a povinnosti osob
Práva a povinnosti osob
Práva a povinnosti osob
Zadání samostatné práce.
Revoluce
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Anglická revoluce Stuartovci - Karel I. - rozmařilý král
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
WORKSHOP Metody práce s informacemi v online prostředí
Maturitní zkoušky 2019 ke dni
pitná příprava před CT vyšetřeními
Revoluce
REVOLUCE 1848.
V Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
BOUŘLIVÝ ROK 1848.
Evropa v letech Věk revolucí.
V Nahraďte tento nápis vlastním textem. Vyberte písmeno a vložte vlastní text. Pro každý snímek použijte jeden znak.
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“.
Evropa v letech Věk revolucí.
Transkript prezentace:

Francie, Itálie, Německo Revoluční rok 1848 - 1849 Francie, Itálie, Německo

Revoluce Volné psaní – 3 min Piš po celou stanovenou dobu vše, co tě k tématu napadá. Piš souvislý text (tedy věty). Nevracej se k napsanému. Pokračuj v psaní, i když tě nic nenapadá. Nedbej na pravopis ani na stylistickou správnost. Přečtěte si svůj text ve dvojici

Požadavky na ústavu, občanské svobody (svrhnout monarchii) Příčiny Požadavky na ústavu, občanské svobody (svrhnout monarchii) Požadavky na sjednocení Požadavky národů na sebeurčení (svrhnout nadvládu cizího státu)

Práce ve skupině Přečtěte si text. Informace zpracujte jako plakát. Zaměřte se na oblasti informací ze zadání. Vysvětlete pojmy týkající se vašeho textu. Určete 2 – 3 spolužáky, kteří budou pojmy vyhledávat na internetu. Zvolte si jak a kdo bude váš plakát prezentovat. Čas na vypracování – 12 minut.

Oblasti, na které se zaměříte: Kde se bojovalo? Proč se bojovalo? Průběh bojů. Jaké výsledky revoluce přinesla? + -

Revoluce 1848 - 1849 Volné psaní – 3 min Piš po celou stanovenou dobu vše, co tě k tématu napadá. Piš souvislý text (tedy věty). Nevracej se k napsanému. Pokračuj v psaní, i když tě nic nenapadá. Nedbej na pravopis ani na stylistickou správnost.