„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
1 – Úvod 2 – Postup zpracování 3 – Anketa 4 – Návrhy na snižování negativních faktorů 2 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
Proč právě toto téma? Jak jsem k tématu práce přistupoval? Jakým způsobem jsem vypracoval anketu? 3 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
Stanovení cílů práce v úvodu Rozdělení faktorů Historický přehled jednotlivých druhů dopravy Silniční Železniční Letecká Lodní 4 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
Vypracování ankety Sběr dat Hodnocení Jednotlivé návrhy na snižování negativních faktorů 5 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
Byla rozčleněna do několika pasáží Zjišťování identifikačních údajů dotazovaných Faktory: Cena Kvalita služeb Rychlost Komfort Prostor pro komentáře, doplnění a kontakt 6 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
7
Hluk Vylepšování izolace při přestavbách Vytvoření vagonů s „tichým režimem“ Více tratí s bezstykovými kolejnicemi WC Při rekonstrukcích dosazování uzavřených systémů WC Příprava infrastruktury na nové technologie 8 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
Klimatizace a vysoká teplota Řešení se nachází v dlouhodobém horizontu – nákup nových vozů Zpoždění 10% spojů je zpožděných o více než 5 minut Cílem by mělo být zlepšit komunikaci se zákazníky Rychlost Nové vozy, lokomotivy a především rekonstrukce tratí 9 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
10 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
Bezpečnost ve vozech a nádražích Kamerové systémy, namátkové kontroly Zastaralý vozový park Rekonstrukce a investice do nových vozů Nekoordinované přípoje a nefunkční síťový režim Starost krajů a obcí, které by na toto měly dohlížet 11 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie
12 Upraveno pro potřeby předmětu Počítačové technologie