O DATARTU je dynamicky se rozvíjející společnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Nový koncept odpadového hospodářství moderních producentů odpadu (logistických areálů, průmyslových firem, obchodních center, apod.)
Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Představení společnosti
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Města ČR – orientace na mapě
Deset let inovační politiky Jihomoravského kraje Rámec konkurenceschopnosti města Ostravy 24. leden 2012 Petr Chládek.
ISC Communication Czech a.s.
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
I NTERNETOVÉ OBCHODY - PRODEJCI SPOTŘEBNÍ ELEKTROTECHNIKY Zdeněk Doležel.
 Výroba kvalitních pneumatik  Kvalita a záruka to je BARUM.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín ČESKÁ REPUBLIKA – KVARTÉR, MALOOBCHOD.
Prémiová automatická objednávka
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
1 Zdroj: GfK SIS, ČR 2001, n = respondentů Hypermarkety: Kvalitní zboží (34%) Blízko domova (26%) Tento obchod vyhovuje (24%) Nízké ceny (23%) Příjemné.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Věrnostní program.
poskytujeme služby v oblasti ochrany majetku a osob (EZS, EPS, CCTV …) od roku 2004 poskytujeme služby v oblasti logistiky a zabezpečení vozidel (systém.
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně – opakování I Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
Implementace SAP Business One
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Kdo jsme Zpracovatelé odpadu, dodavatelé surovin a energie Aktivní v celém odpadovém řetězci Roční obrat €1.2 miliardy V osmi zemích Mezi Top 5-ti hráči.
Personální managament
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Obchodní logistika Přímá výrobková rentabilita
Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu města a jím zřízených příspěvkových organizací Bc. Miloslav Šalé jednatel společnosti RESPECT BRNO, s. r. o.
Benefitní program Moje energie pro členy Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR.
Případová studie Business Intelligence ve společnosti Mountfield, a.s.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Stav přípravy novelizace energetických zákonů a vyhlášek a účinnost užití energie v průmyslu Současný stav energetické legislativy v ČR Seminář AEM
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ VÍTEJTE U NÁS Praha, 27. května 2009.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Prezentace Infiniti Centrum Praha, ČR 2. Infiniti v Evropě 3. Infiniti Centrum Praha 1. Historie / Vznik značky 4. Modelová řada.
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
1 Přechodná období ČR po vstupu do EU VŠFS – kombinované studium Veřejná správa
Operační program RYBÁŘSTVÍ
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
MARKETINGOVÝ MIX.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
DE Transformace skupiny E.ON v České republice Jelenovská
Úvod Proč studovat informatiku?
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Propagace ve firmách Zlínského kraje
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
úvod pojetí a obsah marketingu
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

O DATARTU je dynamicky se rozvíjející společnost je přední maloobchodní prodejce spotřební elektroniky v ČR a SR DATART patří do silné mezinárodní obchodní skupiny KESA Electricals plc. DATART provozuje celkem 43 obchodů – 32 z nich v ČR a 11 v SR DATART DATART je dynamicky se rozvíjející společnost

HISTORIE 1990 vznik společnosti 1992 otevřen první zkušebním obchod (Praha - Palác Perla) 1993 otevřena první maloobchodní provozovna (Praha – Budějovická) 1998 společnost se zaměřuje na obchodní centra a centra měst 1999 Datart provozuje 12 obchodů v ČR a SR 2000 Kingfisher plc se stává 60% podílníkem ve společnosti Datart 2001 Datart zavádí nový koncept prodeje v prodejnách velkého formátu 2002 otevření 2 nových prodejen: Praha – Letňany, Bratislava – Avion 2003 Datart se stává členem obchodní skupiny KESA Electricals, plc

HISTORIE 2004 otevření nových obchodů v Praze - Černý Most a v Olomouci - OC Olympia 2005 otevření 6-ti nových obchodů, 4 v ČR a 2 na Slovensku, Datart jako první významný maloobchodní řetězec zahájil v ČR provoz e-shopu 2006 otevření tří nových obchodů v ČR a tří na Slovensku. Na konci roku 2006 Datart provozuje již 34 obchodů. 2007 Datart zahájil provoz e-shopu i na Slovensku 2008 Datart představuje svou obchodní filozofii – ZÁVAZEK DŮVĚRY: nejlepší cena, nejlepší sortiment, nejlepší služby. Celkový počet provozovaných obchodů dosahuje v ČR je již 29 a na Slovensku 9.

HISTORIE 2009 Datart vybudoval a přemístil své skladové kapacity do nového, moderního centrálního skladu v Praze, Horních Počernicích. Datart zavedl novou službu CompCare. 2010 Datart otevírá 5 nových obchodů, z toho 3 v ČR (Praha – Novodvorská, Liberec – OC FORUM, Praha - OC GALERIE HARFA) a 2 na Slovensku (Piešťany a Žilina – OC AUPARK). Na konci roku 2010 DATART provozuje již 43 obchodů (32 v ČR, 11 v SR) DATART slaví 20-ti leté výročí svého založení 5 5

OBCHODNÍ FILOZOFIE 100% spokojených zákazníků Naším hlavním cílem je maximální spokojenost všech našich zákazníků na českém i slovenském trhu Maximální uspokojení potřeb našich zákazníků nám dává příležitost dlouhodobě budovat naši obchodní značku na třech základních pilířích …

OBCHODNÍ FILOZOFIE

OBCHODNÍ FILOZOFIE Nejlepší cena .. monitorujeme ceny konkurence a své ceny upravujeme tak, aby zákazníci nakoupili v našem kamenném obchodě co nejvýhodněji. Nejlepší sortiment .. je prvořadou prioritou společnosti Datart, prodejny jsou k tomu plně uzpůsobeny. Nejlepší služby .. představuje širokou škálu možností, které může zákazník DATARTu využít.

Nejlepší cena Záruka nejnižší ceny Je klíčovou službou zákazníkům DATARTu. Je platná 15 dní od nákupu. Pokud zákazník najde ve stejném čase stejný výrobek u konkurence za nižší cenu, Datart v rámci souboje o co nejnižší cenu dorovná zákazníkovi cenový rozdíl. Datart byl první, kdo v roce 2008 spustil monitoring konkurenčních cen.

Nejlepší sortiment Společnost DATART nabízí profesionálně vybraný sortiment v oblasti audio, video, domácích spotřebičů, počítačů, telekomunikačních, kancelářských a foto zařízení. To koresponduje s umístěním zboží v rámci obchodů, jejichž průměrná rozloha je mezi 1500 a 2000 m2. Zboží je dobře vystaveno, veškerá organizace obchodu usnadňuje orientaci. Datart zaručuje dobrou péči o zákazníky prostřednictvím vzdělaných prodavačů. Samozřejmostí je dlouhá otevírací doba, víkendový prodej a možnost parkování.

Nejlepší služby Jako poslání jsme si vybrali 100% spokojených zákazníků, pro které jsou zajištěny mnohé doplňkové služby. DATART záruka – 3 roky Zapůjčení TV v průběhu opravy Garance záručního i pozáručního servisu Akceptace všech kreditních karet, možnost platby na fakturu Wi-Fi Doprava zboží ZDARMA v rámci celé republiky včetně profesionální instalace, expresní doprava za poplatek PC služby - COMPCARE Instalace klimatizací, televizorů a sporáků Prodej na splátky, dárkové karty, slevové kupony Datart Zákaznická linka 810 DATART (810 328 278) 7 dní v týdnu 9.00 – 21.00

Ekologie Protože si uvědomujeme důležitost odpovědného ekologického chování, děláme prospěšné ekologické aktivity, které jsou v rámci ČR ojedinělé: Ekologická likvidace starých spotřebičů ZDARAMA odvážíme a ekologicky likvidujeme staré spotřebiče Třídíme a recyklujeme obalové materiály (plasty, polystyren, karton) Produkty jsou doručeny, rozbaleny a instalovány, což šetří čas zákazníka. Navíc odvezeme a ekologicky zlikvidujeme většinu obalového materiálu. Použité baterie Baterie sbíráme v rámci obchodů a následně je ekologicky likvidujeme. Doprava zdarma Umožňujeme našim zákazníkům navštívit obchody DATART bez nutnosti použití vlastního vozu (pro odvoz zboží) Třídíme odpad i v rámci prodejen a kanceláří.

Datart.cz, Datart.sk: „multikanálový prodej“ Vstup na internet (12/ 2005) byl logickým vyústěním expanze Datartu Chceme našim zákazníkům poskytnout maximální komfort a možnost nakoupit zboží cestou, která je pro ně nejvíce pohodlná: kamenné obchody e-shop zákaznická linka Prostřednictvím DATART.cz a DATART.sk je DATART dostupný na místech, kde nemáme kamenné obchody Dosáhli jsme jsme velmi úspěšné a atraktivní synergie on-line obchodu, sítě kamenných prodejen a call centra (zákaznické linky) 13 13

Datart.cz, Datart.sk: „multikanálový prodej“ Věříme, že můžeme obohatit a dále rozvinout on-line trh, především díky zavádění nových služeb a pro-aktivním přístupem k zákazníkovi Spuštění on-line obchodu v ČR: 12/2005 Spuštění on-line obchodu v SR: 03/2007 Největší podíl na on-line obchodech v ČR a SR máme v rámci bílé techniky (pračky, ledničky, sporáky, myčky)

Síť kamenných obchodů - ČR Velkoformátové obchody od roku Praha OC Zličín 1998 Brno OC Dolní Heršpice 1998 Plzeň OC Borská pole 1998 Praha Park Hostivař 2000 Praha OC Nový Smíchov 2001 Ústí n.L. OC Všebořice 2001 Plzeň II OC Plzeň 2001 Ostrava II Shopping park Ostrava 2001 Mladá Boleslav OC Olympia 2001 Teplice OC Olympia 2002 Praha OC Tesco Letňany 2002 Praha Centrum Černý Most 2004 Olomouc OC Olympia 2004 Brno Galerie Brno Vaňkovka 2005 Ostrava III OC Futurum 2005 Praha OC Chodov 2005 Zlín Centro Zlín 2005 Hradec Králové OC Futurum 2006 Praha OC Šestka 2006 České Budějovice Mercury 2006

Síť kamenných obchodů - ČR Obchody v centru měst: Od roku: Praha Národní 1996 Ostrava Nádražní 1998 Frýdek Zámecké náměstí 1999 Most Central 2008 Praha Eden 2008 Praha Pankrác 2008 Karviná 2008 Kolín 2008 Liberec OC NISA 2008 Praha Novodvorská Plaza 2010 Liberec OC Fórum 2010 Praha Galerie Harfa 2010

Síť kamenných obchodů - SR Velkoformátové obchody od roku: Bratislava Polus City Center 2000 Košice OCCassovia 2001 Žilina OCDubeň 2001 Bratislava Shopping Park Avion 2002 Košice OCOptima 2002 Trenčín OC MAX Trenčín 2005 Nitra OC Centro Nitra 2006 Obchody v centru měst: od roku: Banská Bystrica Náměstí SNP 1999 Poprad OC MAX Poprad 2000 Piešťany Au Park 2010 Žilina Au Park 2010

Datart & KESA Electricals Evropská společnost Datart se stal součástí významné evropské obchodní společnosti Kesa Electricals. Díky stejné obchodní filozofii obou společností, spojení s touto silnou evropskou skupinou dovoluje Datartu upevnit svou pozici na českém a slovenském trhu

KESA Electricals plc. V Evropě třetí největší obchodní skupina provozující maloobchod s elektrospotřebiči. Působí ve 11-ti zemích Evropy.

KESA Electricals plc. Finanční rok 2009/10 končící 30. dubna 2010 KESA provozuje 705 prodejen na 772.900 metrech čtverečních tržby se oproti loňskému roku zvýšily z 4,954 mld liber na 5,124 mld liber provozní zisk se zvýšil ze 77 milionů liber na 98,6 milionů liber

DATART INTERNATIONAL, a.s. Kontakt DATART INTERNATIONAL, a.s. Centrála: Pernerova 35 186 00 Praha 8 – Karlín http://www.datart.cz Tel: +420 22599 1111 Fax: +420 22599 1171

Kontakt Kesa Electricals plc Centrála: Kesa Electricals plc 22-24 Ely Place London EC1N 6TE U.K. http://kesaelectricals.com Tel : + 44 (0) 207 269 1400 Fax : + 44 (0) 207 269 1405 22 22