Průzkum mezi posluchačkami kurzu v audiometrii

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Advertisements

Gastouderopvang Holandský boom hlídání dětí a jeho dopady na pečovatele Tijne Berg- le Clercq 30. listopadu 2010.
Měření úrovně finanční gramotnosti dospělých
Početní operace se zlomky
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Vzorce na umocnění.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Matematika s ponorkou Jakub Dupák.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Matematika – opakování 4
Zlomky Vzorce Procenta Úměrnost
Mise Mars Osídlení. Mise Mars Náš celý komplex se skládá ze čtyř budov, z kyslíkového dolu, z pěti raket, ze solárního panelu a ze dvou nádrží na kyslík.
Umění motivace, komunikace a prezentace ZAHÁJENÍ PILOTNÍHO OVĚŘOVÁNÍ VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU UMĚNÍ MOTIVACE, KOMUNIKACE A PREZENTACE LITOMĚŘICE 26. BŘEZNA.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_169
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Konečně něco pro ženy enter
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Vzdělávání v energetice Informace o zahájení realizace projektu „Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců a zaměstnavatelů.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. OBLAČNOST 6.00 předpověď počasí na 14.Května 2014.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
Prvočísla a čísla složená
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Ing. Eva Forgáčová * Podání žádosti o udělení autorizace – * Udělení autorizace – na dobu 5 let * Pro 4 profesní.
Sčítací metoda řešení soustavy lineárních rovnic
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Systém vzdělávání školitelů eGovernmentu Bc. Václav Melichar.
IPS. Nová adresa ÚP pro Prahu-východ (IPS) od Dobrovského 1278/ Praha 7.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Procvičování vzorce.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Audiologická vyšetření u poruchy vývoje řeči
Nový trend ve slunolamech Radek Pelz, ALARIS Czech Republic s.r.o.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
Základy návrhu metodiky: Význam – Principy – Přínosy Josef Horňáček, Lenka Klimplová (FSS MU) Brno, Projekt OP LZZ „Aktivní matching: Strategická.
Rozšiřování a krácení zlomků
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
REKVALIFIKACE REALIZOVANÉ ÚŘADEM PRÁCE HL. M. PRAHY
SEZONA * Eva Nývltová. * Davos 42. a 37. místo * Rogla 40. a 45. místo * Oberhof 31. a 25. místo * Oberstdorf 24. a 34. místo * Toblach 28.,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
RYCHLOSTNÍ KANOISTIKA
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Matematika - 7. ročník Celá čísla - souhrn
Personální řízení Cvičení 1
Přednost početních operací
opakování malé násobilky
Sídlo firmy: Dukelská 117/12, Vyškov TSM, spol. s r.o. se soustřeďuje na tvorbu, přípravu a realizaci odborných vzdělávacích akcí formou otevřených.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Zm ě ny postoj ů frekventant ů kurz ů k osobám se specifickými pot ř ebami Petra Bendová Olomouc 15. kv ě tna 2008.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
PROJEKT ŠABLONY CZ.1.07/1.5.00/ Zpracovala: RNDr. Dagmar Fialová SŠP, Brno, Jílová 36g
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Soulad vzdělávací nabídky a požadavků trhu práce (?) Ing. Miloš Rathouský, sekce zaměstnavatelská,
Nad vědou v dějinách (I. a II.) Mgr. Pavel Rušar instruktor kurzu.
1.  Má svoji odbornou společnost v rámci ČLS JEP  Má svoji subkatedru v rámci IPVZ  Nemá svůj obor, jednotný systém vzdělávání RL  Kvalifikace RL.
Průvodní list Šablona: VI/2 Vytváření podmínek pro rozvoj znalostí, schopností a dovedností v oblasti finanční gramotnosti   Vzdělávací materiál: Test.
NOVELA ZÁKONA č. 95/2004 Sb. Konference NCO NZO 12. září 2008
GENDER FOCAL POINT.
Transkript prezentace:

Průzkum mezi posluchačkami kurzu v audiometrii Lenka Pavelcová

Dotazník 1. Na jakém pracujete pracovišti? 2. Jak dlouho provádíte audiologické vyšetření? 3. Kdo Vás zasvětil do problematiky audiologického vyšetření? 4. Jak dlouho jste čekala na otevření tohoto kurzu? 5. Kdo provedl úhradu kurzu? 6. Byla úhrada zaměstnavatele něčím podmíněna? 7. Co si slibujete od absolvování tohoto kurzu? 8. Věděla jste o existenci audiologické sekce?

1. Na jakém pracovišti pracujete

2. Jak dlouho provádíte audiologické vyšetření?

3. Kdo vás zasvětil do problematiky audiologického vyšetření?

4. Jak dlouho jste čekala na otevření kurzu

5. Úhradu tohoto kurzu provedl:

6. Byla úhrada zaměstnavatele něčím podmíněna? 86% 14%

7. Co si slibujete od absolvování tohoto kurzu? ZVÝŠENÍ KVALIFIKACE

Zvýšení kvalifikace-36%

Rozšíření znalostí-zkvalitnění práce

Rozšíření znalostí-zkvalitnění práce-25%

Praktické zvládnutí a pochopení základních principů audiologického vyšetření-schopnost sebekontroly

Praktické zvládnutí a pochopení základních principů audiologického vyšetření-schopnost sebekontroly-18%

Lepší platové podmínky-8%

Zázrak

Zázrak-1,12%

8. Věděla jste o existenci audiologické sekce?

Děkuji za pozornost