Zahraniční stáže v oblasti péče o duševní zdraví
Časový harmonogram Trvání projektu: červen 2009 – listopad 2011 (30 M) Aktivita 1 (červen 2009) – vytvoření projektového týmu, pravidla řízení projektu Aktivita 2 (červen 2009 – říjen 2009) – příprava úvodního setkání Aktivita 3 (listopad 2009) – Úvodní setkání účastníků projektu (2 dny) Aktivita 4 (prosinec 2009 – září 2011 (20 M)) – Stáže (1. stáž předpoklad – duben/květen 2010) Aktivita 5 (březen 2011 – srpen 2011) – Závěrečná konference (2 dny) Aktivita 6 – Vytvoření sborníku, administrativní ukončení projektu
Stáže Počet účastníků: 30 zástupců poskytovatelů péče (z 9 organizací), 10 zástupců Centra (celkem 40 osob) Počet stáží: 10 (3 místa – 1x Finsko, 2x Holandsko) Trvání: 3 dny Hrazeno: diety, letenka, ubytování v zahraničí
Výstup ze stáže (povinné) Zpráva ze stáže v rozsahu 3 – 5 stran (osnova daná Manuálem stáží - 1. verze k dispozici v 1. Q 2010) Výstupy projektu Metodický manuál stáží Zprávy ze stáží Přednášky účastníků stáží i zahr. expertů Sborník (přednášky,zkušenosti ze stáží, příklady dobré praxe, možnost aplikace do českých podmínek) – CD a tištěný
Osoby a obsazení Vendula Probstová – konzultant pro vzdělávání Zuzana Foitová – konzultant pro stáže v Holandsku Jan Stuchlík - konzultant pro stáže ve Finsku Ondřej Pěč – odborný konzultant ADMINISTRATIVA PROJEKTU Barbora Wenigová – odborný garant projektu Pavla Šelepová – manažer projektu
Kontaktní osoba Pavla Šelepová Tel.: