Možnosti předprodejní podpory

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Prezentace společnosti Edolo s.r.o.
Advertisements

Kudy vlastně putují peníze
Regionální kancelář pro Ústecký kraj
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Projekt IQ auto = IQ Industry VIZE: DOSÁHNOUT SHODY MEZI POTŘEBAMI KVALIFIKOVANÉ PRACOVNÍ SÍLY ZE STRANY PRŮMYSLU A NABÍDKOU TRHU PRÁCE VYMEZENOU ODBORNÝMI.
VŠE Ing. Filip Řehořík, MBA Microsoft s.r.o.
Spolupráce s firmami – cesta k partnerství školy a praxe Doc. RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D.
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Microsoft a partneři Partnerský program, Systém partnerské spolupráce
12. září 2014 Slide N° září 2014 Slide č. 1 Sekretariát Urbact URBACT II Evropský program územní spolupráce při integrovaném a udržitelném.
Nabídka personálních služeb
Microsoft Partneři ve vzdělávání Microsoft Partneři ve vzdělávání Cisco Networking Academy Program Cisco Networking Academy Program Autodesk Academia.
Telephone-based Presales Technical Support Peter Rus.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Oblast nástrojů Prostředí Popis produktů Kritéria Vyhodnocení.
HESLO Fórum „HLEDÁNÍ INVESTIČNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ V EVROPĚ A ASII A MOŽNOSTI JEJICH FINANCOVÁNÍ“ Zuzana Synková CENTRUM INFORMAČNÍCH SLUŽEB 1.
Mapa zájmu - plány.
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Fondy EHP 2004 – 2009 (2011) Finanční mechanismy (FM) 1 a Fondy EHP 2009 – 2014 (2016) Finanční mechanismy (FM) 2 Školení pro hodnotitele 30/7/2014 Odbor.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Microsoft Hosting Community III Program: 18: :10 Zahájení – Hosting Team, Microsoft 18: :40 Nová verze řešení Hosted Messaging.
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Microsoft Partner Program
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
Microsoft team. Create demand 0% Prospect 10% Qualify 20% Develop 40% Solution 60% Proof 80% Close 100% Win.
Podpora sociálního podnikání ve stávajícím období a příprava na období 2014+
ČESKÁ REPUBLIKA – SVOBODNÝ STÁT BAVORSKO Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor fondů a programů EU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor fondů a programů EU.
BP UNIVERSITY © 2008 IBM Corporation 13. – 14. března 2008 Kongresové centrum Praha.
Václav Rada Partner Account Manager - OEM Microsoft Česká republika
Obchodní spolupráce pro vývojářské společnosti Veronika Macáková ISV Partner Account Manager
Petr Štos Information Worker Microsoft Česká republika.
1 Projektové řízení s podporou MSDN AA Ing. Markéta Kubálková, Ph.D. doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací.
Katalog Partnerů Solution Profiler IT Systems Hlasy pro inovace IAMCP.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Business Inteligence a její nástroje ve veřejné správě Petr Zeman, Key Account Manager – Public Sector Adastra Corporation.
Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Datum,místo. Národní program Phare část II Zaměření programu:  podpora podnikatelské infrastruktury (MMR) 
Elektronický výcvik Tomáš Vaverka, Support Specialist.
Microsoft Office InfoPath 2003 Tomáš Kutěj Account Technology Specialist
Aktuální speciální nabídky Name: Julie Růžičková Title: Small Business Manager Microsoft s.r.o.
Computer Help …vše, co jste kdy chtěli vědět o počítačích, ale báli jste se zeptat…
Copyright 2009 FUJITSU TECHNOLOGY SOLUTIONS Luboš Výrostek Clearingové centrum centrální smlouvy.
Kam kráčí telekomunikační sítě Morava a Slovensko Jiří Lešek (ředitel velkoobchodu datových národních služeb) Milan Petrásek (produktový.
Partnerská strategie Martin FANTA Manažer Partnerské Skupiny Microsoft Česká Republika.
Ing. Jan Knyttl, MCP. Servodata / Abakus Distribution Abakus Distribution Výsadní licenční partner Microsoftu pro veřejnou správu, zdravotnictví a školství.
Firma připravená ke spolupráci v oblasti nasazování B2C a B2B systémů s napojením na MS Dynamics NAV… Luděk Blanda Obchodní ředitel NetDirect s.r.o.
Microsoft Partner Program Michaela Hernady Partner Development Manager Microsoft s.r.o.
I sss I nternet, elektronické informační zdroje a s lužby pro o s oby se s pecifickými potřebami v knihovnách Zlata Houšková, Jana Vejsadová Internet ve.
Agenda: 9:00 – 9:30 Snídaně 9:30 – 10:00 Aktuální nástroje a podpora pro partnery (M. Hruška) 10:00 – 11:00 Přehled licenčních programů, SA výhody (K.
Michaela Hernady, Microsoft s.r.o Partner Development Manager
Partner Marketing - Partner Strategy and Program Team Barbora Tyllová.
Solution partners event Novinky v partnerství 2008 Drahoš Dvořák.
Drahoslav Dvořák Petr Štos Praha Agenda 09:00 – 09:30 Proč Projektové řízení? 09:30 – 10:00 Projekt-řízení projektu-projektové řízení 10:00.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Přehled prom a motivací Martin Fanta Manažer partnerské skupiny TPG
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Andrea Vlčková Licensing Marketing Manager Microsoft Česká republika
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
Struktura podnikatelského plánu
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Model struktury strategického managementu
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Marketingový plán podniku
Partnerský svět 2004 Jan Louda Mills 12/01/03
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Transkript prezentace:

Možnosti předprodejní podpory 4/3/2017 3:33 PM Možnosti předprodejní podpory Global Partner Support (TSA & TAS Team) LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení PTS&SSP Team EUGA (Grantová podpora EU) LOM (Large Opportunity manager) Pavel Rejhon Partner Technology Specialist Microsoft © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Global Partner Support TSA -Technical Sales Assistant Bezplatná, je vyžadována informace o obchodním případě 841 300 300 (volba 3 >> 4) cztsa@microsoft.com TAS - Technical advisory services Pro GCP prvních 40h zdarma 841 300 300 (volba 3 >> 5) cztas@microsoft.com Help Sell TSA Help Develop & Deploy TAS Help Solve Professional Support BCPS Profesional Support CP & GCP má nárok na 5 případů 841 300 300 (volba 3 >> 2) czinfo@microsoft.com BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení primárních podnikatelských aktivit Více info na http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=cs

TSA -Technical Sales Assistant Produktové informace Konkurenční informace Technické možnosti produktů Best practices Case Studies Help Sell TSA Pro GCP & CP bezplatně, je vyžadována informace o obchodním případě 841 300 300 (volba 3 >> 4) 8:30 - 17:30 cztsa@microsoft.com

TAS - Technical advisory services Technické konzultace Spolupráce na konkrétních projektech Technické možnosti produktů Produktové informace Best practices Webcasts, on-line prezentace Help Develop & Deploy TAS Pro GCP prvních 40h zdarma 841 300 300 (volba 3 >> 5) 8:30 - 17:30 cztas@microsoft.com

Profesional Support & BCPS Řešení technických potíží Rozsah technické podpory je vše mimo MS Games a MS Hardware Help Solve Professional Support BCPS CP & GCP má nárok na 5 případů 841 300 300 (volba 3 >> 2) 8:00 - 20:00 czinfo@microsoft.com BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení produkce - primárního podnikatelského zaměření u zákazníka 841 300 300 (volba 3 >> 2) 8:00 - 20:00 czinfo@microsoft.com

Webová vysílání - webcast Lokální webcasty MSPP http://www.microsoft.com/cze/partner/trainingevents/webcasts/default.mspx Každé úterý 16:00 – 17:00 Pozvánka v Partnerském newsletteru a reminder MSDN http://www.microsoft.com/cze/msdn/webcasts/default.mspx Technet http://technet.microsoft.com/cs-cz/bb402964.aspx TAS - Technical advisory services Celosvětové webcasty MSPP-PLC https://partner.microsoft.com/US/trainingevents/training MSDN http://msdn.microsoft.com/en-us/aa570302.aspx http://www.microsoft.com/events/series/default.mspx Technet http://www.microsoft.com/emea/spotlight/ http://technet.microsoft.com/en-us/bb291010.aspx

Ukázky řešení http://www. microsoft Produktové ukázky (US) Podrobné technické ukázky jednotlivých produktů přístupné všem partnerům. Videa zákaznických řešení Virtuální počítače pro partnery na úrovni Certified a Gold Certified, které obsahují přizpůsobitelné ukázky firemních řešení, které lze využít při prodeji. Ukázkové simulace (Demo Showcase) (US) Demo Showcase 2007 - Demonstrační prostředí postavené na scénářích, výběr podle role, produktů (29), scénářů (25), Simulace Virtuální prostředí

PTS&SSP Team Komunita IW, IO Podpora partnerů v předprodejním cyklu - rozvoj technického a obchodního teamu partnera Skills Builder Příprava personalizovaného rozvojového plánu Rozvoj znalostí Podpora u klíčových obchodních případů Pomoc při přípravě a účast na prezentacích u zákazníků

Grantová podpora EU http://www.vzestup.cz Naše nabídka Vyhodnocení situace firmy z hlediska možnosti získat grant Poradenství pro získání dat pro sestavení Žádosti Provedení Studie proveditelnosti (Cost-Benefit analýza) Sestavení a podání Žádosti Ošetření výběrových řízení Konzultační pomoc při formální realizaci grantu (práce s náklady a podobně) Nejčastější otázky: Jak velká je podpora? Pro komerční firmy zpravidla 46%-48%, pro veřejný a neziskový sektor až 100% uznatelných nákladů. Co jsou to uznatelné náklady? Většina nákladů realizovaných po rozhodném datu (viz dále) mimo náklady specificky vyloučené (provize, osobní automobily, DPH u plátců a podobně). Od kterého momentu je možné projekt realizovat a na jeho náklady získat podporu? Většina programů umožňuje s projektem začít po podání žádosti a její kontrole na formální chyby, která trvá cca 2 týdny od podání. Některé programy umožňují uznávat náklady až po datu rozhodnutí o přiznání grantu. Tento fakt je znám předem. Jak velký může být podíl IT nákladů na celém grantovém projektu? Zpravidla pod 50%, ve výjimečných případech však až 100%. Je nutné u zakázek spolufinancovaných grantem dělat výběrová řízení? Ano, na všechny nákupy spolufinancované z veřejných zdrojů je třeba výběrové řízení. U nákupů soukromých subjektů, které nepřesáhnou 2.000.000 Kč a jejich podpora z veřejných zdrojů je menší než 50% je třeba výběrové řízení dle směrnice MPO (3 nabídky, dokumentace kritérií a celého výběru). Součástí naší nabídky je i poradenství pro tuto oblast. Je nutné nechat si napsat žádost agenturou, se kterou spolupracuje MS? Ne. Naše nabídka není ničím podmíněná a samozřejmě je možné ji využít jen částečně dle vlastního výběru. Kdy zákazníkovi o možnosti grantové podpory říct? Co nejdříve v obchodním cyklu, zároveň však po ověření základních podmínek jeho možnosti podporu čerpat, abychom se vyvarovali falešných nadějí. Jak dlouho celý proces trvá? Je třeba počítat s cca 8 týdny na vypracování žádosti (od první diskuse o grantu) a následně 4-5 měsíců od podání žádosti do jejího vyhodnocení. Proto je nutné dobře zvážit časování případného grantu a plánovaného obchodu. Jaká je minimální velikost projektu? Minimální velikost stejně jako ostatní nutné parametry grantového projektu jsou stanoveny individuálně v grantových výzvách. Pro granty investičního typu lze konstatovat, že minimální velikost projektu jako celku je obvykle nad 1 milion Kč. Je grantová pomoc společnosti Microsoft podmíněna nákupem jeho produktů? Ne. Není nutné nic nakupovat, platit nebo zahrnovat IT produkty do vlastního projektu. Samozřejmě vzhledem k zaměření společnosti Microsoft i jejich parterů je možné v oblasti IT využít konzultací i v této oblasti, opět to však není podmínka. Je Grantová pomoc nabízena i pro projekty mimo oblast IT Ano. Zde se však omezuje na pomoc s procesem žádání o grant a nelze zaručit poradenství k vlastnímu předmětu projektu. ...i víc a to vše ZADARMO Microsoft SMS&P

LOM (Large Opportunity manager) Práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků (cca 100-500 PC, s cenou min. 300.000 Kč) 1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv Zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft Mapování potenciálu u zákazníků Jan Špůr, Peter Rus                   -  práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků s cca 100-500 PC, s cenou min. 300.000 Kč                 -  1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv (Open,Open Value, Select, EA)                 -  zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft                 -  mapování potenciálu u zákazníků U všech forem podpory je základní předpoklad, že o obchodní příležitosti vím, a proto se neváhejte na mě s dotazy nebo informacemi obrátit na kontakty uvedené níže. Peter Rus | Mob.:+420 724 720 215 | E-mail: v-perus@microsoft.com Jan Špůr | Mob.:+420 725 812 234 | E-mail: v-jaspur@microsoft.com

Možnosti předprodejní podpory TSA & TAS Team LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení PTS&SSP Team LOM (Large Opportunity manager) LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení EUGA (Grantová podpora EU) LOM (Large Opportunity manager)